Průběh obchodního případu v tuzemsku

1.       uzavření smlouvy 2.       realizace dodávek 3.       zaplacení 4.       reklamace 1. Uzavření smlouvy Kupní smlouvu uzavírá nakupující a prodávající. Kupní smlouva se uzavírá se na základě vzájemného jednání, a to buď ústně, písemně, nebo telefonicky.   Náležitosti:  druh zboží, kvalita, množství, cena (bez DPH, s DPH), měna, způsob, doba a místo dodání, čas a místo platby. součástí smlouvy bývají všeobecné podmínky:           délka záruky           možnost odstoupení od smlouvy           smluvní pokuta   Související doklady: poptávka, nabídka, objednávka (potvrzení objednávky má stejnou právní váhu jako uzavření kupní smlouvy)   Smlouva o dílo = dílo je zhotovení nové věci (movité nebo nemovité), nebo oprava / úprava věci, rekonstrukce nebo modernizace, často jsou to stavební práce – uzavírají ji objednatel a zhotovitel. 2. Realizace dodávek a)       oznámení – např. zaslání přepravních dispozic (avízo), využívá se u nepravidelných dodávek b)      expedice – příprava zboží k odběru, vyskladnění, naložení na dopravní prostředek, vyhotovení expedičních příkazů c)       dodání – převzetí do podniku, přejímka na sklad (u ní se provádí podrobnější kontrola, než při převzetí, jedná se o kontrolu kvantit a kvalit) doklady:           dodací list (doprovází zásilku, obdobné náležitosti jako kupní smlouva / objednávka)           osvědčení o jakosti           zdravotní osvědčení           technická dokumentace           návod k obsluze           záruční list (potvrzený prodejcem) d)      fakturace – FA přichází dodatečně, výjimkou je zálohová faktura 3. Zaplacení a)       před dodáním – výhodou je jistota a rychlost platby a možnost okamžitého využití peněz, záloha (=akontace) je částečné placení předem, často u prací nebo výroby na zakázku b)      při dodání zboží nebo dokladu c)       po dodání – FA by měla být proplacena do 14 dnů, po 30 dnech se sjednává úvěr + úroky 4. Reklamace a)       zjevné vady při převzetí zásilky (jiný druh, množství, velikost, kvalita, chybějící části, poškození, zničení) b)      vady skryté – projeví se až v době používání (selhání funkce)   V  záruční lhůtě se provádí oprava zdarma, případně se řeší výměna nebo vrácení peněz. Reklamace plní funkci zpětné vazby. Vztahy mezi podniky a občany řeší nový občanský zákoník. Článek Průběh obchodního případu v tuzemsku se nejdříve objevil na Tech vin.

projít na článek

Volné pozice Schiedel OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRAHA a okolí

Do našeho obchodního týmu přijmeme kolegyni / kolegu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro region Praha a okolí Více informací naleznete zde.

projít na článek

Jedním ze zakladatelů nové skupiny makléřů STAR INSURANCE GROUP s.r.o. je iNPS Group s.r.o.

STAR INSURANCE GROUP vzniklo spojením malých a středních makléřských společností s myšlenkou spolupráce nejen v oblasti obchodního růstu, ale především ve zkvalitnění a modernizaci poskytovaných služeb klientům.

projít na článek

Při léčbě COVID 19 byla v Číně použita tradiční čínská medicína.

Více než polovina potvrzených případů byla v Chu-pej léčena tradiční čínskou medicínou.

projít na článek

Seminář s Veronikou Pazourkovou 18.3.2023

Asociace chovatelů miniaturních koní pořádá Seminář s Veronikou Pazourkovou 18.3.2023 od 12:00 místo konání: Jezdecké potřeby Cavalletto Komenského nám. 657, 25901 Votice (přízemí v podloubí obchodního domu Votice) * současný stav miniaturních kon

projít na článek

Lockdown Dočasné uzavření všech poboček

Vážení klienti a obchodní partneři, rádi bychom Vás informovali, že z důvodu nařízení vlády budou od čtvrtka 22. října 2020 uzavřené všechny naše pobočky. Naši Partneři a Zaměstnavatelé se místo poboček mohou obracet přímo svého obchodního zástupce. Děkuj

projít na článek