Recenze: Ověřený web zvýší počet objednávek notifikacemi

Určitě řešíte problém, jak u sebe na webu zvýšit počet objednávek, poptávek a s tím související konverzní poměr. Ověřený web vám s tím pomůže šikovnými notifikacemi, které zvyšují důvěru a podněcují návštěvníky k nákupu. Jak to funguje v praxi? Faktem je, že e-commerce weby mají v dnešní době problém nejen s tím, jak získají návštěvníka na web, ale také s tím, jak z něho udělat zákazníka. Určitě ve svém marketingovém mixu využíváte PPC, Facebook reklamy nebo třeba SEO. To jsou kanály, které vám pomohou snadno získat návštěvníka na web. Jenže vy jste podnikatelé, takže potřebujete, aby u vás ten návštěvník nakoupil nebo poptal službu. V tom se určitě shodneme. A určitě se také shodneme v tom, že reklama čím dál tím víc zdražuje a konverzní poměry se snižují. Přitom boj o zákazníka pro vás začíná teprve až když je u vás na webu. Tady záleží na každém detailu, kterým byste ho mohli přesvědčit k nákupu. Zákazník potřebuje vědět, že dělá dobře, že může webu věřit. Jak ho ale přesvědčíte? Pomáhá k tomu spousta nástrojů a technik, ale ze všeho nejlépe v marketingu funguje pocit stáda. Lidé vždycky sledují chování ostatních, aby se rozhodli, co je správné nebo populární. Pokud tedy webová stránka úspěšně vytváří dojem, že její produkty či služby jsou široce žádané a oceňované, může to výrazně zvýšit šance na to, že noví návštěvníci se stanou zákazníky. Jak vám s tím pomůže Ověřený web? Ověřený web používá notifikace, které se objeví na webových stránkách ve strategických okamžicích. Tyto notifikace jsou navrženy tak, aby rozptýlily poslední pochybnosti návštěvníků a podnítily je k nákupu. Personalizací těchto zpráv a jejich načasováním lze maximalizovat jejich účinnost. A to nastavení je čistě jen na vás. Notifikace zobrazují informace, které budují důvěru – například zobrazení nedávných nákupů jiných zákazníků nebo pozitivní recenze z Heureky, Zboží.cz. To vytváří sociální důkaz, který přesvědčuje návštěvníky, že jsou vaše produkty kvalitní a žádané, a pomáhá přeměnit návštěvníky na zákazníky. Služba také využívá strategie FOMO, tedy strachu z nedostatku. Zobrazováním informací, že produkty rychle mizí, se návštěvníci mohou cítit motivováni k rychlejšímu nákupu, aby něco nezmeškali. Možná si říkáte, že tohle není nic pro váš e-shop nebo web k prodeji služeb, protože nemáte tolik objednávek. To právě vůbec nevadí, protože v Ověřený web si můžete nastavovat vlastní notifikace pro komunikaci slevy, dopravy zdarma a dalších benefitů vašich produktů a služeb. Také můžete vzbuzovat důvěru zobrazování statistik návštěvnosti. Prostě uděláte vše pro to, abyste návštěvníkům dokázali, že se na webu něco děje. To vzbuzuje jeho důvěryhodnost. Vyzkoušet Ověřený web Jak funguje Ověřený web v praxi Určitě musím pochválit, že zde nejde nastavovat podvodné notifikace. Když u vás k nákupu nedošlo, tak se to v notifikaci nezobrazí. Asi by to šlo obejít přes vlastní notifikace, ale to už je na každém z vás. V notifikacích se nemůže zobrazit nic, co by se opravdu nestalo na vašich stránkách. Ověřený web musíte nejprve propojit s vaším webem či e-shopovou platformou. Tohle je nesmírně jednoduché, protože jde v základu o to, abyste nakopírovali Pixel do hlavičky webu. To jde vyřešit prakticky na každé platformě. Proto hned v dalším kroku získáte kód Pixelu, který musíte vložit na web. Tento web musíte navštívit, aby se Pixel aktivoval. Pak už jen zkontrolujete jeho nainstalovaní. Teď už jen založíte svoji první kampaň. Nebudu to tady popisovat podrobně, protože od toho je nápověda, kterou má služba dobře zpracovanou. Každopádně ji možná ani nebudete potřebovat, protože ono to nastavení kampaně vlastně není složité. Kampaň může mít více různých notifikací. V prvním kroku musíte nastavit, kde se ta notifikace má zobrazovat, a kde naopak nemá. To je jednoduché, když chcete notifikaci zobrazovat například jen v kategoriích, tak si nastavíte, že v URL má být například /kategorie/ atd. Samozřejmě nesmí chybět nastavení vzhledu a chování notifikace. Upřímně bych do nastavování vzhledu moc nezasahoval, protože potřebujete, aby byla notifikace vidět a nevtíravě upoutala pozornost. Nastavení vzhledu notifikace. Teď už do kampaně přidáváte různé notifikace. Určitě je dobré, že pro napojení na Heureku či Zboží vám stačí jen vložit API klíč a o víc se nemusíte starat. Také si všimněte, že u notifikací jsou doporučení na počet objednávek nebo návštěvnost. Pokud s