Rozhovor: Srovnávací reklama

Publikace Srovn vac reklama podrobně objasňuje stejnojmennou problematiku a vykl d podm nky, za jejichž splněn je dovolena, a to včetně uveden do kontextu s evropsk m pr vem. Obsahuje odkazy na des tky česk ch a zahraničn ch soudn ch rozhodnut a rozsudků Soudn ho dvora EU a množstv praktick ch uk zek a př kladů. Pokud se zaj m te o reklamu, využ v te ji při sv soutěžn činnosti nebo je va m běžn m společn kem při pr ci i studiu, je novinka na eho nakladatelstv určen pr vě v m. Autor Ondřej Hruda v rozhovoru přibližuje, proč pr vě tato kniha je (nejen) pro va i pr vn praxi nepostradateln . Co va e kniha přin nov ho česk pr vn praxi? Na rozd l od jin ch autorů jsem se zaměřil na jedinou skutkovou podstatu nekal soutěže, což mi umožnilo j t v ce do hloubky. T m nechci ř ct, že by se jednalo o knihu srozumitelnou pouze zk mu okruhu pr vn ků specializuj c ch se na soutěžn pr vo. Naopak, v klad je podložen velk m množstv m praktick ch uk zek, př kladů a reprodukc skutečn ch reklam. Kniha je tak určena nejen advok tům, soudcům nebo studentům pr v, ale rovněž pr vn m laikům např. tvůrcům reklamy nebo i v em těm, kdo se o reklamu zaj maj . Č m je pro v s t ma srovn vac reklamy zaj mav ? Když jsem před lety zač nal studovat na Pr vnick fakultě MU, v ichni vyučuj c se n s snažili přesvědčit, že zrovna jejich předmět je ten nejdůležitěj . Nemysl m si, že by srovn vac reklama byl ten nejdůležitěj pr vn institut, nicm ně je to pr vn institut velmi z bavn patrně sv ho partnera nepr vn ka v ce zaujmete t m, jak britsk soud srovn n cen letenek doplněn textem Expensive BA----ds posoudil jako upř mnou srovn vac reklamu , než např klad popisem f ze. Jak se v m na knize pracovalo? Ani v době, kdy jsem pracoval na knize, jsem se netě il, až mi r no zazvon bud k, nicm ně pr ce na knize mě bavila a byl to patrně ten nejlep způsob, jak se naučit něco nov ho o srovn vac reklamě a utř dit si v hlavě v echny informace o tomto zaj mav m pr vn m institutu. PS: Ondřej Hruda byl v listopadu 2015 jmenov n soudcem. Gratulujeme! Knihu můžete zakoupit na na em e-shopu ZDE.

projít na článek

Co je PPC reklama? Způsob jak získat více zákazníků!

Objevte jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu, kterým je PPC reklama. Jde o nástroj neustále se rozvíjející a uplatnitelný pro jakýkoliv business. Zjistěte, co to je a jak může pomoci právě vám! Co je to PPC? PPC je zkratka anglického Pay per C

projít na článek

Rozhovor: Michal Hůla chytá na africkém kontinentu

Máme pro vás další rozhovor z repre srazu. Hostem Michala Pavlíka byl brankář Michal Hůla. Nová jednička v české reprezentaci. Český gólman mluvil také o svém novém angažmá v UA Ceutí i o španělských holkách. Podívejte se na rozhovor před čtvrtečním a pát

projít na článek

Marketing není reklama

Příspěvek Marketing není reklama pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek

Facebook reklama na nové fanoušky

Příspěvek Facebook reklama na nové fanoušky pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek

PPC reklama pro rodinnou firmu, která je lídrem svého trhu

Článek PPC reklama pro rodinnou firmu, která je lídrem svého trhu se nejdříve objevil na Jiří Schaffer.

projít na článek