Pokud jste součástí MLM týmu, nebo dokonce nějaký vedete, motivace všech jeho členů se řeší snad v každém businessu. Nejlépe si ale povedete, když jim vytvoříte prostředí, ve kterém žádné vaše motivační proslovy a pomůcky nebudou potřeba. A proč si to myslím? Hledejte odpovědi u sebe Začněte tím, že si uvědomíte, proč jste s network marketingem začínali Vy. Chtěli jste ukázat, co ve Vás je? Chtěli jste někoho přesvědčit, že neměl pravdu? Potřebovali jste dostatečný příjem? Pokud si už nevzpomínáte, nebo nepovažujete za důležité, proč jste se k network marketingu přidali, zkuste si říct, za co jste mu vděční. Třeba že máte více volného času, který můžete věnovat rodině, nebo cestování (až to zase bude možné). Že máte příjem, se kterým dokážete pohodlně živit sebe i své blízké. Nejlepší je si všechny tyto důvody napsat na papír a pravidelně si je připomínat. Důvodů, proč MLM stojí za to, si každý najde spousta a u každého budou jedinečné. Ty nejčastější už jsem dříve sepsal v článku 6 důvodů, proč síťový marketing stojí za to. Ve chvílích, kdy se vám nedaří a kdy se cítíte špatně, Vám sepsaný seznam pomůže uvědomit si, proč jste vlastně do toho šli a co všechno Vám to přineslo. A pak už se zpátky na nohy postavíte mnohem rychleji Motivaci byste měli hledat především sami v sobě. Když totiž budete upřímní a budete vše dělat od srdce, stejně motivovaní lidé to ocení a budou vás následovat. V konečném důsledku nezáleží na tom, jestli jste chtěli někomu pomoct, nebo jste jen potřebovali peníze. Třeba teď vidíte smysl v síťovém marketingu úplně někde jinde. Důležité je, abyste si svá PROČ uvědomili, připomínali a čerpali z nich motivaci. Protože když svou práci budete dělat od srdce, Váš tým to pozná a bude Vás následovat. Nespoléhejte se ale jen na ně. Začínali jste sami a také to zvládáte sami. Co když Vaši motivaci nebudou potřebovat? S otázkou „jak motivovat svůj tým“ se setkávám docela často. Většinou jde o to, že se někdo přidá k Vám do týmu, ale negeneruje žádné peníze. Odpověď může být nakonec docela jednoduchá. Vytvořte ve svém týmu takové prostředí, abyste je nepotřebovali motivovat. Co kdybyste měli skupinu lidí, kteří jsou součástí týmu, nic pro Vás nedělají a nesnaží se o růst. Jen Vám každý měsíc posílají symbolickou částku – třeba aby získali přístup k bonusovým materiálům, aby mohli sledovat výuková videa, nebo že si občas koupí Váš produkt. Kolik takových lidí byste si přáli ve svém týmu mít? Jestli říkáte co nejvíce – máte pravdu! Znám spoustu lidí, kteří jsou dlouhá léta součástí MLM, sami nikdy nevydělali ani korunu, ale milují to! Jsou rádi, že jsou součástí nějaké mise, že s ostatními sdílí skvělou týmovou kulturu. Nejezdí v drahých autech a nevydělávají miliony. Ale jsou šťastní! A o to přeci především jde. Lidé ve Vašem týmu nemusí nic vydělávat, aby se cítili šťastní. Líbí se jim být součástí něčeho většího, líbí se jim to, co děláte. A třeba vás pak s radostí doporučí svým přátelům. Kdy lidé potřebují motivaci? Otázka „jak motivovat lidi“ patří spíš do korporátů, kde lidem platíte mzdu. Pokud máte zaměstnance, je otázka na způsoby motivace na místě. Jestli ale máte MLM business se svým vlastním týmem, ideálně jejich motivaci nemusíte vůbec řešit. Pokud přece jen chcete pro svůj tým dělat něco navíc a hledáte způsoby, jak jej motivovat, přečtěte si článek Jak motivovat „lenivé“ kolegy v multilevel marketingu. Někteří kolegové si jednou za čas koupí Váš produkt. Někteří Vám přispívají pravidelnou částkou. Není ani důležitá výše částky, jde o to, jak dlouho jsou s Vámi na MLM cestě. Ale zapamatujte si, že Vy je neplatíte, tak není potřeba se strachovat o to, že je nedostatečně motivujete. Oni svou motivaci musí hledat sami v sobě, stejně jako jste to udělali na počátku své cesty Vy. Pokud jim v tom chcete pomoct, zeptejte se na jejich důvod, proč do toho s Vámi šli. Třeba si ještě neuvědomili sílu svého PROČ. Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP). Příspěvek Proč není potřeba to přehánět s motivací Vašeho MLM týmu? pochází z MLM Jinak.cz
S šéfem senátorského klubu ODS a TOP 09 o tom, proč horní komorou neprošel dokument o potírání násilí vůči ženám – a proč to vlastně není potřeba, neboť vše lze zvládnout i jinak
Prodej je většinou jeden z hlavních cílů, proč se PPC kampaně vytvářejí, alekdo vyráží do pralesa bez nutného vybavení je pravděpodobné, že mu jeho cestu zkříží dříve či později něco, na co nebude připravený. Stejné to je i v případě, že chcete propagovat
projít na článekTo je naprosto absurdní tvrzení. Proč by vlastně distributor měl kontrolovat růst pravé či levé binární nohy své sítě? Vždyť je to jako v té písničce – prostě a jednoduše. „Nech to růst, nech to růst, nech to růst!“ (Z anglického originálu: „Let it grow,
projít na článekVedení klubu po vzájemné dohodě ukončilo spolupráci s dosavadním trenérem „A“ týmu Františkem Douděrou a jeho realizačním týmem. Trenérskému týmu děkujeme a na jejich budoucí cestě přejeme hodně štěstí. The post Trenér František Douděra končí na lavičce
projít na článekMédia, jako je televize, rádio, ale i zprávy na Internetu, nás často zásobují negativními zprávami, které se odjakživa šířily a četly více, než zprávy a informace pozitivní. Proč to tak je? Protože negativní věci jsou jako rozbuška na emoce a emoce, jak
projít na článek