Prague Handball Cup 2023 (reportáž)

Sledujte naši on-line reportáž z Prague Handball Cup 2023, kterého se účastní i naše dva dívčí týmy z mladší žákovské kategorie WD a starší žákovské kategorie WC. V této reportáži najdete průběžně aktuální informace a fotografie z dění našich týmů. Výsledky najdete také zde https://www.phc.cz/vysledky/tym/42, https://www.phc.cz/vysledky/kategorie/8/playoff/B 10.4. 16:00 Starší žačky hrály ve složení Šárka Filková, Marita Sýkorová, Tereza Klišíková, Karolína Závišková, Adéla Pospíšilová, Aneta Baráková, Lucie Pokorná, Nela Palečková, Michaela Garguláková, Barbora Vaculová, Simona Brestiaková, trenéři: Martin Gargulák, Adam Dolina Děkujeme všem rodičům, fanouškům, sponzorům, klubu a organizátorům za skvělou podporu a zkušenost. 10.4. 11:00 Starší žačky den odjezdu jsme využili k návštěvě finále A kategorie WC v aréně UNYP a rozloučili se tak s turnajem. Po cestě na autobus ještě oběd a hurá domů. https://video.wixstatic.com/video/07b380_f2f0fd59f5dc425cab7995cd9502022d/360p/mp4/file.mp410.4. 10:00 Ráno jsme po snídani vyrazili na poslední cestu metrem do Galerie Harfa na oběd před odjezdem. Včera po zápase se Švédskem nás některé hráčky opustily a odjely na Velikonoce domů. Tímto uzavíráme kapitolu PHC i pro mladší žačky :) Tak zase příští rok! 9.4. 21:00 pomalinku uzaviráme dnešní den a rekapitulujeme naše výkony v rámci turnaje. Děti jsou po večeři a zítra už nás čeká jen nabalit věci a odjezd domů. V mezičase se snad stihneme ještě podívat na finále naši kategorie. Holky si odnáší z turnaje spoustu zkušeností. Zahrály si s týmy ze zahraničí a zjistili jak tvrdá házená může být. Turnaj byl hodně náročný a stál opravdu hromadu sil. Stihli jsme navštívit 2x úrazovou ambulanci v posledních dvou dnech, projít několika rentgeny a využít služeb veřejného zdravotnictví s výronem kotníku, naraženým ramenem a nataženými kolenimi vazy. I tak to ale stálo za to, vyzkoušet si jakou úroveň má házená i v jiných státech. Všechna děvčata jsou v pořádku, sčítáme poslední šrámy a těšíme se na pořádnou sprchu, pohodlnou postel a pár dnů bez házené. Děkujeme všem za podporu ať už na místě nebo na dálku a možnost zahrát si na tak velkém mezinárodním turnaji. Končíme se staršími žačkami (WC) nakonec s výsledkem 3 výhry a 4 prohry, skóre 64:93, 4 body v základní části, jedna výhra v play-off. 9.4. 15:00 prohraváme s rumunským týmem další kolo a v turnaji dnes končíme. 9.4. 10:40 k vítězství pomohl také další hráč z tribuny ve formě fanoušků poskladaneho z mladších žaček a rodičů. Kotel nás táhnul neskutečně vpřed a soupeři nepomohla ani přesilovka 6:4 poslední 2 minuty před koncem. 10:30 v prvním vyhecovaném zápase porážíme tým TJ Sokol Chrudim 11:9 a posouváme se v tabulce do dalšího kola. https://video.wixstatic.com/video/07b380_58c6d981ea7f4925995d4f002a526bd4/360p/mp4/file.mp49.4. 9:05 ranní vstávání je těžší a těžší a čím dal složitější. Dnes nás čekají vyřazovací boje play-off tak se snažíme dostat holky do tempa krátkou procházkou na halu a návštěvou Starbucks9.4. 11:30 Mladší žačky se poté vydaly na oběd a směrem k hale, kde se utkaly s týmem ze Švédska. Bohužel ani s nimi se nám nepodařilo vyhrát. 9.4. 9:00 Holky se po snídani vydaly podpořit starší žačky a prošly si i nějaká hezká místa, která jsme po cestě viděli :) 8.4. 21:00 Ke konci dne nás čekala večeře a po ní zasloužená sladká tečka na závěr! :) 8.4. 11:10 První zápas holky čekal v 11:10 s týmem Kynžvartu. Rozjezd se sice moc nepovedl, ale i přes to si holky udržely dobrou náladu. Druhý zápas jsme odehráli s nejsilnějším týmem tabulky WD a to s týmem z Rumunska CSM Ploiesti. Děvčata na nás byla až moc silná. Co se týče jejich hry, byla velmi drsná a proto jsme se rozhodli postavit do hry holky tak, aby nás to v konečném zápase neoslabilo a výsledek byl následovný. V mezičase se holky rozdělily do dvou týmů. Jeden odjel s rodiči někam na oběd a druhý se vydal do Galerie Butovice, který je kousek od haly. Dali jsme si něco dobrého na oběd a prošli si obchody. Poslední zápas nás čekal s týmem Klimkovic, kde jsme měli vysoké šance na výhru. První polovina zápasu byla luxusní a holkám se dařilo. V druhé polovině už se to trochu nedařilo a protihráčky nás začaly dohánět se skóre. Nakonec výsledek ovlivnila hráčka Vanesa Aujezdská, která na poslední chvíli vystřelila rozhodující gól, který ale ve výsledcích není nějakým způsobem zapsaný :( 8.4. 9:30 Po deváté hodině ranní už si to děvčata šlapala na metro. Samozřejmě jsme se nezapomněli posilnit něčím dobrým a tím se i pozitivně naladit do takového pochmurného počasíhttps://video.wixstatic.com/video/e0c771_897c909d1acf49b98507e9963abddb7a/480p/mp4/file.mp4 8.4. 7:00 Pro mladší žačky začal den již v 7:00. Den nám začal poněkud deštivě a holky vypadaly znaveně. U snídaně jsme poseděli s týmem děvčat ze Zubří. Počasí nám ale moc kuráže neubralo a po menší ranní schůzi jsme vyrazili do haly přes město.8.4. 20:30 po náročných dvou dnech si děvčata zasloužila sladkou odměnu. Dnes odpoledne relax, návštěva jednoho fasfoodu a Starbucks a načerpat síly na zítřek na vyřazovací boje. 8.4. 18:00 Starší žačky zakončily základní skupinu na 4.místě a čekáme na soupeře z dua TJ Sokol Chrudim a belgický Apolloon Spur. Hrát budeme v neděli v 10:00 zpátky v hale na Vinohradech. 8.4. 15:30 v posledním zápase proti Jindrichovému Hradci jsme se snažili hrát takticky a pošetřit síly do vyřazovacích bojů play-off. Prohráli jsme výsledkem 14:6 a čekáme, koho nám los přisoudí do vyřazovacích bojů.8.4. 10:00 starší žačky hlásí další skalp a další dva body do tabulky díky vítězství nad Olomouci 10:9 . Vítězstvím jsme si zajistili 4.místo v tabulce a lepší nasazení do vyřazovacích bojů. 7.4. 23:00 první den turnaje jsme zakončili ziskem 2 bodů v každé kategorii 7.4. 20:00 starší žačky jedou podpořit mladší žačky proti slovenskému týmu Sereď 7.4. 18:00 poslední vyrovnaný zápas s ŠA Trenčín skončil prohrou 13:10. Zápas byl vyrovnaný od začátku až do konce a bohužel po několika zraněních a neproměněných šancí jsme zápas nedotáhli do vítězného konce.7.4. 17:20 Mladší žačky přináší novinky! Výhra nad Německem je naše! https://video.wixstatic.com/video/e0c771_9a01ae8ca6bb49dea0174a0f5ff93190/480p/mp4/file.mp4 https://video.wixstatic.com/video/e0c771_96b0857ec32b444ea5c72f0159fc2e3a/480p/mp4/file.mp4 7.4. 13:30 Přijeli nás podpořit i mladší žačky a díky podpoře všech našich fanoušků se nám podařilo přetlačit německý tým SC Unterpfaffenhon a získáváme první dva body do tabulky vítězstvím 7:6 7.4. 11:00 Mladší žačky zdraví z centra Prahy! :) 7.4. 9:30 Odstartovali jsme turnaj prvním zápasem s nizozemským týmem WPK/Westlandia. Tým soupeře ukazuje kvality holandské ligy a prohráváme 10:18 7.4. 9:00 Mladší žačky už jsou připraveny na dnešek. Snídaně byla výborná a my vyrážíme do centra Prahy :) 6.4. 17:00 - 20:30 U mladších žaček tašky vyneseny do pokojů, holky spokojený a utíkají na večeři. Trička a kartičky rozdané a teď už hurá na kutě!6.4. 20:00 Starší žačky akreditováno, ubytováno, najezeno a hurá zítra do boje. Držte nám pěsti. ✊ 6.4. 18:00 Starší děvčata hlásí příjezd na místo přechodného bydliště a trpělivě čekáme na akreditaci a ubytování. Fanoušci už se nám postupně také ubytovávají6.4. 13:00 Právě odjizdime na Prague Handball Cup 2023 do Prahy. Starší děvčata volí formu autobusu, mladší děvčata volí formu osobních vozidel. V Praze nás čeká ubytování, akreditace, večeře a příprava na zítřejší zápasy. 6.4. 14:00 Družstvo mladších žaček už také vyrazilo na cestu! Jsme rozdělení do třech větších aut a někteří na nás už čekají na místě :)https://video.wixstatic.com/video/e0c771_76053ef837e94ab1b46b6071f9f6c209/480p/mp4/file.mp4