e-shopem začínáte, tak je určitě dobré notifikace využít, ale soustřeďte se na něco jiného než na poslední objednávky a podobně. Tady logicky zamíříte mezi Vlastní notifikace a budete lákat prvního zákazníka na něco jiného. Typy notifikací. Nastavení konkrétní notifikace pochopíte snadno. Toto nastavení má jen 3 kroky a vždycky je tam tlačítko na nápovědu. Tedy za předpokladu, že by tam bylo něco k nepochopení. Což je třeba příklad notifikace Poslední objednávky. První krok nastavení notifikace Poslední objednávky. První krok je snadno pochopitelný, ale v dalším je potřeba spárovat web se službou Ověřený web. Je potřeba nastavit URL adresu, na které se nachází objednávkový formulář vašeho e-shopu. Většinou jde o URL pokladny, kde zákazník vyplňuje své jméno a adresu. Spárování objednávek. Ve třetím kroku ještě můžete upravit vzhled konkrétní notifikace. Tady už můžete upravovat její barvy a ikonky. Upravení vzhledu notifikace. Teď stačí notifikaci uložit a počkat, až Pixel nasbírá dostatek dat pro její zobrazování. Nejvíc mě na tom baví ta jednoduchost. Není totiž třeba nastavovat nic jiného. Vyzkoušet Ověřený web Cena za Ověřený web Cena vychází z toho, jak moc navštěvovaný web máte a jak moc budete notifikace zobrazovat. Určitě je dobré, že služba dává 14 dní zdarma na otestování. Tedy nekupujete zajíce v pytli. Když ještě zaplatíte na celý rok dopředu, tak dostanete 2 měsíce zdarma. V rámci každého tarifu můžete notifikace zobrazit na neomezeném počtu webů. Cože tedy nejspíš neplatí pro tarif Lite. Na stránkách služby se píše, že u většiny e-shopů stačí, aby notifikace přinesly jednu objednávku navíc a cena za službu Ověřený Web se vám vrátí. A dá se s tím souhlasit. Slevový kód na libovolný tarif služby Ověřený web Overenyweb.cz50SLEVANA3MDetailsSleva 50% na první 3 měsíce na libovolný tarif Shoptet doplňku Ověřený web Go to Offer Sleva 50%Overenyweb.czSlevový kód Sleva 50% na první 3 měsíce na libovolný tarif Shoptet doplňku Ověřený web 50SLEVANA3MZobrazit kód Integrace s e-shopovými a redakčními systémy Jak už jsem psal v úvodu, tak Ověřený web se snadno integruje všude, kam můžete vkládat zdrojové kódy do hlavičky mezi tagy <head></head>. A to jde asi všude, protože se mezi tyto tagy vkládají i jiné analytické kódy, bez kterých se e-commerce web neobejde. Na webu služby je zobrazených několik platforem. Mezi nejpoužívanější určitě patří Shoptet, který má vlastní doplněk, Upgates, Mioweb, Eshop-rychle, WooCommerce. Notifikace můžete využívat i jinde Shopify, WordPress, Webnode atd. Zkrátka to můžete používat všude. Klady a zápory Klady (+)Zápory (-) + Jednoduché nastavení- Asi žádné + Snadná integrace na jakoukoliv platformu + Automatizované notifikace + Velice příznivá cena + Možnost nastavovat vlastní notifikace #footable_4944 { font-family: ; font-size: px; } #footable_5813 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8352 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8351 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8362 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8915 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8918 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8920 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8924 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8927 { font-family: ; font-size: px; } #footable_8928 { font-family: ; font-size: px; } #footable_5814 { font-family: ; font-size: px; } #footable_14799 { font-family: inherit; font-size: 20px; } Vyzkoušet Ověřený web Závěrečné shrnutí Ověřený web řeší jednu z hlavních výzev e-commerce: jak přeměnit návštěvníky webu na skutečné zákazníky. Tato služba používá inteligentně načasované a personalizované notifikace, kterými zvyšuje důvěru a podněcuje návštěvníky k nakupování. Klíčem k úspěchu Ověřeného webu je vytváření silného sociálního důkazu a pocitu důvěry prostřednictvím zobrazení nedávných nákupů, recenzí a dalších aktivit zákazníků. Toto nejenže pomáhá potenciálním zákazníkům při rozhodování, ale také využívá psychologii FOMO strachu z nedostatku k podnícení rychlejšího rozhodování k nákupu. Snadná integrace s různými e-shopovými platformami je dalším bonusem, což zjednodušuje implementaci. S možností 14denního bezplatného vyzkoušení, si může tuhle službu vyzkoušet i ten největší pesimista a šetřílek. Já si myslím, že to stojí za to. 5/5 - (1 vote) The post Recenze: Ověřený web zvýší počet objednávek notifikacemi appeared first on WebhostingCentrum.cz.

