PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry

Tento článek chci věnovat nástroji PPC Bee, který pravděpodobně využijete, pokud jste dříve pracovali s ppcHITem od Seznam.cz. Na úvod chci také říci, že níže uvedený text nebude žádný manuál ani podrobný výčet všech jeho funkcí, protože mi chybí více zkušeností. A je mi taky trochu líto, že jej v tuto chvíli prakticky nevyužívám u žádného klienta.

projít na článek

Google Analytics 4 je tady!

Google Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přicház

projít na článek

Využívejte a měříte svůj čas efektivně? Máme tip na online nástroj na měření a vyhodnocení času

V dnešní internetové a mobilní uspěchané době vzniká mnoho povolání a profesí, kdy je důležitá práce s časem či analýzou strávené doby u jednotlivých projektů. Z tohoto důvodu tu máme tip na aplikaci Toggl, která patří k nejpoužívanějším nástrojům na měře

projít na článek

Coolors, paleta barev pro vaši práci

Mám tu pro vás další tip na zajímavý online marketingový nástroj. Tentokrát jde o pomoc s výběrem barvy.

projít na článek

Další tipy na skvělé online nástroje

Užitečných pomocníků, kteří vám ulehčí práci, není nikdy dost. A proto vám chci doporučit několik chytrých online aplikací, které se budou hodit každému, kdo chce ušetřit trochu času při surfování na internetu. Možná vás už také přestalo bavit dokola sjíž

projít na článek

Microsoft Clarity UX nástroj, co rád doporučím.

Pokud používáte Hotjar pro analýzu UX, možná jste si všimli nedávného zvýšení cen. Bohužel se tím tento nástroj mohl stát pro některé malé firmy nebo startupy nedostupným. Dopadlo to na hodně UXáků v mém okolí, jelikož tento nástroj využívá opravdu hodně

projít na článek