Víte, že i na zbožových srovnávačích můžete budovat brand? Každý obchod touží mít spokojené zákazníky a právě recenze ze „zbožáků“ vám dávají tak potřebnou zpětnou vazbu a jsou odrazem toho, jak funguje váš e-shop. Kdo chce být nejlepší, musí vyčnívat mezi konkurencí ve všech aspektech – od rychlosti dodání až po komunikaci se zákazníky. Budování brandu na zbožácích Kdo říkal, že na zbožových srovnávačích nelze budovat značku? Stačí aktivně komunikovat se zákazníky a dát jim pocit, že vám na jejich názoru záleží. Uvidíte, že důvěryhodnost a pozitivní image vašeho e-shopu rapidně poroste. Důkladně a pravidelně analyzujte, co se zákazníkům nelíbí, a snažte se eliminovat nedostatky, na které vás upozorňují. Proměňte požadavky a kritiku klientů ve svůj prospěch a měňte se k lepšímu. Inspirujte se u konkurence. Sledujte jejich komunikace a aplikujte dobré nápady i na váš shop. Jak zlepšit hodnocení na Heurece a zvyšovat počet recenzí „Ahoj, mám problém se získáváním hodnotných recenzí na Heurece.“ – převzato z každého druhého markeťáckého fóra. E-shopům zapojeným do programu Ověřeno zákazníky posílá Heureka 10 dní od provedení objednávky svůj hodnotící formulář. Buďte o krok napřed a zákazníkovi pošlete vlastní automatizovanou žádost o hodnocení už 8. den od objednání (ještě před žádostí z Heureky). Za prvé si zajistíte vyšší návratnost hodnocení a za druhé, identifikujete nespokojené zákazníky a získáte několik dní na vyřešení vzniklého problém. A kdo ví, třeba právě tito zákazníci vloží nejpochvalnější recenzi ze všech, stanou se věrnými nákupčími a šiřiteli vašeho dobrého jména. Minimalizujte možnost, že váš e-mail spadne příjemcům do spamu. Všechny odchozí hodnotící formuláře zasílá Heureka ze svých serverů a jako odesílatele uvádí mail vašeho shopu. Pokud využíváte u vaší domény SPF záznamy (Sender Policy Framework) jako ochranu před nevyžádanou poštou, doplňte si na seznam i záznam Heureuky: _emailing.heureka.cz. Podrobnější informace najdete v nápovědě Heureky. Jak reagovat na stížnosti? Víte, že pokud vyřešíte důvody zákazníkovy nespokojenosti, bude tento zákazník v konečném důsledku s nákupem spokojenější, než zákazník, který byl spokojený od začátku? Odpovídejte: Rychle Reagujte pružně v co nejkratším čase. Negativní recenze nezmizí, proto je neignorujte. Ochotně a efektivně Buďte jedno velké ucho. Pokud je to možné, vyjděte zákazníkovi vstříc. Upřímně Přiznejte chybu, pokud jste něco zpackali, karma vám to vrátí. Nabídněte kompenzaci v podobě slevy či dárku na další nákup. Slušně a empaticky Zachovejte vždy chladnou hlavu a profesionální přístup, vciťte se do potřeb zákazníka s porozuměním. Vaši odpověď nevidí jen zákazník, nýbrž všichni návštěvníci portálu, vaše podrážděná odpověď by mohla odradit další potencionální zákazníky. Co nedělat Níže uvedené kroky nemusí mít vždy fatální následky, ale mohou vám velmi uškodit: Mazat recenze Recenze není možné mazat a to ani v případě, že vám zákazník prokazatelně křivdí. Má to jeden prostý důvod, e-shopy by si totiž ponechaly pouze kladná hodnocení a veškeré recenze by ztratily smysl. Nicméně výjimečně mazat lze. Heureka.cz příspěvky odstraňuje pouze v případě protiprávního jednání podloženého důkazy. Pravidla odpovědnosti za obsah recenzí a příspěvků zveřejněných uživateli najdete k pročtení zde. Lákat zákazníky na to, co nemůžete splnit Co zákazníkům slíbíte, to musíte dodržet. Nelžete o dodací době, vlastnostech zboží a dalších parametrech. Nekalé praktiky vás budou stát desítky zákazníků a ztrátu certifikátu Ověřeno zákazníky. Neposílejte falešně vyplněné dotazníky Představte si, že se e-shopu najednou počet objednávek s hodnocením 100 % zněkolikanásobí. Nebude to podezřelé? Bude. A Heureka si toho všimne. Monitoruje totiž vývoj hodnocení a IP adresy, ze kterých byly dotazník odeslány. Opravdu. Jeden z našich klientů na to v minulosti doplatil měsíčním banem. Bez pardonu. Zdroj: http://www.stovkomat.cz/job/5752/ Síla odpovědí na kladné recenze Je dost možné, že odepisujete zákazníkům na každé špatné hodnocení. Ale reagujete, když vás někdo chválí? Odpovědi e-shopů jsou důkazem toho, že si vážíte svých zákazníků a záleží vám na jejich spokojenosti. Snažte se odpovídat na všechno. Nepoužívejte standardizované odpovědi. Překvapte zákazníka reakcí šitou na míru. Získá pocit důležitosti a uvěří, že vám na něm opravdu záleží. Personalizované odpovědi válcují! Jak správně komunikovat se zákazníky Recept je jednoduchý – jako s lidmi. Vyhněte se nažehleným odpovědím a oficiálním blábolům. Neberte se tak vážně a někdy si ze sebe klidně udělejte srandu. Když totiž zákazník za tou plochou obrazovkou ucítí trochu lidství, zahřeje ho to na srdíčku. A to mi věřte. To jsou pak ty momenty, kdy vás přestává vidět jako prodejce a začíná vnímat jako kamaráda. A o tom to celé je. Článek Proč bych měl odpovídat zákazníkům i na kladné recenze? se nejdříve objevil na Trayto.
Shrnutí recenze DEGIRO Brokera Degiro hodnotím známkou 7,5/10. Degiro je Čechům dobré známá firma z Nizozemska, která jim nabízí velmi jednoduchou obchodní platformu s užitečnými funkcemi. Nabízí konkurenceschopné poplatky a před zadáním pokynu si můžete
projít na článekČerná labuť nebo manipulace? Dnes bych vám rád nabídnul něco z grafů tohoto týdne. Kdy jsem pozoroval pěkné výplachy na všem, co se dá obchodovat. Proč? Proč se to tak stalo? To ví jen dle mého názoru hrstka lidí, kteří v tom mají prsty.
projít na článekVíme, jak to maminky mají složité, a tak máme všechny recenze pohromadě v jednom článku. Vyzkoušené dřevěné hračky z Lidlu od maminek https://www.mamablogroku.cz/recenze-drevene-hracky-playtive-z-lidlu-vyzkouseny-superdukladne/ A také recenze značky Playt
projít na článekProdejny Albert se snaží co nejvíce ulehčit zákazníkům nákupy. Co najdete v aktuálním Albert letáku? Kde všude se dá s Albertem ušetřit a proč zrovna v něm nakupovat?
projít na článekOtevřeli jsme pro vás novou prodejnu přímo v našem areálu v Kladně, v Americké ulici 2735. Nakoupíte u nás celý sortiment papírové toaletní hygieny vlastní výroby, toaletní papír, kuchyňské utěrky, ubrousky, jumbo role a další. Nakupujte výhodně, za velko
projít na článek