Positioning

Lidé hledají to, co se nějak liší. Největší odlišnosti chceme u produktů, které nás něčím zklamali. A proto je třeba vybrat si takové odlišení, díky kterému nás nezasáhne selhání jiného zdánlivě stejného produktu od jiného výrobce.Není tak důležité, že produkt je téměř totožný, ale že zákazník ho jako odlišný vnímá. Proto je možné prodávat boty za pět tisíc nebo pět stovek vyrobené ze stejných materiálů. Důležité je odlišení. V tomto případě třeba značkou. Strategie Prezentace je v tomto naprosto stěžejní, pokud se odlišujete a nikdo o tom neví, nemusíte se unavovat a být zase jako všichni ostatní. Prezentace ukazuje celkovou nabídku firmy zákazníkům způsobem, který je žádoucí, takový způsob je musí zaujmout svou jedinečností, zvláštností, výstředností tak, že polapí myšlenky potenciálních i stávajících zákazníků.           Hledáme správný poměr mezi užitnými vlastnostmi nabídky a přiměřenou cenou           Musíme se významně odlišovat od konkurence, jinak nemá celé snažení žádný smysl           Vytváříme jedinečnou spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou nikdo jiný nenabízí Spotřebitelská přidaná hodnota Každá složka nabízí možnost pro podnik, protože v každé se můžete naučit odlišovat. V očích zákazníka se musíte stát jedinečnými a unikátními, využijte co nejvíce příležitostí pro zlepšení svého positioningu.           Celková spotřebitelská hodnota: všechny užitky, které zákazník očekává, že dostane. Pokud nabízíte něco, co nedodržíte, měli byste se vážně zamyslet nad svým přístupem k obchodování, jelikož nejhorší, co vás může potkat je špatná pověst šířená ústy našich bývalých zákazníků. Co slíbím, to dodám.           Celková spotřebitelská cena: není to jen nákupní cena, avšak celý soubor nákladů, který musí zákazník vynaložit v souvislosti s produktem. Nezapomínejme, že nákupem to nekončí. Musí se to vyhledat, dohodnout nákup, převézt, umístit, využívat, opravovat a nakonec zlikvidovat. Všechno to přináší náklady a z těchto kousků se posčítá spotřebitelská cena. Článek Positioning se nejdříve objevil na Aprax.

projít na článek

NASA 13-bit encoder award

Renishaw's new 13-bit magnetic sensor for rotary and angular positioning control was named "Product of the Month" for November 2006 by NASA Tech Briefs magazine, an official publication of the USA's National Aeronautics & Space Administration (NASA).

projít na článek

Reliable positioning without a reference run improves process reliability

Renishaw’s RESOLUTE™ encoder is an innovative, true-absolute measuring system that guarantees maximum process reliability for precision assembly systems used in the micro-electronics and micro-optics industries.

projít na článek

Ballbar diagnostics aid airframe manufacture

Without periodic checking and maintenance, CNC machine tools can lose positioning accuracy and introduce errors over time. Machining complex, high-value airframe components, BAE Systems turned to a wireless ballbar system to provide the machine tool diagn

projít na článek

Virtual Reality – The beauty of vision technology with the accuracy and repeatability of Renishaw encoders.

Power Plus offers high precision camera positioning for virtual reality technology in the broadcasting industry, with the help of Renishaw’s optical and magnetic encoders to support accuracy and repeatability.

projít na článek

RESOLUTE™ encoders make RF antenna positioning accuracy and resolution one hundred times better

Pacific Antenna Systems (PAS) designs, fabricates and manufactures state-of-the-art antenna systems that use radio frequencies (RF) ranging from 1–110 GHz. Applications include high-resolution radar, high-rate data communications for line-of-sight and sat

projít na článek