Proč propagovat výrobky či služby skrze propisky

Potisk propisek není nic nového pod sluncem. Setkáváme se s ním prakticky na každém kroku – doma, v zaměstnání i ve školách, propisky patří k nejpoužívanějším předmětům v domácnosti, a to i přesto, že má téměř každý z vás k dispozici mobilní telefon. Tohoto jevu si je vědoma řada firem a institucí a jistě vás nepřekvapí, že na nějaké veřejné či neveřejné prezentaci nebo školení obdrží příchozí hosté jako prezent propisku s firemním logem. Propisku si pak donesete domů, zastrčíte do kapsy, do zavazadla nebo do hrnku a máte v podstatě neustále na očích akci, které jste se vy nebo vaši blízcí zúčastnili. Propiska je pak jakýmsi fetišem, vzpomínkou a upomínkovým předmětem, a jde-li o záležitost příjemnou, může vás přimět k nové objednávce zboží či služeb. Potisk propisek je tedy s trochou nadsázky řečeno psychologický tah, jak upoutat pozornost a přesvědčit potenciální zájemce o bližší kontakt a seznámení se s tím, co nabízíme. Nemusí přitom jít čistě o komerční záležitost, propiskou můžete lidem sdělit nějaké zajímavé informace na téma, které vám připadá aktuální a zajímavé, například z oblasti zdravé výživy, duchovního povědomí, mezilidských vztahů, sportovních akcí, cestování atp. Výhodou tohoto postupu je také relativně nízká cena propisek, je to běžné spotřební zboží a zvolíte-li zajímavý tvar a barvu, můžete oslovit velmi široké spektrum osob včetně dětí. Ostatně, děti milují různé tužky, pastelky a fixy, s nimiž si mohou podle vlastní fantazie kreslit a psát, co chtějí, a tak jim můžete udělat radost třeba i v případě, že prodáváte dětské hračky, oblečení či potravinové doplňky a zdravou výživu pro kojence, batolata či předškolní děti. Potisk propisek se vyplácí zejména ve vyšším počtu kusů, tehdy získáváte množstevní slevu a máte pak možnost oslovit i velký okruh klientů buď formou dárků k nákupu nebo v rámci pořádaných přednášek či prodejních akcí. Článek Proč propagovat výrobky či služby skrze propisky se nejdříve objevil na seo-dynamics.cz.

projít na článek

B2Kshop

Reklamní předměty, novoročenky, hrnky s potiskem, propisky s potiskem, kalendáře, diáře

projít na článek

Bing dovolí správcům webu nahrát až deset tisíc URL každý den skrze Webmaster Tools.

Co si myslíte o tisícinásobném zvýšení počtu URL, který můžete přihrát Bingu každý den? SAN JOSE Bing oznámil na konferenci SMX West ve čtvrtek, že od teď dovolí správcům webu nahrát až deset tisíc URL každý den skrze Bing Webmaster Tools. Předtím j

projít na článek

CBD STAR: Jaké jsou zkušenosti s jejich CBD výrobky?

CBD kapsle a CBD kosmetika je v poslední době velmi oblíbený sortiment, o který je mezi lidmi zájem. Dnes se proto podíváme, co konkrétně vám může nabídnout nákup na e-shopu CBD STAR, který nabízí výrobky pro tělo a zdraví. CBD olej se dnes přidává do šir

projít na článek

K implementaci TWI nás vedla rozdílná kvalita tréninků jednotlivých trenérů

Hlavním tématem Radka Širokého, assistent managera montážní linky ve společnosti Koito Czech, bylo zapojení lidí shora dolů. Proč zaškolování jen v tréninkovém centru nestačí? Jak zapojit team a group leadry do denní rutiny? A jak udržet nové standardy a

projít na článek

Proč se zajímat o konkurenci než postavíte webové stránky?

Ať už máte restauraci a chcete nabízít svá jídla online, nebo nabízíte služby na míru, vždy je potřeba mít přehled o své konkurenci. Když se pouštíte do tvorby nového webu, nebo svůj web necháváte vytvořit profesionálem, vždy mějte napaměti, že bez důklad

projít na článek