Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy

Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti. 

projít na článek

Smlouva o spolupráci s TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.

Smlouva o spolupráci s TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o. pro rok 2024 The post Smlouva o spolupráci s TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o. first appeared on Krajské sdružení hasičů Pardubického kraje.

projít na článek

Jak přiřazovat konverze na Facebooku?

O Facebooku píšu čím dál častěji, protože se zde dějí velké věci. V posledních dnech řeším zejména přiřazení konverzí. Tento článek nebude ani tak edukativní, ale spíš půjde o zamyšlení, jak pracovat se současnými možnostmi sledování nákupů či jiných cílů

projít na článek

Pozor na změny v regulaci reklamy na zdravotnické prostředky

Měsíc květen hlásí jednu z důležitých onlinových novinek. Zabýváte-li se prodejem léků, doplňků stravy, zdravotních pomůcek nebo přírodní kosmetiky, dejte si pozor na novelu zákona, která vyjde v platnost 25. května. A o co přesně jde?

projít na článek

Slevové promo kódy stále letí

V poslední době se často vracím k myšlence, jak efektivně měřit kampaně, které se netvoří na základě marketingové strategie, ale snahy vyzkoušet potenciál nového reklamního kanálu. Je důležité vědět, jak přesně odhalit konverze, které přichází z těchto re

projít na článek

Vnitřní prostředí a vzduchotechnické systémy

V kancelářích a průmyslových objektech se vnitřní prostředí v mnoha ohledech liší – už proto, že účel těchto prostor je odlišný.  V kancelářských budovách se převážně pracuje s papíry a elektronickými zařízeními, zatímco v průmyslových objektech se vyrábí

projít na článek