Profil zákazníka: Jindra Šulcová

Profil zákazníka: Jindra Šulcová Kdo jste a co děláte? Jmenuji se Jindra Šulcová, jsem právní poradce a specializuji se na ochranu značky. Svým klientům pomáhám ve všech fázích ochrany značky, od jejího výběru, registrace ochranné známky, nastavení jejího užívání až po prevenci rizik a řešení sporů. Hodně si zakládám na prevenci, proto jsem připravila a 4⨉ ročně vedu školení Braň svou značku, na kterém učím, jak přemýšlet o značce z pohledu práva a na co ji připravit, aby dokázala sloužit léta. Foto: Lenka Bukačová Doporučení pro malé podnikatele Když se řekne ochrana značky, lidé si často vybaví registraci ochranné známky, kterou stejně často odsoudí jako zbytečnost, na kterou mají ještě dost času. Tím odsouvají ochranu značky na neurčito. Jenže ono se to neurčito velmi často měnívá na určito, a to do chvíle, než nastane problém – např. hrozba ztráty značky. V ten moment klient potkává mě, snažíme se zachránit, co se dá, a učíme se, co příště udělat jinak, aby se situace neopakovala. Kdosi moudrý nedávno řekl, že na ochranu značky není nikdy příliš brzy. Velmi doporučuji se tím řídit. Když si totiž porovnáte náklady na registraci ochranné známky s náklady na řešení sporu vyvolaného tím, že vás v ní někdo předběhne, preventivní registrace jednoznačně vyhrává. Základní doporučení proto zní: řešte ochranu své značky dávno před tím, než zažijete nějaký ten kolaps. Proč jste vsadila zrovna na Fakturoid? Robota jsem si vybrala pro jeho přehlednost, jednoduchost a intuitivní ovládání. Baví mě propojení s Fio bankou a hodně si cením velmi vstřícné zákaznické podpory, která mě ani jednou nezklamala. Fakturoidí tým děkuje za odpovědi. Další rozhovory se zákazníky: Designer z karavanu Víťa Válka Webhosting Roští Květinová farma Loukykvět

projít na článek

Profil zákazníka: Kokoza

Profil zákazníka: Kokoza Kdo jste a co děláte? KOKOZA se profiluje jako společensky prospěšný podnik. Mezi lidmi, firmami a dalšími organizacemi propagujeme kompostování a pěstování ve městě. Inspirujeme a motivujeme je k využívání kompostovacích techno

projít na článek

Profil zákazníka: Václav Makeš

Profil zákazníka: Václav Makeš Kdo jste a co děláte? Jsem softwarový inženýr na volné noze. Úmyslně používám pojem inženýr, protože řeším problematiku vývoje na backendu a odlehčuji firmám technické starosti. Od samotného programování, přes architekturu

projít na článek

Profil zákazníka: Reservio

Profil zákazníka: Reservio Kdo jste a co děláte? V Reserviu jsme tým mladých lidí, kteří mění to, jak svět rezervací funguje. Jednoho dne si dva naši zakladatelé, Boris Bošiak a František Mazuch, řekli, že pro podnikatele je nepřehledné pracovat se zast

projít na článek

Profil zákazníka: Spolek Ichtyóza

Profil zákazníka: Spolek Ichtyóza Kdo jste? Jsme Spolek Ichtyóza, nezisková organizace, jsme také rodiče malého Martínka, který má vrozenou genetickou nemoc Ichtyóza. Víte, co to je? My to také nevěděli, než jsme Martínka téměř před 4 lety v dětském d

projít na článek

Profil zákazníka: Martin Michálek

Profil zákazníka: Martin Michálek Kdo jsi a co děláš? Jsem webař na volné noze. Specializuji se na návrh a vývoj uživatelského rozhraní. Tvořím obsah pro kolegy v oboru – na blogu, v ebooku, na školeních nebo v rámci spolku Frontendisti.cz. Knížk

projít na článek