Rajec v nové kampani spojuje uklidňující svět meditace s nedotknutou přírodou  

Značka Rajec se po dvou letech vrací na televizní obrazovky s novou kampaní. V letošní netradiční minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje prvky uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou. Experti na meditaci ze zvířecí říše představují Rajec v různých podobách v sérii nových televizních spotů. Zároveň přibližují benefity jednotlivých produktů. Rak se v přírodě objevuje jen v těch nejčistších vodních tocích, a proto symbolizuje absolutní čistotu věnovanou kojenecké vodě. Mrštná veverka uvádí 0,75 l vodu se sportovním uzávěrem, jako stvořenou pro pohyb. Na Slovensku se u novinky Rajec Čaj, kterou značka vstupuje do kategorie ledových čajů, představí v hlavní roli včela představující povznášející a intenzivní chuť bylinek. Meditace je rozvíjena skrz atmosférické otevření, uklidňující až relaxační voiceover a zvířátka v jógových pozicích. O ně se postarali profesionálové z Českého 3D studia se světovým renomé UPP. „Čistá voda, čistá hlava. S touto ideou přišel náš český tým pod vedením Marka Uličného a uhodili tak hřebík na hlavičku. Toto téma je v jednoduchém a přímočarém propojení na benefity produktů velmi jednoduše tvarovatelné a rozvinutelné. Otevřelo nám skutečně široký svět, ze kterého jsme dokázali čerpat množství různých řešení, a to jak v offlline světě, tak i v digitálu. Také nás velmi těší výsledný balanc mezi brandovou a produktovou složkou ve spotech,“ prozradili Roj&Dvorecký, Creative Directors oh my DOT. „Rajec je silná a komunikačně etablovaná značka. Proto jsme se v této kampani chtěli soustředit na tři vybrané produkty s jejich benefity a komunikovat je způsobem, který přináší oživení v léta zavedených spotech. Zůstáváme věrní DNA značky, vycházíme z panenské přírody Rajecké doliny, ticha lesa, lesních zvířat a divokých bylin. Všechny tyto atributy propojujeme s pramenitou vodou Rajec a příběhy zvířat, která meditují v rovnováze s přírodou,“ vysvětluje Karolína Jendřejková, manažerka značky Rajec.

projít na článek

Bruslení na Orlíku

Bruslení ve volné přírodě je úplně něco jiného, než na přeplněném kluzišti s umělým ledem. Spojuje člověka s přírodou a umožňuje mu nový a neotřelý pohled na známou i neznámou krajinu. Za Královskou plochu českého bruslení je zcela oprávněně považován Orl

projít na článek

Robbie Williams zpívá s kocourem Felixem v kampani Puriny

Známý umělec ve filmové premiéře představil novou skladbu a celoevropskou reklamní kampaň „Its Great To Be a Cat“ věnovanou oslavě života koček a nové řady krmiv pro kočky. Robbie se při tvorbě písně inspiroval vlastními kočkami i rošťáckými kousky Felixe

projít na článek

VIDEO: O atentátu na Fica i předvolební kampani v ČR. Babiš byl hostem debaty

Deník ve čtvrtek přinesl další živou debatu s expremiérem Andrejem Babišem. Redaktorka Kateřina Perknerová s lídrem opozice hovořila například o atentátu na Roberta Fica, válčící Ukrajině či vyhrocené předvolební kampani. Nestihli jste přímý přenos debaty

projít na článek

Tichý svět zve na Neslýchanou akci

Organizace Tichý svět poskytujeme komplexní služby osobám se sluchovým a kombinovaným postižením. Pokračovat ve čtení Pro přečtení článku klikněte na odkaz zdroje: Tichý svět zve na Neslýchanou akci The post Tichý svět zve na Neslýchanou akci first appear

projít na článek

Na fotbal – a na terapii

Svět zkouší najít nové cesty, jak předcházet sebevraždám mužů 

projít na článek