Psaní prodejních textů? Zkuste AIDA copywritingový framework, Vaši zákazníci budou doslova šílet.

Znáte to… Potřebujete více zákazníků pro svůj produkt nebo službu a tak se rozhodnete napsat prodejní text (ať už pro Facebook reklamu, email, web, nebo prodejní stránku). Sedíte před prázdným listem papíru nebo prázdnou obrazovkou s blikajícím kurzorem a nevíte kde začít. Po chvilce jste frustrování, protože nedostáváte žádné nápady, jak zaujmout a přesvědčit vaše ideální zákazníky. Možná jste se dokonce cítili bezradně, jako kdybyste stáli před zdí a nevěděli, jak ji překonat. V takových situacích se může člověku snadno zdát, že psaní dobrých prodejních textů je nemožné a jen velmi málo lidí ví, jak na to. Naštěstí je tu řešení! (Ne nebojte, nemluvím o drahých copywriterech nebo agentůrách). Jednoduše využijte první AI aplikaci v Česku a na Slovensku, Deeply, která využívá umělou inteligenci k vytváření textového obsahu během pár sekund. A co je nejlepší, aplikace obsahuje spostu předpřipravených copywritingových šablon, které vám usnadní práci. Jedna z nich je šablona AIDA Framework, která vám pomůže vytvořit kvalitní prodejní text bez stresu a s jistotou, že oslovíte své potenciální zákazníky. V tomto článku se dozvíte více o tom, co je AIDA Framework, jak ho použít v aplikaci Deeply a jak může pomoci vám a vašemu podnikání psát kvalitní prodejní texty, které budou oslovovat a přesvědčovat vaše potenciální zákazníky. Jdeme na to… Co je to AIDA Framework a proč ho použít při psaní prodejních textů? AIDA Framework je copywritingová šablona, která využívá čtyři kroky pro psaní kvalitního prodejního textu. AIDA znamená pozornost (Attention), zájem (Interest), touha (Desire) a akce (Action). První krok je přitáhnout pozornost potenciálního zákazníka, druhý krok je vzbudit zájem o produkt nebo službu, třetí krok je vyvolat touhu po produktu nebo službě a konečně čtvrtý krok je přimět zákazníka k akci, například koupě produktu nebo objednání služby. AIDA Framework využívá psychologického procesu nákupního rozhodování, což znamená, že každý potenciální zákazník prochází těmito čtyřmi fázemi během nákupního procesu. Použitím této šablony se tedy snažíme co nejvíce ovlivnit to, jak potenciální zákazníci vnímají náš produkt nebo službu a co je přiměje ke koupi. AIDA Framework také pomáhá vytvořit strukturu prodejního textu a zajistit, že se v textu objeví všechny důležité informace, které potenciální zákazník potřebuje vědět. Použití AIDA Frameworku při psaní prodejních textů může vést ke zvýšení konverzí a tím i k většímu prodeji produktů a služeb. Ne nadarmo ho využívají ti nejlepší copywriteři na celém světě. Navíc…aplikace Deeply vám poskytuje šablonu AIDA Framework, což znamená, že můžete vytvářet účinné prodejní texty během několika sekund a to bez nutnosti manuálního psaní. Jak na to? Jak v Deeply vytvořit prodejní text za pár sekund pomocí naší šablony AIDA Framework. 1. Přihlaste se do aplikace Deeply (pokud nemáte účet, můžete si to vyzkoušet zdarma zde) 2. Klikněte na ŠABLONY 3. Najděte šablonu “AIDA FRAMEWORK” 4. Vložte jméno a popis vašeho produktu (nezapomenťe být co nejvíce detailní…čím více informací o vašem produktu Deeply má, tím relevantnější text vytvoří). 5. Pokud chcete, vyberte si v jakém tónu chcete aby Deeply text napsalo 6. Klikněte na vygenerovat a Deeply začne okamžitě psát text za vás Vyzkoušejte si šablonu AIDA Framework v Deeply ještě dnes Jak vidíte, díky AI aplikaci Deeply už nemusíte trávit hodiny nad psaním prodejních textů. Už si nemusíte platit drahé copywritery. Už si nemusíte najímat marketingové agentury. Deeply za vás dokáže napsat kvalitní prodejní text za pár sekund, což vám nejen ušetří čas a peníze… Ale také díky těmto textům dokážete získat mnohem více zákazníků. Vyzkoušejte si Deeply na 5-dní zcela ZDARMA ještě dnes. Nemáte čas číst? Mrkněte na video, jak to funguje! The post Psaní prodejních textů? Zkuste AIDA copywritingový framework, Vaši zákazníci budou doslova šílet. appeared first on Deeply.cz.

projít na článek

Nová aktualizace 25.3.2023 velká úprava psaní textů pomocí umělé inteligence. Mrkněte, co se změnilo.

Umělá inteligence Deeply je zase o něco lepší. Chápeme, že se v dnešním uspěchaném světě každý snaží ušetřit čas. Rychlost je mnohdy klíčem k úspěchu. Víme, jak je psaní textů pomocí umělé inteligence Deeply výpočetně náročné a také víme, že čekání na výs

projít na článek

JAK POSLAT cenné psaní

Záleží vám při odesílání cenné zásilky, aby se včas, rychle a bezpečně dostala do správných rukou? Využijte službu cenné psaní.

projít na článek

Jak napsat reklamní text 

Vytváříte texty k PPC reklamě, ale nevíte, jak na to? Texty jsou jedním z klíčových prvků, na kterém záleží. Rozhodně se nevyplácí nad reklamním textem jen mávnout rukou. Aby byl napsaný tak, že by přilákal kýžené zákazníky, je nutné vědět několik věcí.

projít na článek

Novinky 31.3.2023 z umělé inteligence na psaní textů a obrázky Deeply. Co je nového a co náš čeká?

Týden uběhl jako voda a my přinášíme novinky z Deeply první aplikace s umělou inteligencí v Česku a na Slovensku. Co se za tento týden událo? Asi jako hlavní novinku bych rád zmínil nasazení nového obrázkového modelu Deeply Vision. Deeply Vision je n

projít na článek

Copywriting Jak se stát hvězdou obsahového marketingu během pár minut s pomocí AI

Copywriting neboli psaní textů či obsahový marketing je klíčová součást každé marketingové strategie pro Vaše podnikání a získávání zákazníku (nejen) na internetu. Psaní čtivých a dobrých prodejních textů, které Vám přivedou placeného zákazníka, je pro vě

projít na článek