Získávání inspirace, tak bychom mohli tuto misi nazvat. Jako sběr informací o tom, jak se chová firma, se kterou na trhu už roky soupeříte. A není v tom žádná věda. Stačí si otevřít jejich profily na sociálních sítích a weby a použít chytré nástroje vypsané níže. Obsah: Na sociálních sítích v převleku fanouška Reklamy na YouTube a Googlu pod mikroskopem Dotáhněte svůj online marketing k dokonalosti Můžete se do toho pustit Na sociálních sítích v převleku fanouška Abyste ovládli svět sociálních sítí a svým produktem zaujali, je dobré vědět, jak aktivní váš konkurent je. Zanalyzujte jeho chování, porovnejte jej s tím svým a pak svou aktivitu na Facebooku, Instagramu, TikToku, či X přehodnoťte a upravte. Nejlepším špionem je zákazník samotný. Proto se zkuste do toho svého při návštěvě profilu soupeře vcítit. A všímat si věcí, které by vás mohly jako člověka prozkoumávajícího trh zajímat. Zeptejte se sami sebe, jak dobře se daná značka trefila do zájmů a potřeb vás v převleku zákazníka. A v čem se jejich přístup liší od toho, který má vaše firma. Jako její soupeř pokračujte tím, že se z bot zákazníka přezujete do bot taktika. Sledujte teď stěžejní marketingové kroky, které daná značka udělala při tvorbě příspěvků i reklamy. Zaměřte se na to, jaký typ sdíleného obsahu konkurent volí (statické příspěvky x videa, reels x klasický formát videí), jak často obsah sdílí, jak píše své copy a jak se od vás snaží odlišit. A teď už k číslům. Facebook a Instagram Poté, co si zkontrolujete svá čísla návštěvnosti je čas podívat se, jak si vede reklama vaší konkurence. Zdarma k tomu můžete použít Meta nástroj Knihovna reklam (Ad Library). Nebo využijte některý z těch placených, který vám poskytne hlubší vhled do veškeré aktivity druhé značky. Nejoblíbenější jsou: Rival IQ Rival IQ vám pomůže sledovat veškerou aktivitu dané firmy. Od metriky zapojení (sdílení, komentování příspěvků a jejich celkový dosah) až po analýzu frekvence a načasování sdílení příspěvků. Nástroj umí také generovat reporty, porovnávat výkonnost vašich příspěvků a těch od konkurence a vytvořit strategii, jak být úspěšnější na sociálních sítích. Sprout Social Podobně jako výše zmíněný Rival IQ i s pomocí Sprout Social můžete sledovat aktivitu svých konkurentů. Výhodou je možnost nastavení klíčových slov a hashtagů, které váš soupeř používá. Budete tak upozorněni na všechny nové příspěvky a reklamy, u kterých takový hashtag bude. Hootsuite Hootsuite je dalším oblíbeným nástrojem, který vám může mimo jiné pomoci zjistit, jak vaše konkurence přemýšlí. A jak tedy pracovat s vaší marketingovou strategií, abyste měli šanci konkurenta porazit. Semrush Semrush, propracovaná platforma nejen pro správu a analýzu sociálních sítí. Je vhodná také pro ty z vás, kteří se chtějí zaměřit na SEO a celkovou marketingovou analýzu. Tip Využijte možnosti zacílení vašich reklam na fanoušky Facebookových stránek vašich konkurentů. Využijte k tomu Ads Manager v Meta Business Suite. Jak na to? Přejděte na stránku Ad Set Page a vyhledejte Detailed Targeting v sekci Audience. Zadejte jméno konkurenta, nebo odkaz na jeho stránku a uvidíte potenciální dosah, počet fanoušků, průměrný denní dosah a počet zobrazení jejich hlavní stránky. TikTok a X Jak se daří reklamám vašich soupeřů na TikToku můžete zjistit jednoduše a zcela zdarma pomocí nástroje TikTok Ads Library. Hodit se vám ale mohou i tyto placené nástroje, na nichž se můžete podívat na podrobnější čísla aktivity na platformách dané značky: Brandwatch Pokud je vašim cílem rozjet úspěšnou