Žákovská družstva na Prague handball Cup 2023

V průběhu velikonočních svátků se naše žákovská družstva zúčastní velkého mezinárodního házenkářského turnaje Prague handball cup 2023. Putování družstev turnajem můžete sledovat na webových stránkách turnaje nebo také v turnajové aplikaci. Držíme p

Prague handball cup fotodokumentace

Pro ty z vás, kteří na letošním PHC chyběli, popřípadě si chtějí připomenout atmosféru tohoto turnaje přinášíme fotogalerii našich družstev. Za pořízení a úpravu 180 (!) krásných fotografií děkujeme panu Jindřichu Šimečkovi. Fotogalerie Prague handball cu

projít na článek

Již ve středu proti Novému Veselí!

Ještě před velikonoční pauzou se odehraje jedno kolo dorosteneckých soutěží! Na škaredou středu se ve dvou důležitých utkáních poměří mladší a starší dorostenci se stejně starými soupeři z Nového Veselí.Přijďte povzbudit naše družstva! Další blok domác

We offer arrangement of ice hockey training camps in the Czech Republic

hockey training camp in town MOST approx. 90 km west of Prague for hockey teams of different age and play level from July until April every hockey season We manage all according to your wishes and needs: from pick up at the Prague Airp

PKF Prague Philharmonia

Hudba a víno jdou ruku v ruce od nepaměti. Pokud se navíc jedná o hudbu, kterou si můžete užít v nádherném prostředí a ve společnosti zajímavých osobností, pak jsme velmi rádi u toho. Proto jsme se již po několikáté stali partnery PKF Prague Philharmonia