Přečtěte si článek Využívání rané péče v ČR

#top .av-special-heading.av-l1hlrg0u-7d16e8edf5893a6fe9bdf346bff2f4b7{ padding-bottom:10px; } body .av-special-heading.av-l1hlrg0u-7d16e8edf5893a6fe9bdf346bff2f4b7 .av-special-heading-tag .heading-char{ font-size:25px; } .av-special-heading.av-l1hlrg0u-7d16e8edf5893a6fe9bdf346bff2f4b7 .av-subheading{ font-size:15px; } Ranou péči v ČR využívá téměř šest tisíc dětí, mnohé z nich ale přichází do služby pozdě #top .hr.hr-invisible.av-4c5e18-359b0506bd9ec2593b4585087b0e9016{ height:50px; } Odborníci na ranou péči uspořádali mezinárodní konferenci EURLYAID s hlavním tématem dostupnosti rané péče pro děti s handicapem a mezioborové výměny zkušeností. Akci uspořádala organizace Společnost pro ranou péči ve spolupráci s Evropskou asociací rané péče EURLYAID a zúčastnilo se ji přes 500 zdravotníků, pracovníků v sociálních službách, poskytovatelů péče či zástupců neziskových organizací. Aktuálně ranou péči v Česku využívá 5 943 dětí. Rodiny dětí se speciálními potřebami ji hodnotí jako nesmírně přínosnou jak pro dítě, tak i pro rodiče, kterým pomáhá překonat krizi po zjištění závažné diagnózy dítěte. „Bohužel tato služba se stále nedostane ke všem dětem, které na ni mají nárok. Cílem je na nedostupnost této odborné pomoci upozornit a změnit nevhodný systém financování,“ říká Irena Jelínková ze Společnosti pro ranou péči. Podle závěrů konference už tak náročnou situaci rodičů zhoršuje dlouhé čekání na ranou péči a nedostatek informací, které přicházejí pozdě. „Ačkoliv u nejmenších dětí jde při jejich vývoji doslova o každý den, rodiče v řadě regionů musí na službu rané péče čekat až 434 dnů. Pořadníky na službu rané péče aktuálně vede 61 procent poskytovatelů této služby,“ dodává Jelínková. Problémem také je, že se informace o existenci rané péče dostává k rodičům příliš pozdě. Podle statistik se od pediatra o rané péči dozvídá jen cca 11 procent rodičů. Celý článek naleznete zde: https://medium.seznam.cz/clanek/roman-hruza-ranou-peci-v-cr-vyuziva-temer-sest-tisic-deti-mnohe-z-nich-ale-prichazi-do-sluzby-pozde-9312 #top .hr.hr-invisible.av-1yz48c-26df6c611887b312d93eeb8125546a7d{ height:50px; }

projít na článek

Co rozumíme pod pojmem „raná péče“

Tento tajuplný název v sobě ukrývá tzv. terénní službu, která je definována zákonem o sociálních službách, konkrétně č. 108/2006 Sbírky zákonů. Služba může být rovněž prováděna ambulantní formou. Zahrnuje péči o děti a jejich rodiče, přitom jde o děti do

projít na článek

Přečtěte si o nás

Projekt Čerpací stanice Ostředek, kde jsme byli partnerem firmy ASIO a dodávali  jsme předčištění. Podrobný článek najdete zde: https://www.asio.cz/cz/1214.cov-as-hsbr-2200-eo-v-logistics-parku-d1-ostredek The post Přečtěte si o nás appeared first on IN-E

projít na článek

Technologie pece pro vytápění

Tento projekt byl subdodavatelsky realizován pro generálního dodavatele. Projekt řeší zálohové vytápění a dodávku energií objektu teplárny pro spalování a recyklaci plastů za pomocí chemických procesů. Naše společnost se na tomto projektu podílela montážn

projít na článek

Péče o orchideje po odkvětu

Zalíbily se vám orchideje, chcete, aby vám vydržely i po odkvětu a v nejlepším případě zase vykvetly? Pak si přečtěte následující řádky, které vám mimo jiné poradí, jak tyto nádherné exotické rostliny přesazovat, co s nimi v zimě, na jaké choroby si dát p

projít na článek

Zákaznická péče je VELKÁ součást marketingu

Ale my na web telefonní číslo dávat nechceme. Ještě by nám volali. Ať raději nakupují tak takhle zákaznická podpora vypadat nemá. Proč jsem se vydala na SupportDay? Protože zákaznická péče se mě také týká. Přirozeně! Musím pečovat o své PPC klienty a také

projít na článek