Rozhovor: Srovnávací reklama

Publikace Srovn vac reklama podrobně objasňuje stejnojmennou problematiku a vykl d podm nky, za jejichž splněn je dovolena, a to včetně uveden do kontextu s evropsk m pr vem. Obsahuje odkazy na des tky česk ch a zahraničn ch soudn ch rozhodnut a rozsudků Soudn ho dvora EU a množstv praktick ch uk zek a př kladů. Pokud se zaj m te o reklamu, využ v te ji při sv soutěžn činnosti nebo je va m běžn m společn kem při pr ci i studiu, je novinka na eho nakladatelstv určen pr vě v m. Autor Ondřej Hruda v rozhovoru přibližuje, proč pr vě tato kniha je (nejen) pro va i pr vn praxi nepostradateln . Co va e kniha přin nov ho česk pr vn praxi? Na rozd l od jin ch autorů jsem se zaměřil na jedinou skutkovou podstatu nekal soutěže, což mi umožnilo j t v ce do hloubky. T m nechci ř ct, že by se jednalo o knihu srozumitelnou pouze zk mu okruhu pr vn ků specializuj c ch se na soutěžn pr vo. Naopak, v klad je podložen velk m množstv m praktick ch uk zek, př kladů a reprodukc skutečn ch reklam. Kniha je tak určena nejen advok tům, soudcům nebo studentům pr v, ale rovněž pr vn m laikům např. tvůrcům reklamy nebo i v em těm, kdo se o reklamu zaj maj . Č m je pro v s t ma srovn vac reklamy zaj mav ? Když jsem před lety zač nal studovat na Pr vnick fakultě MU, v ichni vyučuj c se n s snažili přesvědčit, že zrovna jejich předmět je ten nejdůležitěj . Nemysl m si, že by srovn vac reklama byl ten nejdůležitěj pr vn institut, nicm ně je to pr vn institut velmi z bavn patrně sv ho partnera nepr vn ka v ce zaujmete t m, jak britsk soud srovn n cen letenek doplněn textem Expensive BA----ds posoudil jako upř mnou srovn vac reklamu , než např klad popisem f ze. Jak se v m na knize pracovalo? Ani v době, kdy jsem pracoval na knize, jsem se netě il, až mi r no zazvon bud k, nicm ně pr ce na knize mě bavila a byl to patrně ten nejlep způsob, jak se naučit něco nov ho o srovn vac reklamě a utř dit si v hlavě v echny informace o tomto zaj mav m pr vn m institutu. PS: Ondřej Hruda byl v listopadu 2015 jmenov n soudcem. Gratulujeme! Knihu můžete zakoupit na na em e-shopu ZDE.

projít na článek

Co je PPC reklama? Způsob jak získat více zákazníků!

Objevte jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu, kterým je PPC reklama. Jde o nástroj neustále se rozvíjející a uplatnitelný pro jakýkoliv business. Zjistěte, co to je a jak může pomoci právě vám! Co je to PPC? PPC je zkratka anglického Pay per C

projít na článek

Rozhovor: Michal Hůla chytá na africkém kontinentu

Máme pro vás další rozhovor z repre srazu. Hostem Michala Pavlíka byl brankář Michal Hůla. Nová jednička v české reprezentaci. Český gólman mluvil také o svém novém angažmá v UA Ceutí i o španělských holkách. Podívejte se na rozhovor před čtvrtečním a pát

projít na článek

Marketing není reklama

Příspěvek Marketing není reklama pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek

Rozhovor s Milošem Exnarem pro Fotbal v kraji

Rozhovor vyšel v elektronické podobě 18. května 2023. Celý obsah časopisu najdete na adrese FOTBALFOTO.

projít na článek

Facebook reklama na nové fanoušky

Příspěvek Facebook reklama na nové fanoušky pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek