Kaufland.de (dříve real.de) je třetí největší prodejní platformou v Německu. Měsíčně jej navštíví přes 32 milionů zákazníků, kterým nabízí zboží ve více než pěti tisících kategoriích. Kaufland Marketplace má obrovský dosah a aktuálně roste podstatně rychleji než německý trh. Nespornou výhodou tržiště je také velmi silný a důvěryhodný brand. Další důvody proč inzerovat na německém marketplace Kaufland.de se dozvíte v článku. Prodávejte na Kaufland Marketplace Německo je pro e-shopaře velmi atraktivním trhem. V roce 2020 vygenerovalo z online prodejů obrat více než 83 miliard Eur a je tak jedním z nejsilnějších evropských trhů pro online obchodování. Více než 71 % německých spotřebitelů nakupuje produkty online ze zahraničí. Marketplace Kaufland.de je v Německu po Amazonu a eBay třetím největším marketplace. Měsíčně jej navštíví 32 milionů zákazníků a inzeruje na něm více než 7 tisíc prodejců. zdroj: Kaufland.de Kaufland.de e-shopům nabízí dodatečný zdroj tržeb s větším tržním košem než má Amazon i eBay. zdroj: Plentymarkets.com, říjen 2020 zdroj: Plentymarkets.com, říjen 2020 Kaufland Marketplace prodejce podporuje na marketingové i zákaznické úrovni: Kaufland je díky účinným marketingovým řešením pro koncové zákazníky dobře viditelný na Googlu. Zákazníky oslovuje díky výbornému SEO, Google Shopping reklamě a bannerovým reklamám. Během akcích typu Blackweek inzerujete na Kaufland.de zcela bezplatně. Navíc vás Kaufland zpropaguje na sociálních sítích, v newsletteru nebo v článcích. Zákaznická podpora Kauflandu se stará o dotazy 1. úrovně od všech koncových zákazníků. Na vaše bedra pak přechází jen část dotazů, které za vás nemohl vyřešit přímo Kaufland. Dotazům z vaší strany se pak věnuje dealerská podpora Kauflandu. Kaufland za vás zákazníkům nabízí všechny platební metody běžné pro německý trh. Celkem jde o dvanáct platebních metod. S Kauflandem můžete růst i na mezinárodní úrovni. Prostřednictvím společné International Marketplace Network můžete inzerovat také na Cdiscount, eMAG a ePRICE. Co potřebujete k inzerci? Pro inzerci na Kaufland.de potřebujete především skladový a produktový feed ve formátu CSV. Skladový feed obsahuje informace o vašich individuálních prodejních nabídkách produktů: EAN (ean) Cena zboží (price) Skladovost (count) Stav zboží (condition) Termín pro doručení (delivery_time_min a delivery_time_max) Přepravní skupina (shipping_group) Produktový feed doplňuje skladový feed a obsahuje veškeré obecné informace o produktech, jako jsou: EAN (ean) Název produktu (title) Kategorie produktu (category) Popis (description) Obrázky (picture) Výrobce (manufacturer) Teoreticky si vystačíte i se samotným skladovým feedem, pro který není potřeba řešit německý překlad (neobsahuje totiž textové informace, viz výše). V případě nasazení pouze skladového feedu se Vám vaše nabídky na základě EAN kódu napárují na již existující produktové karty v katalogu Kaufland marketplace. Vaše produkty, které ale zatím není kam napárovat, se v katalogu nezobrazí a ani se z nich nevytvoří nové produktové karty, a to kvůli absenci produktového feedu. Doporučujeme tedy využívat jak skladový, tak produktový feed. Pokud budete posílat oba feedy, Kaufland může z vašich produktů (třeba i unikátních) vytvořit nové produktové karty. Bude od vás totiž mít k dispozici i název, kategorii, popisek, výrobce a obrázek produktu z produktového feedu. Kromě feedů potřebujete mít zajištěnou zákaznickou podporu v němčině (alespoň pro písemnou komunikaci). A to pro případy, kdy 1. úroveň dotazů neodkomunikuje samotný Kaufland. Dále musíte mít zajištěnou logistiku do Německa. S tím vám může pomoci například Zásilkovna doručení do Německa, která zajistí taky zpětnou logistiku pro vratky a reklamace. Portál prodejce je dostupný v češtině, němčině, angličtině a čínštině. Zveřejňovat nabídky a spravovat objednávky v marketplace můžete následovně: Softwarová rozhraní a middlewarová řešení (plentymarkets, Shopware a cca 70 dalších) API rozhraní CSV soubor Manuálně prostřednictvím portálu prodejce Další podstatné informace najdete v nápovědě pro prodejce. Inzerce na Kaufland.de se XEMELEM Jak spolupráce probíhá? Je to jednoduché. Zaregistrujete se do Xemelu a my vám pomůžeme v Xemelu vytvořit produktový i skladový feed pro Kaufland.de. Pokud je potřeba, zajistíme překlady. Naše kompletní nabídka zahrnuje: Vstupní analýzu německého trhu Překlady feedů Kompletní feed management v nástroji Xemel Přípravu Kaufland custom feedů na míru dle specifikací Více informací >> Poplatky na Kaufland Marketplace Platební podmínky Kauflandu jsou férové a transparentní. Pokud se rozhodnete prodej na Kaufland.de pozastavit nebo ukončit, smlouvu lze kdykoliv bez obav vypovědět. Základní měsíční poplatek 40 50 € bez DPH (dle úrovně spolupráce) Variabilní poplatek formou provize 7 12,5 % (dle sortimentu) (function (w,d,s,o,f,js,fjs) { w['ecm-widget']=o;w[o] = w[o] || function () { (w[o].q = w[o].q || []).push(arguments) }; js = d.createElement(s), fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js.id = '12-04d9c95424b2f28aaece6f953bb0e4aa'; js.dataset.a = 'inovit'; js.src = f; js.async = 1; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(window, document, 'script', 'ecmwidget', 'https://d70shl7vidtft.cloudfront.net/widget.js')); Zaujal vás obrovský potenciál marketplace Kaufland.de? Pokud ano, neváhejte pro bližší informace kontaktovat naší obchodnici Soňu na e-mailu [email protected] nebo na telefonu +420 734 188 900. Článek Proč inzerovat na Kaufland Marketplace? se nejdříve objevil na Trayto.
V sousedním Německu je marketplace Kaufland.de velmi oblíbeným tržištěm. Inzeruje na něm více než 7 000 prodejců ve více než 5 000 kategoriích. Nyní Kaufland avizuje otevření své online prodejní platformy také českým a slovenským zákazníkům. Ke spuštění d
Aplikaci Kaufland Card lze používat místo fyzické karty a celá rodina může sbírat body na jeden účet. Kaufland Card lze používat v telefonu i bez nutnosti pořízení fyzické karty. S touto aplikací získáte mnoho dalších slev a její získání a následné použív
projít na článekKaufland nabízí kvalitní produkty a výrobky spotřebního i nespotřebního druhu. Do obchodu chodí zákazníci i díky velkému množství slev, které nabízí jeho akční leták. Jaké výrobky najdete v aktuálním Kaufland letáku?
projít na článekChcete nakupovat opravdu levně? Tak to je pro vás Kaufland tím pravým obchodem. Víte, co je to Kaufland mimořádná nabídka od pondělí do středy? Čtěte a dozvíte se více.
projít na článekKaufland Global Marketplace, jedna z předních e-commerce platforem, se rozšiřuje do dalších zemí střední Evropy. Po úspěšném působení v Německu a od roku 2023 také v Česku a na Slovensku, se tato platforma připravuje na svůj další krok – expanzi do Polska