Případová studie: Transformace webu vcestovní ruchu během COVID-19

Autor: Jarda Majer 5 minut čtení Případová studie: Transformace cestovního webu během COVID-19 Výchozí situace V době, kdy se celý svět uzavřel do karantény a cestovní průmysl se ocitl na křižovatce nejistoty, stál Martin Greša, majitel firmy Travel America, před zdánlivě velkým problémem. Jak zachovat svůj byznys, když svět přestal cestovat? Jako jeho webmaster a marketingový stratég jsem byl vyzván k úkolu, který vyžadoval nejen kreativitu, ale i strategické myšlení přepracovat jeho online prezentaci a vytvořit nové cesty pro růst. Přijal jsem tento úkol s odhodláním a vizí, která byla nutná k převedení krize na příležitost. Chopil jsem se výzvy, aby Travel America mohla nejen přežít, ale dále prosperovat. Iniciativa a strategie Lockdown nám poskytl příležitost se zamyslet a analyzovat tržní potenciál. Strategicky jsem přistoupil ke stavu prezentace klienta a představil návrhy, které byly rychle odsouhlaseny. Rozhodli jsme se rozšířit stávající prezentaci o dvě nové verze webu na vlastní doméně zaměřené na jednotlivé služby z celé nabídky klienta, vybrali jsme motorkářské zájezdy a zajezdy karavanem po Spojených státech. Hlavní web travelamerica.cz Verze webu motorkyvamerice.cz Verze webu karavanyvamerice.cz Provedení a osobní závazek Každý aspekt projektu jsem pečlivě promyslel, a vypracoval od definice nového vzhledu značek a přepracování obsahu až po technické detaily, jako je responzivní design a optimalizace pro vyhledávače. Komunikace s klientem probíhala online, kde jsem představoval průběžné návrhy a přijímal zpětnou vazbu. Moje důkladná znalost webů a SEO byla klíčová pro dosažení významného nárůstu viditelnosti v online prostředí. Dominance a viditelnost Weby dominují v prohlížeči Bing s osmi předními pozicemi a na Google jsou čtyřikrát na první stránce pro vybraná klíčová slova. To je výsledkem mé pečlivé práce a důrazu na detaily, od výběru klíčových slov až po technické aspekty stránek. Přetváření byznysu Klientův byznys nyní prosperuje s plně naplněnými kapacitami a obratem, který překonal očekávání. To je přímým důsledkem mého úsilí a odhodlání převést každou hrozbu na příležitost. Spolupráce s klientem byla kooperativní, a většina iniciativ a implementace vzešla z mé strany.Neměřil jsem úspěch pouze podle pozic ve vyhledávačích, ale také podle zvýšení kvality a relevantnosti návštěvnosti. Detailní analýza klíčových slov a pečlivá optimalizace obsahu webu byly pouze počátkem. Vytvořil jsem komplexní backlinkovou strategii, která posílila důvěryhodnost Travel America ve vyhledávačích. To vše vyústilo v to, že weby byly viditelnější a přitažlivější pro cílené skupiny zákazníků. Závěr a uznání Tato případová studie je příkladem, že i v dobách největší nejistoty může odvaha a inovační myšlení přinést úspěch. Jsem hrdý na to, co jsem pro klienta dokázal, a je to důkazem mého profesionálního přístupu a neustálého hledání výjimečnosti v každém projektu. Když jsem předkládal Martinovi Grešovi první výsledky našeho úsilí, bylo jasné, že jsme dosáhli mimořádného výsledku. Nejenže jsme byl vidět nárůst rezervací, ale zaznamenali jsme i značný nárůst zájmu o tyto specifické zájezdy, což dokázalo, že naše strategie byla správná. Spolupracuji s Jardou Majerem již řadu let. Vše vždy proběhlo k mé plné spokojenosti. Oceňuji zejména jeho rychlé jednání a to, že věnuje pozornost i detailům. Co se týká tvorby webových stránek a grafických návrhů, tak ví co dělá. Mnohokrát mě překvapil nápady a kreativitou, umí vždy dobře poradit a navést mě tím správným směrem. Určitě počítám s dlouhodobou spoluprací a mohu jen dále doporučit. ★★★★★ Martin Greša - Majitel firmytravelamerica.cz Sdílet článek na sociální sítě Facebook Twitter LinkedIn PrevUkázat starší příspěvekJak vytvořit Child Theme pro váš WordPress web Ukázat novější příspěvekProč je důležité používat child theme na WordPressuNext Nevíte si rady? Potřebujete poradit? Objednejte si WordPress konzultaci online. Vysvětlím vám na sdílené obrazovce konkrétní postupy a zašlu video záznam. Zjistit volný termín Konzultace probíhá formou videokonference, zašlete požadavek s jakým tématem potřebujete poradit. Já si vyhradím čas a vysvětlím vám dané téma. Autor Jarda Majer 19 let tvořím webové stránky, posledních 9 let se zaměřuji jen na WordPress řešení. Pro své zákazníky připravují kompletní prezentace na míru, nebo jednoduché stánky z dodaných podkladů. Mám za sebou realizaci několika e-shopů. Obsah článku 5 minut čtení WordPress Poradna Další služby​ Správa WordPressuOprava nefunkčního WordPressuAdministrace WordPressuAnalýzy návštěvnostiAudit webuPPC kampaně Facebook Linkedin Instagram Jarda Majer, IČ: 74083066Zapsán v živnostenském rejstříku od roku 2005.Bankovní spojení: 213751254/0300Sídlo: Náměstí generála Knopa 1061, 564 01, ŽamberkKancelář: J. Trnky 68, Frýdek Místek 736 01 © 2005 2024 JARDA MAJER WORDPRESS SEPCIALISTA TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK A ONLINE MARKETING. Tento web pohání WordPress, tak jako 43,2% všech webových stránek na internetu. Článek Případová studie: Transformace webu v cestovní ruchu během COVID-19 se nejdříve objevil na Tvorba web stránek ✅ WordPress na míru ✪ Specialista na WordPress.

