Recenze knihy Od nuly k jedničce

Také už vám nějaká z knih vydavatelství Melvil změnila život? V případě naší rodiny to nebylo doslova a do písmene, určité změny se ale děly a s přibývajícím počtem přečtených knih, stále dějí. Začlo to tituly o jídle. Knihy Jídlo na prvním místě, Dobře živeni a Čtyřhodinové tělo změnily naše stravování. Více o jídle přemýšlíme, poznali jsme nové potraviny, nové recepty, přišli jsme o pár kil Díky Čtyřhodinovému pracovnímu týdnu, už já ani manžel neotročíme zaměstnavatelům ani penězům, ale radujeme se z každého dne a z dobře vykonané práce, která pokryje naše nutné výdaje. Máme více času na rodinu a náš život se výrazně zjednodušil. Zdokonalujeme se také v umění skečnoutingu a stále bojujeme s výzvou mít vše hotovo. Proto také recenze na další knihu Od nuly k jedničce vzniká v době, když už ji asi máte přečtenou Nebo snad ještě ne?! Přiznám se, kniha se mi ze všech přečtených knih z vydavatelství Melvil louskala nejhůř. Možná proto, že je to povinná četba pro všechny podnikatele a ty, kteří chtějí konečně zažít startup v životě. A povinné trochu odrazuje, takže, prosím, vy se odradit nenechejte! Začínajícím podnikatelům a startupům totiž kniha rozhodně pomůže poučit se z chyb, které se v knize podrobněji rozebírají, zejména v souvislosti s obdobím internetové bubliny, která praskla začátkem roku 2000. Na konkrétních příkladech totiž autor knihy Peter Thiel vysvětluje lepší přelomový postup, vedoucí k růstu a prosperitě firmy, tedy od nuly k jedničce. Kdo by se obával, že nám pan Thiel bude dávat ve všem za příklad společnost Apple, jak to často dělají podobně zaměřené publikace, může zůstat klidný. O Apple se zmiňuje až na straně 38 a ani v dalších částech knihy o ní mnoho zmínek není. Osobně mě zaujal autorův příběh, který se knihou prolíná, zejména jeho působení ve firmě PayPal. Tuto službu používám několikrát měsíčně, proto jsem ráda poznala zákulisí vzniku, cesty na vrchol a prodeje společnosti PayPal. Theil sám pochází z akademické sféry a poměrně otevřeně kritizuje současný americký školský systém, který podle něj vede k unifikovanosti a neschopnosti odhalit a rozvíjet skryté talenty. Mottem knihy by se dala označit Thielova myšlenka, že “člověk by se měl neúnavně věnovat tomu, v čem je dobrý, ovšem předtím se musí pořádně zamyslet, zda tato činnost bude mít nějakou hodnotu v budoucnu.” Kéž by se tato myšlenka dostala i do českých škol, kde jste mnohdy za podivína, když perfektně rozumíte jedné oblasti a trochu zanedbáváte dalších deset. Pro osobní podnikání jsem si na příkladu firmy Google uvědomila, jak je důležité si v podnikání vybudovat nenápadně monopol a uniknout soupeřům na trhu do nevratných dálek. Takže ponaučení. Plánujme a plánujme hlavně originálně. Produkty, postupy a myšlenky jen nevylepšujme a nepřidávejme jim jen další vlastnosti, které zvýší jejich hodnotu. Konkurenti nás lehce zkopírují a doženou. Vymýšlejme něco nového, vydejme se do hlubokých vod neprozkoumaných možností. Pak možná pochopíme a v ideálním případě objevíme nápad, který bude skokem od nuly k jedničce. V této oblasti byla kniha pro mě spíše výzvou, než návodem, který mohu ihned v životě aplikovat, jak to bylo u jiných knih. Nicméně výzvou, která mě učí v každém okamžiku myslet jinak a být jiná. The post Recenze knihy Od nuly k jedničce appeared first on Selinger.cz.

Dalších 6 miliardářů se zřeklo majetku. Stojatá voda hnije, řekli a začínají od nuly.

Na světě je přibližně 1460 dolarových miliardářů. Proč se zbavují majetku a chtějí začít od nuly? Přečtěte si zajímavý článek ZDE

Víte, jak reagovat na recenze?

Recenze na internetu patří k často hledaným tématům všech, kteří zvažují nákup u vybrané firmy. Proto je velmi důležité vědět, jak komunikovat se zákazníky, kteří vám hodnocení udělili.

Závěrečná akademie 2. 6. 2017 od 15:30

K příležitosti ukončení činnosti zájmových kroužků v tomto školním roce chystá Jednička závěrečnou Akademii. Přijďte se podívat, co se děti za celý rok v Jedničce naučily a podpořte je tak v dalších aktivitách a smysluplném trávení volného času. Akce se u

Nově dotisk knihy Tamtamy času

NOVĚ DOTISK KNIHY TAMTAMY ČASU Nyní za výhodnou cenu 798Kč, pouze kniha bez komponentů. Možno zakoupit v kanceláři LIVINGSTONE či zaslat na dobírku. OBJEDNAT KNIHU > Příspěvek Nově dotisk knihy Tamtamy času pochází z Tajemná Indonésie

Recenze vysavače Samsung SC 4135

Díky nedaleké rušné silnici je prach v našem bytě tak všudypřítomný, že podlaha vydrží čistá nejvýše dva dny. A nikdo nechce vytírat celý byt tak často. Takže jsme si místo toho... The post Recenze vysavače Samsung SC 4135 appeared first on SuchéČištěníKo