reklamní kampaň na TikToku a X a chcete vědět, proti komu stojíte, zvažte využití nástroje Brandwatch. Ten vám pomůže nejen sledovat výsledky vašich konkurentů, ale také lépe pochopit potřeby vašich potenciálních zákazníků, spolupracovat s influencery, nebo třeba vyhodnotit, jak se daří vašim současným kampaním. Pentos Analytický nástroj pro TikTok, díky němuž můžete sledovat, jak se daří vašemu konkurentovi. Zároveň vám ale pomůže i s tvorbou příspěvku samotného, například s výběrem audia a dalších trendů, které vám zajistí vyšší čísla sledovanosti. Reklamy na YouTube a Googlu pod mikroskopem Podobně, jako je možné sledovat podporované příspěvky na Facebooku a Instagramu, tak lze zdarma špehovat veškerý obsah konkurenta spuštěný přes Google Ads. Jak na to? Vyhledejte si jejich reklamy v Ads Transparency Center. A pokud by vás zajímalo, jak se celkově vede webu vaší konkurence, můžete k tomu použít SimilarWeb. V něm zjistíte umístění webu v celkovém řebříčku, počet návštěv, ale i průměrný čas, jaký návštěvník na webu strávil. Pokud byste chtěli SimilarWeb používat pro detailnější statistiky (demografické údaje o návštěvnících apod.), bude potřeba předplatit si jejich plán. Ten se základními údaji je však zdarma. Dotáhněte svůj online marketing k dokonalosti Díky osahání toho, co funguje u vaší konkurence můžete poměrně jednoduše a rychle doladit svou marketingovou strategii v online prostředí. Dávejte si však pozor na to, odkud berete inspiraci. Ne všechny taktiky vašeho konkurenta vám zajistí 100% úspěch. Buďte opatrní, abyste své firmě naopak neuškodili. Věděli jste, že…? Můžete využít ChatGPT k vytvoření, či úpravě vaší marketingové strategie na sociálních sítích? Použijte k tomu tento příkaz: Napiš mi v bodech a s vysvětlením, jakou marketingovou strategii na sociálních sítích (Instagram, Facebook, TikTok a X) využívá firma [váš konkurent]. A poraď mi, jak mohu stejnou strategii využít pro svoji firmu [název vaší společnosti], která se zabývá [činnost, kterou se zabýváte]. Můžete se do toho pustit Když už víte, jaké nástroje ke sledování konkurence existují, můžete se do boje s ní pustit naplno! Hrajte podle jejich pravidel a udeřte jejich zbraněmi, mohou z vás udělat silnějšího hráče ve vašem odvětví. The post Použijte proti konkurenci její vlastní zbraně aneb jak dotáhnout váš online marketing k dokonalosti appeared first on eWay-CRM.
Chcete webové stránky napojit na vaši vlastní doménu? V tomto videu najdete jednoduchý návod, jak na to. Můžete také navštívit naše kurzy WIX akademie | BEST EVENT - web, e-shop, online marketing a dozvědět se více o tvorbě webových stránek a online mark
projít na článekMáte databázi zákazníků, kterým chcete zasílat emaily s novinkami, akčními nabídkami apod.? Využijte jednoduchý a efektivní nástroj Wix email marketing, se kterým se v tomto videu můžete seznámit. Můžete také navštívit naše kurzy WIX akademie | BEST EVE
projít na článekPoužití homoglyfů a homografů pro kybernetické útoky (především různé druhy online podvodů) je technika, která je záludná a může oklamat i zkušené uživatele. V našem článku popisujeme, jak tato taktika funguje, jak ji útočníci využívají a jak se lze proti
projít na článekThe post Zbraně first appeared on Nejlepší české vtipy.
Ať už máte restauraci a chcete nabízít svá jídla online, nebo nabízíte služby na míru, vždy je potřeba mít přehled o své konkurenci. Když se pouštíte do tvorby nového webu, nebo svůj web necháváte vytvořit profesionálem, vždy mějte napaměti, že bez důklad
projít na článek