Proč inzerovat na Kaufland Marketplace?

Kaufland.de (dříve real.de) je třetí největší prodejní platformou v Německu. Měsíčně jej navštíví přes 32 milionů zákazníků, kterým nabízí zboží ve více než pěti tisících kategoriích. Kaufland Marketplace má obrovský dosah a aktuálně roste podstatně rychleji než německý trh. Nespornou výhodou tržiště je také velmi silný a důvěryhodný brand. Další důvody proč inzerovat na německém marketplace Kaufland.de se dozvíte v článku. Prodávejte na Kaufland Marketplace Německo je pro e-shopaře velmi atraktivním trhem. V roce 2020 vygenerovalo z online prodejů obrat více než 83 miliard Eur a je tak jedním z nejsilnějších evropských trhů pro online obchodování. Více než 71 % německých spotřebitelů nakupuje produkty online ze zahraničí. Marketplace Kaufland.de je v Německu po Amazonu a eBay třetím největším marketplace. Měsíčně jej navštíví 32 milionů zákazníků a inzeruje na něm více než 7 tisíc prodejců. zdroj: Kaufland.de Kaufland.de e-shopům nabízí dodatečný zdroj tržeb s větším tržním košem než má Amazon i eBay. zdroj: Plentymarkets.com, říjen 2020 zdroj: Plentymarkets.com, říjen 2020 Kaufland Marketplace prodejce podporuje na marketingové i zákaznické úrovni: Kaufland je díky účinným marketingovým řešením pro koncové zákazníky dobře viditelný na Googlu. Zákazníky oslovuje díky výbornému SEO, Google Shopping reklamě a bannerovým reklamám. Během akcích typu Blackweek inzerujete na Kaufland.de zcela bezplatně. Navíc vás Kaufland zpropaguje na sociálních sítích, v newsletteru nebo v článcích. Zákaznická podpora Kauflandu se stará o dotazy 1. úrovně od všech koncových zákazníků. Na vaše bedra pak přechází jen část dotazů, které za vás nemohl vyřešit přímo Kaufland. Dotazům z vaší strany se pak věnuje dealerská podpora Kauflandu. Kaufland za vás zákazníkům nabízí všechny platební metody běžné pro německý trh. Celkem jde o dvanáct platebních metod. S Kauflandem můžete růst i na mezinárodní úrovni. Prostřednictvím společné International Marketplace Network můžete inzerovat také na Cdiscount, eMAG a ePRICE. Co potřebujete k inzerci? Pro inzerci na Kaufland.de potřebujete především skladový a produktový feed ve formátu CSV. Skladový feed obsahuje informace o vašich individuálních prodejních nabídkách produktů: EAN (ean) Cena zboží (price) Skladovost (count) Stav zboží (condition) Termín pro doručení (delivery_time_min a delivery_time_max) Přepravní skupina (shipping_group) Produktový feed doplňuje skladový feed a obsahuje veškeré obecné informace o produktech, jako jsou: EAN (ean) Název produktu (title) Kategorie produktu (category) Popis (description) Obrázky (picture) Výrobce (manufacturer) Teoreticky si vystačíte i se samotným skladovým feedem, pro který není potřeba řešit německý překlad (neobsahuje totiž textové informace, viz výše). V případě nasazení pouze skladového feedu se Vám vaše nabídky na základě EAN kódu napárují na již existující produktové karty v katalogu Kaufland marketplace. Vaše produkty, které ale zatím není kam napárovat, se v katalogu nezobrazí a ani se z nich nevytvoří nové produktové karty, a to kvůli absenci produktového feedu. Doporučujeme tedy využívat jak skladový, tak produktový feed. Pokud budete posílat oba feedy, Kaufland může z vašich produktů (třeba i unikátních) vytvořit nové produktové karty. Bude od vás totiž mít k dispozici i název, kategorii, popisek, výrobce a obrázek produktu z produktového feedu. Kromě feedů potřebujete mít zajištěnou zákaznickou podporu v němčině (alespoň pro písemnou komunikaci). A to pro případy, kdy 1. úroveň dotazů neodkomunikuje samotný Kaufland. Dále musíte mít zajištěnou logistiku do Německa. S tím vám může pomoci například Zásilkovna doručení do Německa, která zajistí taky zpětnou logistiku pro vratky a reklamace. Portál prodejce je dostupný v češtině, němčině, angličtině a čínštině. Zveřejňovat nabídky a spravovat objednávky v marketplace můžete následovně: Softwarová rozhraní a middlewarová řešení (plentymarkets, Shopware a cca 70 dalších) API rozhraní CSV soubor Manuálně prostřednictvím portálu prodejce Další podstatné informace najdete v nápovědě pro prodejce. Inzerce na Kaufland.de se XEMELEM Jak spolupráce probíhá? Je to jednoduché. Zaregistrujete se do Xemelu a my vám pomůžeme v Xemelu vytvořit produktový i skladový feed pro Kaufland.de. Pokud je potřeba, zajistíme překlady. Naše kompletní nabídka zahrnuje: Vstupní analýzu německého trhu Překlady feedů Kompletní feed management v nástroji Xemel Přípravu Kaufland custom feedů na míru dle specifikací Více informací >> Poplatky na Kaufland Marketplace Platební podmínky Kauflandu jsou férové a transparentní. Pokud se rozhodnete prodej na Kaufland.de pozastavit nebo ukončit, smlouvu lze kdykoliv bez obav vypovědět. Základní měsíční poplatek 40 50 € bez DPH (dle úrovně spolupráce) Variabilní poplatek formou provize 7 12,5 % (dle sortimentu) (function (w,d,s,o,f,js,fjs) { w['ecm-widget']=o;w[o] = w[o] || function () { (w[o].q = w[o].q || []).push(arguments) }; js = d.createElement(s), fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js.id = '12-04d9c95424b2f28aaece6f953bb0e4aa'; js.dataset.a = 'inovit'; js.src = f; js.async = 1; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(window, document, 'script', 'ecmwidget', 'https://d70shl7vidtft.cloudfront.net/widget.js')); Zaujal vás obrovský potenciál marketplace Kaufland.de? Pokud ano, neváhejte pro bližší informace kontaktovat naší obchodnici Soňu na e-mailu [email protected] nebo na telefonu +420 734 188 900. Článek Proč inzerovat na Kaufland Marketplace? se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Kaufland Marketplace vstupuje na český a slovenský trh

