Název projektu: Učíme se přírodní vědy venku na ZŠ Vyžlovka Reg. č. projektu: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_075/0016227 Operační program: Integrovaný regionální operační program Na projekt byla poskytnuta finanční podpora z EU Výzva: 11. výzva MAS Říčansko – IROP – Školství a vzdělávání 2021 Cílem projektu je vybudování infrastruktury Základní školy Vyžlovka pro výuku předmětů v návaznosti na klíčové kompetence přírodních věd a práce s digitálními technologiemi. Konkrétně se jedná o venkovní odbornou učebnu přírodních věd v areálu školy. Odborná škola bude vystavěna na školní zahradě, která má bezbariérový přístup. Prostory učebny budou vybaveny pomůckami, které budou složit pro výuku předmětů zaměřených na přírodní vědy. Kromě přírodovědných pomůcek budou pořízeny také přenosné ICT zařízení pro žáky a pedagoga, která umožní výuku přírodních věd pomocí digitálních technologií. Cílem projektu jsou kromě zvýšení kvality vzdělávání v klíčových kompetencí také úpravy zeleně v rámci venkovního prostranství školy. Projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Tento projekt je spolufinancován Státním fondem životního prostředí České republiky na základě rozhodnutí ministra životního prostředí www.mzp.cz a www.sfzp.cz Příspěvek Zastřešení koncového skladu povinná publicita pochází z ZOPOS a.s.
Vážení občané, zveřejňujeme zprávu o hospodaření s odpady v obci Vyžlovka v období 2022-III.Q 2023. Najít jí můžete pod následujícím -ODKAZEM-. OÚ
projít na článekNíže naleznete formulář přihlášky na19.soutěžní sraz modelů parníků Parní Vyžlovka 2022, který se uskuteční naGradu poblíž Káraného (pěší přístup možný též zČelákovic). Soutěž proběhne vsobotu 10.září 2022 od10:00h podrobnosti, ovšem přijít nakus řeči mů
projít na článekPříspěvek Investice do chovu prasat povinná publicita pochází z ZOPOS a.s.
Rádi bychom s vámi sdíleli novinku z naší školy, která se stala úspěšným příjemcem projektu zaměřeného na badatelskou výuku. Tento inovativní projekt umožní našim žákům rozvíjet svůj zájem o přírodní vědy a je další z možností, kde žáci mohou více rozvíje
projít na článek