Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid a Panamera GTS: dynamický vrchol

Porsche uvádí na trh špičkové dynamické modely Panamera Turbo S E-Hybrid a Panamera GTS. Speciálně na výkon zaměřená Panamera GTS nastavuje standardy, pokud jde o purismus a agilitu. Turbo S E-Hybrid zase zaujme tím, že pokrývá potřeby jak komfortu a luxusu, tak špičkových jízdních výkonů na závodním okruhu. Porsche s modelem Panamera nově definovalo segment luxusních limuzín. Jedinečným způsobem spojilo plynulý jízdní komfort s vlastnostmi sportovního vozu. Nyní do modelové řady přibyly dvě zvlášť výkonné a sportovní varianty s různým zaměřením: Panamera GTS jako dynamický sportovní sedan, který staví do popředí emocionální zážitek z jízdy, Panamera Turbo S E-Hybrid jako top model celé řady coby nejvýkonnější, nejrychlejší a nejluxusnější derivát. Tento špičkový model je novým rekordmanem v oficiálním žebříčku nejrychlejších vozů se spalovacím motorem a hybridních luxusních sedanů na Severní smyčce Nürburgringu. Oba modely pohání 4,0litrový biturbo motor V8, který se již používá k pohonu modelu Panamera Turbo E-Hybrid. Tento výkonný motor je připraven na přísné požadavky emisní normy Euro 7. Přechod z twin-scroll na single-scroll turbodmychadlo zkracuje fázi zahřívání jeho katalyzátorů. Teploty výfukových plynů až 1 000 °C a s tím spojené čisté spalování, stejně jako zvýšení středního špičkového tlaku ve spalovacích komorách na 140 barů, zvyšují efektivitu pohonu zejména ve vysoce dynamické oblasti. 8stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) byla zásadně přepracována díky optimalizovaným spojkám a vyšší tepelné zatížitelnosti je schopna lépe přenést enormní hnací moment Panamery Turbo S E-Hybrid. Nejvýkonnější Panamera: Panamera Turbo S E-Hybrid Modelové označení Turbo je u Porsche tradičně vrcholem mezi modelovými variantami určenými především na silnici. Logo Turbo zároveň znamená technologické prvenství v příslušném segmentu. Nová Panamera Turbo S E-Hybrid je zatím nejvýkonnější sériově vyráběná Panamera. Její motor V8 biturbo má výkon 441 kW (599 k) a výkon elektromotoru zcela integrovaného do skříně a chladicího okruhu PDK činí 140 kW (190 k). Systémový výkon se oproti předchůdci zvýšil o 75 kW (102 k) na 575 kW (782 k) a točivý moment systému vzrostl o 150 Nm na 1 000 Nm. Panamera Turbo S E-Hybrid zrychlí z nuly na 100 km/h za 2,9 s a dosahuje maximální rychlosti 325 km/h. To znamená zlepšení o 25 km/h a 0,5 sekundy. Nejagilnější Panamera: Panamera GTS GTS znamená Gran Turismo Sport. Vozy Porsche s tímto modelovým označením nabízejí extra porci sportovnosti a maximálního potěšení z jízdy spolu s vysokou každodenní použitelností. V souladu s touto filozofií se Panamera GTS vyznačuje také podvozkem naladěným na vysoký výkon, exkluzivním paketem SportDesign a sportovním, vysoce kvalitním interiérem. Jde o extrémně přesnou variantu špičkového sportovního sedanu. Výkonný, komplexně modernizovaný motor V8 biturbo hraje hlavní roli ve zvláště intenzivním zážitku z jízdy v Panameře GTS. Nabízí lineární přenos výkonu s jasnou gradací nad 6 000 ot/min. Motor poskytuje výkon 368 kW (500 k), o 20 k více než pohon, který vykazoval jeho předchůdce. Výsledkem je lepší dynamika a ještě vyšší účinnost. Čtyřdveřový sportovní vůz zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,8 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 302 km/h. Standardní sportovní výfukový systém v Panameře GTS byl speciálně vyvinut tak, aby vytvořil silný, emocionální zvuk. V Česku začínají ceny modelu Panamera Turbo S E-Hybrid na 5 848 500 Kč, Panamera Turbo S E-Hybrid Executive je k dispozici od 6 137 506 Kč včetně DPH. Základní cena Panamery GTS je 4 213 095 Kč. Dodávky začnou na podzim 2024. Zdroj a foto: Porsche Příspěvek Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid a Panamera GTS: dynamický vrchol pochází z Auto4Drive

projít na článek

Nová generace Porsche 718 bude plně elektrická

Loňský model, Porsche Mission R, byl motoristickou ukázkou toho, co očekávat, když automobilka elektrifikuje své nejmenší sportovní vozy. Porsche 718 Boxster a 718 Cayman nebudou poháněny ničím jiný než bateriovými elektrickými pohonnými jednotkami. Díky

projít na článek

Toyota Auris Hybrid parkování na modrých zónách ZDARMA!

AKCE ZRUŠENA!!! Zakoupili jsme pro Vás vozy Toyota Auris Hybrid! Kromě skvělé výbavy v podobě automatické převodovky, klimatizace, oken v elektrice, centrálního zamykání, MP3 přehrávač, AUX, USB, tempomatu, parkovací senzory, ISOFIX mají ale ještě jednu

projít na článek

Čundrem na poslední tisícovky Šumavy ll. - Kapradinec jižní vrchol

Sobotní ráno nám přiletělo vstříc a my můžeme pokračovat v pohodovém tempu kolem Schwarzenberského kanálu k Jelení. Přesouváme se do části Šumavy, jež se zove Želnavská hornatina. V ní se nachází všechny zbylé tisícovky. Kapradinec jižní vrchol bude první

projít na článek

Toyota Auris Hybrid parkování na modrých zónách ZDARMA!

AKCE ZRUŠENA!!! Zakoupili jsme pro Vás vozy Toyota Auris Hybrid! Kromě skvělé výbavy v podobě automatické převodovky, klimatizace, oken v elektrice, centrálního zamykání, MP3 přehrávač, AUX, USB, tempomatu, parkovací senzory, ISOFIX mají ale ještě jednu

projít na článek

Středová krytka alu kola Ø 48/65 mm, CS65-POR, PORSCHE bez loga, šedá

Středová krytka ALU disku CS65-POR bez loga, průměr vnitřní 48 mm / 65 mm vnější. Plocha pro umístění samolepicího emblému. Barva černá. A – 65,0 mm (vnější průměr) B – 48,0 mm (vnitřní průměr) C – 7,0 mm (délka úchytu) D 60,0 mm (plocha pro nalepení log

projít na článek