V sousedním Německu je marketplace Kaufland.de velmi oblíbeným tržištěm. Inzeruje na něm více než 7 000 prodejců ve více než 5 000 kategoriích. Nyní Kaufland avizuje otevření své online prodejní platformy také českým a slovenským zákazníkům. Ke spuštění d

projít na článek

Kaufland Card: věrnostní program, aplikace, registrace

Aplikaci Kaufland Card lze používat místo fyzické karty a celá rodina může sbírat body na jeden účet. Kaufland Card lze používat v telefonu i bez nutnosti pořízení fyzické karty. S touto aplikací získáte mnoho dalších slev a její získání a následné použív

projít na článek

Kaufland leták - aktuální leták online

Kaufland nabízí kvalitní produkty a výrobky spotřebního i nespotřebního druhu. Do obchodu chodí zákazníci i díky velkému množství slev, které nabízí jeho akční leták. Jaké výrobky najdete v aktuálním Kaufland letáku?

projít na článek

Kaufland - mimořádná nabídka od pondělí do středy

Chcete nakupovat opravdu levně? Tak to je pro vás Kaufland tím pravým obchodem. Víte, co je to Kaufland mimořádná nabídka od pondělí do středy? Čtěte a dozvíte se více.

projít na článek

Kaufland marketplace expanduje do Polska a Rakouska

Kaufland Global Marketplace, jedna z předních e-commerce platforem, se rozšiřuje do dalších zemí střední Evropy. Po úspěšném působení v Německu a od roku 2023 také v Česku a na Slovensku, se tato platforma připravuje na svůj další krok – expanzi do Polska

projít na článek