projít na článek

Studie na Covid-19

Na této stránce http://www.sympatika.cz/studie-na-covid-19/ naleznete studie na Covid-19, pokud by se našel někdo, kdo by je dokázal přeložit tak jak jsou publikovány, nechť tak učiní a pomůže tak v boji proti Novému Světovému Pořádku, který se snaží lids

projít na článek

Případová studie. Z odkladiště vznikla praktická šatna v zádveří

Co dokážou mí klienti, když je na dálku podpořím? Pojďte nakouknout, co se povedlo mé klientce. S Martinou jsem měla možnost pracovat v rámci mého měsíčního mentoringu. Dovolila mi sdílet proměnu z jejich domu, kde vznikla nová šatna z malé nevyužívané mí

projít na článek

Případová studie: Společnost Vizard aneb „Jak díky kvalitní IT správě vnoci klidně spíme“

Jedním z nejznámějších zákusků se v České republice se v posledních 20 letech stal dort z pěti samostatných medových plátů, proložených dvěma druhy krémů, pečený podle originální staroslovanské receptury. Medovník se začal v ČR vyrábět už v roce 1997 aspo

projít na článek

Případová studie: Řezání čoček

Řezání čoček Pro významného dodavatele světlometů do automotive ZADÁNÍ​ Cílem projektu bylo vytvoření poloautomatické laserové stanice, kde operátor ručně zakládá čočky do přípravku. Stanice byla postavena na jednoduchosti a funkčnosti celého řešení pr

projít na článek

Případová studie: Kontinuální svařování B-trubek na tubemilu

Kontinuální svařování B-trubek na tubemilu Pro významného dodavatele chladičů do automobilů  ZADÁNÍ​ Požadavkem zákazníka byla implementace kontinuálního laserového svařování konce B-trubky na běžící lince tzv. tubemilu při rychlosti až 2 m/s bez přída

projít na článek