Miriam Hejzlarová je zakladatelka projektu UČITELNICE.cz. Jedná se o místo, kde se potkávají učitelé, rodiče, autoři materiálů a všichni, kterým není jedno, jak se děti ve školách nebo doma vzdělávají. K UČITELNICI se připojují další a další školy, a z toho máme radost. Více škol totiž znamená více zapojených učitelů a pestřejší hodiny pro děti. Proč vznikla UČITELNICE? Miriam byla učitelkou a chtěla se vzdělávat a najít způsob, jak zpříjemnit učení dětem i sobě. Před pěti lety nebylo moc možností, jak by se mohli učitelé inspirovat a najít materiály, které by se jim hodily do hodin, všechno si museli dělat sami. Nechtěla dělat stále dokola všechny materiály, a proto vytvořila UČITELNICI – místo, kde se mohou učitelé a rodiče navzájem inspirovat a sdílet nápady. Teď je samozřejmě hodně materiálů na internetu, ale i přesto se Miriam snaží skrze své webináře propojovat učitelé, aby si mohli sdílet své nápady a zkušenosti. Miriam chodí i po vysokých školách, aby mohla rozvíjet a šířit UČITELNICI a zároveň aby byla stále v obraze. Co může dětem pomoci, aby se cítily lépe ve třídě? Jedním z prvních věcí je difuzér. Je to maličkost, ale je to první věc, kterou začnete vnímat po příchodu do třídy a velice to pomáhá nabudit dobrou atmosféru. Dalším krokem může být vymalování třídy do světlejších barev. Prostor to výrazně zvětší a Posledním krokem je koberec. Ano, čtete dobře. A víte proč? Koberec zútulní prostor, můžete ho používat k mnoha cvičením a hrám při vyučování. Děti také nemusí být v lavicích a je to pro ně příjemnější. Zároveň chápeme, že není vždy v silách učitelů, aby mohli zajistit všechny výše uvedené věci a pomoct tímto způsobem dětem při výuce. Jakým způsobem můžete vést třídnické hodiny? Pomůžou ledolamky. Asi si teď říkáte, co je to ledolamka? Jedná se o hry, které prolomí ledy mezi žáky a pomůžou k pospolitosti kolektivu ve třídě. Miriam používá také diskuzní kartičky, které obsahují různorodé otázky, které nevypadají na první pohled jako učení, ale zároveň pomáhají dětem k sociální interakci se zbytkem dětí. Také doporučuje, aby učitelé začínali první odpovídat na otázky. Postupem času se z toho mohou vymanit a odpovídat až naposledy nebo jen když se děti zeptají, ale je vhodné pracovat s dětmi, a ne jim jen zadat úkol. Zajímá vás, jaký má Miriam názor na supervizi ve školách? Co by doporučovala dělat s dětmi, když nemají moc náladu? A jak vidí dodržování délky hodiny? Tohle a mnohem víc se můžete dozvědět ve videu na našem YouTube kanále. Článek Rozhovor s Miriam Hejzlarovou: Jak zpříjemnit čas ve škole sobě i dětem se nejdříve objevil na Melody English.
Dospívání je jedním z nejzásadnějších období v životě každého jedince. Plné změn, výzev a hledání vlastní identity. V těchto turbulentních časech je důležité, aby děti měly schopnost nalézt své silné stránky a zájmy, což jim může poskytnout směr a sebedův
projít na článekRozhovor s jednatelem naší společnosti Ve čtvrtém vydání magazínu PRIORITY Business & Government za rok 2022 vyšel krátký rozhovor s jednatelem naší společnosti. Celé vydání lze nalézt na https://prioritymagazin.cz/magaziny-ke-stazeni/. Rozhovor
Rozhovor s výrobním ředitelem společnosti BREX Aktuální situace na mostě v Liberci Doubí a jak vidí společnost BREX Rozhovor s výrobním ředitelem společnosti Lukášem Kalfeřtem na Valbek Story. „Skluz na Doubském mostě doženeme, budeme ho otevírat v polov
projít na článekVůni kůže se nic nevyrovná. Je to velice specifický materiál, který je nenahraditelný. Sice se vyrábí i napodobeniny, ale to už není ono. Někdo bude určitě namítat, že kvůli kůži se zabíjí zvířata. Na druhou stranu, někdo si kupuje sedmery rifle a tunu tr
projít na článekRozhovor s Kristýnou Krausovou (25 let), Senior HR Advisor pro americkou společnost, která se stala 2. VICEMISS TATTOO 2023. Kdy s kérkama začala a jak pokračuje? Víme a dozvíte se to i vy v článku! Jak vzpomínáš na volbu Miss Tattoo 2023? Kristýna: Přijd
projít na článek