RECENZE: The Invincible je povedená herní adaptace klasického sci-fi románu

Prvotina polského studia Starward Industries nezvyklým způsobem adaptuje román Nepřemožitelný spisovatele Stanisława Lema. Stejně jako v případě knižní předlohy jde o pomalé, vícevrstevné dílo, které nabízí spoustu témat k přemýšlení. Pokud vás ovšem její poklidné tempo nezaujme, půjde jen o dlouhou nudu v hezké grafice. Dílo polského spisovatele Stanisława Lema je poměrně intelektuálně náročné a jen obtížně adaptovatelné do jiného média. Většinu jeho textů zabírá popis myšlenkových procesů hlavních hrdinů a filosofování nad společenskými tématy. Žádné akční scény ani překvapivé zvraty se v nich neodehrávají, ostatně na zfilmování jeho nejslavnějšího románu Solaris si vylámal zuby i režisérský velikán Steven Soderbergh. Hra The Invincible je postavena na neméně náročné knize u nás známé pod názvem Nepřemožitelný. Ta popisuje osudy lidské posádky na záhadné planetě, která navzdory dýchatelné atmosféře a přítomnosti vody neobsahuje žádnou formu života. Pro pochopení příběhu hry ale naštěstí předlohu znát nemusíte, jelikož se děj odehrává ještě před příletem knižních hrdinů, všechna tajemství budete moci odhalovat sami. Hlavní hrdinkou je mladá astronautka, která se probouzí na povrchu neznámé planety, aniž by měla tušení, jak se tam dostala. Skrze interkom v helmě ji však kolega hlídkující na orbitu rychle uvede do obrazu: Jmenuje se Jasna a na povrchu Regis III pátrá po svých ztracených kolezích. Kyslíku má k dispozici dostatek, i tak by si ale měla raději pospíšit. Kompletní recenzi najdete na stránkách Bonusweb.cz ZDE. Autor: Jan Srp Příspěvek RECENZE: The Invincible je povedená herní adaptace klasického sci-fi románu pochází z Ráj adventur

The Sims 4 herní hit letošního podzimu

The Sims 4 bude bezpochyby hitem letošního podzimu. Hra vychází již za několik dní, 4. září, a navazuje na úspěšné předchozí díly The Sims, které vytvořily samostatný herní žánr. Pokud náhodou herní sérii The Sims neznáte, což je nepravděpodobné, ale možn

GTA 5 - zimní časosběr z očekávané herní novinky

Grand Theft Auto 5 je herní hit podzimu 2014, který se letos v březnu objeví také ve verzi pro PC. V posledním dílu slavné herní série se můžeme nově setkat i sněhem a právě zimnímu období je věnovaný tento časosběr.

Křest nového románu Herečka

Kmotrami nového románu Jany Poncarové Herečka se staly Martina Preissová, Lucie Polišenská a Alena Štréblová. Křest proběhl v Národní kavárně a atmosféru na fotkách zachytil Jaroslav Fikota. The post Křest nového románu Herečka first a

Recenze od zákazníků a firem

O nás Novinky Napsali o nás Volná místa Recenze od zákazníků a firem

Projeďte se vlakem po herním světě GTA V