projít na článek

Slučování objednávek

Na dobu neurčitou jsme pozastavili možnost slučování objednávek. Objednávky budou vyřizovány samostatně přesně v pořadí, v jakém byly přijaty. Děkujeme za pochopení.

projít na článek

Prodej jen na objednávku . . .

Z důvodu nařízení vlády zavřeno. Možnost telefonických objednávek s výdejem přes výdejní okno. Výdej objednávek po 16 h nebo dle domluvy. Objednávky na čísle:  775 570 570 The post Prodej jen na objednávku . . . first appeared on www.motohanacek.cz.

projít na článek

Zaměstnancům OKD se zvýší mzdy o 5,5 %

Vedení těžební společnosti OKD a odborové organizace po šesti kolech intenzivních jednání podepsaly dodatek ke kolektivní smlouvě na rok 2024. Od ledna 2024 se zaměstnancům společnosti zvýší tarifní mzdy o 5 %. Dalšího půl procenta objemu mzdových prostře

projít na článek

Rok 2018 Lucie Redlové & Garde v číslech

počet vydaných EP: 1 (Otázky, produkoval Tomáš Neuwerth)počet natočených videoklipů: 1 (píseň Až uzamkneme nebe, natočeno na Srí Lance) počet odehraných vernisáží: 3 počet odehraných svateb: 1 počet koncertů ukončených policií: 1 (festival Všudybud) počet

projít na článek

Vaše recenze - takhle nás hodnotíte na stránkách heureka.sk

Jsme k Vám upřímní - nepíšeme vymyšlené marketingové hodnocení - takto nás vidíte Vy - naši skuteční klienti: https://obchody.heureka.sk/vino-obchod-sk/recenze/ (https://obchody.heureka.sk/vino-obchod-sk/recenze/)

projít na článek