Pár slov na úvod Pan Seigl se na nás obrátil s žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) a placeného vyhledávání pro jeho webový projekt smartgo.cz. SMARTGO nabízí organizované zájezdy na kulturní a sportovní akce/klání (od fotbalu, přes hudební koncerty až po zájezdy na F1). Po úvodních jednáních jsme od 1.6.2017 komplexně převzali správu všech SEO a PPC aktivit. Primárním cílem spolupráce bylo navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání a tím zvýšit počet poptávek po zájezdech/vstupenkách + v rámci PPC zlepšit celkové výsledky kampaní v systémech ADWORDS a SKLIK. Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit. Mnoho nedostatků a nevyužitého potenciálu bylo odhaleno i v rámci placených výkonnostních kampaní (Adwords a Sklik). Došlo ke kompletní revizi a úpravě všech kampaní + ke tvorbě kampaních nových (zapojení nového ETA formátu + zakomponování obsahové sítě a remarketingu/retargetingu). Samotná SEO práce a výsledky V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 10 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první stranu (na většinu důležitých KW), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic viz. graf níže. Začínalo se na průměrném organickém trafficu kolem 1100 návštěvníků za měsíc, v současnosti se pohybujeme kolem 4200 relevantních návštěvníků (čistě z přirozeného vyhledávání) za měsíc = čtyřnásobné navýšení organického trafficu. Celkovým výsledkem našeho snažení v rámci SEO nebylo pouze X násobné zlepšení organické návštěvnosti a perfektní pozice, ale také mnohonásobně zvýšená poptávka po zájezdech (jak sportovní klání, tak koncerty). Příklady vývoje pozic: PPC práce a výsledky Není potřeba slov, stačí se podívat na obrázek níže: Díky naší PPC aktivitě se podařilo nejen zdvojnásobit relevantní návštěvnost, ale také snížit o polovinu míru okamžitého opuštění a téměř dvojnásobně zvýšit dobu strávenou na stránce (+ počet stránek za jednu návštěvu). Mimo tyto statistiky se o 50% snížila průměrná cenu za proklik a téměř zdvojnásobil konverzní poměr z PPC kampaní. Co si z této případové studie odnést? SEO a PPC nejsou soupeři, ale parťáci. Pokud se oba marketingové kanály podaří vhodně uchopit, výsledky mohou být perfektní i bez nutnosti vynaložit statisícové investice. Search for: Kategorie článků E-BOOK (2) Návody (9) Novinky (6) Ostatní (11) PPC (3) Případové studie (8) Různé (4) SEO (15) Sociální sítě (1) Tipy (23) *VIP* pro klienty Archivy Archivy Vybrat měsíc Květen 2022 Červen 2018 Duben 2018 Březen 2018 Leden 2018 Říjen 2017 Září 2017 Červenec 2017 Červen 2017 Květen 2017 Duben 2017 Únor 2017 Leden 2017 Prosinec 2016 Listopad 2016 Září 2016 Srpen 2016 Červenec 2016 Prosinec 2015 /* Konference PROJECT RESTART 2022 – zhodnocení Ostatní, Různé, SEO, Tipy Čas čtení: 12 min 5. května se náš tým zúčastnil konference Project Restart od Taste Academy (za touto společností stojí zaběhlé a populární konference jako PPC restart, SEO restart apod). V článku Vám přinášíme naše zhodnocení celé této akce včetně výtažku toho nejdůležitějšího ze všech přednášek. Případová studie - smartgo.cz PPC, Případové studie, SEO Čas čtení: 4 min Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice. Pokud chcete stejné výsledky, kontaktujte nás! Kontaktujte nás Příspěvek Případová studie - smartgo.cz pochází z MK-VISION s.r.o.
Co dokážou mí klienti, když je na dálku podpořím? Pojďte nakouknout, co se povedlo mé klientce. S Martinou jsem měla možnost pracovat v rámci mého měsíčního mentoringu. Dovolila mi sdílet proměnu z jejich domu, kde vznikla nová šatna z malé nevyužívané mí
projít na článekPár slov na úvod Pan Radim Trunda se na nás obrátil s konkrétní žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) vyhledávání pro jeho webový projekt nofear.cz. Po úvodních jednáních jsme komplexně převzali správu všech SEO aktivit. Pri
projít na článekJedním z nejznámějších zákusků se v České republice se v posledních 20 letech stal dort z pěti samostatných medových plátů, proložených dvěma druhy krémů, pečený podle originální staroslovanské receptury. Medovník se začal v ČR vyrábět už v roce 1997 aspo
projít na článekŘezání čoček Pro významného dodavatele světlometů do automotive ZADÁNÍ Cílem projektu bylo vytvoření poloautomatické laserové stanice, kde operátor ručně zakládá čočky do přípravku. Stanice byla postavena na jednoduchosti a funkčnosti celého řešení pr
projít na článekKontinuální svařování B-trubek na tubemilu Pro významného dodavatele chladičů do automobilů ZADÁNÍ Požadavkem zákazníka byla implementace kontinuálního laserového svařování konce B-trubky na běžící lince tzv. tubemilu při rychlosti až 2 m/s bez přída
projít na článek