Profil zákazníka: Copywriter Tomáš Vít

Profil zákazníka: Copywriter Tomáš Vít Kdo jsi a co děláš? Jmenuji se Tomáš Vít a jsem copywriter, ghostwriter a editor. Hezky česky: psavec na volné noze a zakladatel projektu InInk.cz. Jak si vybrat copywritera? V posledních zhruba třech letech copywriterů přibylo jako hub po dešti. Jde nejen o reakci na poptávku (on-line projektů, které potřebují vhodný textový obsah, je nespočet), ale také o obecnou přístupnost technologií či například sebevědomí studentů, kteří si chtějí přivydělat psaním. Jako v každé jiné profesní skupině, která se rychle rozšiřuje, i tady se však můžete snadno spálit. Jak nenaletět? Ověřte si, že vytipovaný psavec: Zvládá český jazyk a ideálně i základy typografie. (Pokud si nejste jisti, dejte mu krátké, zkušební zadání. Jistě je rád a zdarma připraví. Jestli se na jeho webu dozvíte, že má „12-ti letou praxi“, rychle pryč.) Má zkušenosti, které vyžaduje váš projekt, širší rozhled, kladné reference a potřebné zázemí. (Podívejte se na web copywritera, pátrejte po referencích a zkušenostech z mediální oblasti, nebojte se zeptat.) Rozumí tématu, které potřebujete zpracovat. (Hledejte specialistu na daný obor; vyplatí se zejména u moderních technologií.) Nepostrádá tvůrčí myšlení a je schopen přetvořit byť jen útržky informací v atraktivní, strukturovaný a stylisticky vhodný celek. Pod neobvykle nízkou cenou neschovává vícenáklady či nespolehlivé, podprůměrné služby. (Psát dnes umí téměř každý, ale jen po někom se to pak dá i číst.) A nezapomeňte: Čtivý obsah vzniká z dobrých a pravdivých podkladů. Z ničeho jej pro vás nepřipraví ani ten nejlepší psavec. Proč jsi vsadil zrovna na Fakturoid? Před téměř třemi roky jsem se rozhodl zúročit své zkušenosti z dlouholetého působení v odborných médiích coby volnonožník. A protože nejsem rozený cifršpión, hledal jsem službu, který by mi pomohla vystavovat, evidovat a hlídat fakturace. S Fakturoidem jsem si padl do noty už na druhý pohled. Fakturace a jejich splatnosti mám po ruce na desktopu i v tabletu, na jejich vystavování jsem se s koncem měsíce dokonce začal těšit. Úvodní oťukávání s bezplatným tarifem (doporučuji všem) jsem s růstem počtu klientů rozšířil na předplatné, problém nebyl ani přechod na režim plátce DPH. Fakturoidí tým děkuje za odpovědi a přeje hodně vystavených faktur.

projít na článek

Profil zákazníka: Martin Michálek

Profil zákazníka: Martin Michálek Kdo jsi a co děláš? Jsem webař na volné noze. Specializuji se na návrh a vývoj uživatelského rozhraní. Tvořím obsah pro kolegy v oboru – na blogu, v ebooku, na školeních nebo v rámci spolku Frontendisti.cz. Knížk

projít na článek

Profil zákazníka: Smartsupp

Profil zákazníka: Smartsupp Kdo jste a co děláte? Smartsupp je tým 13 lidí, kteří od roku 2013 vyvíjí live chat pro weby a eshopy. Našim cílem je umožnit společnostem navázat osobní konverzaci s návštěvníky webu a proměnit je ve spokojené zákazníky

projít na článek

Profil zákazníka: Amazing Places

Profil zákazníka: Amazing Places Kdo jste a co děláte? Jsme Amazing Places, parta mladých lidí, kteří objíždějí Českou republiku křížem krážem a objevují nejkrásnější místa od romantických chalup, útulných roubenek, mlýnů a statků až po výjimečné apar

projít na článek

Profil zákazníka: Roští.cz

Profil zákazníka: Roští.cz Kdo jste a co děláte? Jsme malá společnost zabývající vývojem a poskytováním serverových služeb. Před pár lety jsme začali vyvíjet aplikace napsané v Pythonu a mrzelo nás, že prakticky neexistuje český hosting, který bychom

projít na článek

Profil zákazníka: Trail-Guide

Profil zákazníka: Trail-Guide Kdo jste a co děláte? Děláme jízdu na kole zábavnější! Jsme průvodci MTB životem a pravidelně organizujeme kurzy MTB jízdy, zahraniční výjezdy a vyjížďky pro začínající i pokročilé jezdce. Nápad vytvořit Trail-Guide v

projít na článek