V roce 2006 zaloil svj prvn byznys a vede ho a dodnes, kdy jsou levneucebnice.cz jedn m z nejvt ch on-line prodejc knih u n s. S panem inen rem Vladim rem Slav kem, zakladetelem e-shopu levneucebnice.cz, jsme si pov dali mimo jin o tom, jak z mal ho obchdku s odbornou literaturou vybudoval velik na, kter dlouhodob uruje v voj knin ho trhu v R. 1. Prozrad te n m, jak je Va e podnikatelsk historie? Jsou levn uebnice.cz V prvn byznys, nebo jste se k spchu musel dopracovat pes nkolik m n sp n ch projekt? Levneucebnice.cz jsou mj prvn byznys. Povedlo se mi uspt hned napoprv . Neml jsem re ln dnou praxi s e-commerce a v e jsem se nauil doslova s m. Za tky budov n byly vysiluj c , ale vdy jsem vdl, e uspji. 2. Jak vznikla my lenka prod vat pr v uebnice? Vych zelo to z Va zku enosti jako studenta, nebo to bylo pln jinak? Kdy jsem sp n zavr oval vysokou kolu, tak jsem i j zaal vn mat nedostatenou nab dku knih pro m studium, kdy jsem byl poprv chv li ped st tnicemi nucen opatit si vlastn uebnice, co jsem ped t m vlastn nikdy neudlal. Zar elo m, jak nevl dn je knin byznys vi z kazn kovi. 3. Co v s vedlo k zaloen kamenn prodejny? Pod l se prodejna z sadn na obratech nebo je to sp e jak si showroom a v dejn m sto? V na zemi panuje velk nedvra k jak mkoli online aktivit m. Bylo mi hned od za tku jasn , e je nutn prolomit tuto nedvru a uk zat z kazn kovi, e jsme funguj c spolenost a me se na n s re ln i osobn obr tit. V dejn m sto byl prvopo tek, kdy jsem ml k dispozici cca 40 m2 na v e dohromady. Nyn m me plnohodnotnou kamennou prodejnu, kter by mla b t tak pln knih, aby z kazn k pi vstupu do n uc til tu n dhernou vni pap ru. 4. Jak jsou podle V s z kladn pil e spchu va eho e-shopu? F rovost a profesionalita. Je extr mn dleit se z kazn kem jednat na rovinu a realitu si nijak nepikr lovat. Je nutn ch pat, e z kazn k je ten, kdo iv cel e-shop a z toho dvodu je nutn mu vyj t maxim ln vst c. Podnik n nedl te pro sebe, ale pro z kazn ky. 5. Jak se z Va eho pohledu od roku 2006, kdy firma vznikla, vyv jel e-trh? Jak moc a v em jste se mu vy museli pizpsobovat? Od roku 2006 do lo k obrovsk mu n rstu potu e-shop, kdy se esk republika ocitla na vrcholn ch m stech v Evrop, co se t e potu e-shop na obyvatele. Bylo naprosto zejm , e tato pesycenost trhu nevydr vn a trh zanou po rat velc hr i. Bylo proto nutn rychle vyrst, abychom mli dobrou pozici vi z kazn k#367;m a tak na im dodavatelm. Re ln se domn v m, e my jsme ti, kdo urovali v voj knin ho trhu. Ml jsem cca desetilet pl n, kam by se ml trh s knihami posunout a podailo se mi ho naplnit. Na knin m trhu do lo ke spoust zmn m, kter jsem vyvolal j , co si ne kad uvdomuje. 6. Co v dne n dob potebuje podnikatel m t, aby si na poli e-commerce nenatloukl? Spoustu asu, odhodl n , chu se uit nov m vcem a lidi a spolupracovn ky, kter m me pln dvovat. Je dleit st t nohama na zemi co se t e vlastn ho vlivu na spch v e-commerce a neza t trpt mesi sk m komplexem. 7. Jak novinky pro va e z kazn ky pl nujete v roce 2018? Tak moc r d bych v m to zde vyl il. Chyst me spousty velk ch zmn, ale mysl m, e V m mohu prozradit alespo jednu. Oteveme vlastn poboky v dal ch mstech R. A to je dost mon ta nejmen ze zmn, kterou provedeme. 8. Dok ete si pedstavit fungov n bez zboov ch porovn va? Jak dleit jsou ve va em odvtv ? Pokud si zredukujeme my lenku, e zboov srovn vae jsou jen Zbo a Heureka, pak ano. Tyto srovn vae nemus b t pro e-shop relevantn . My s nimi ov em pracujeme velice aktivn a tak relevantn pro n s jsou. 9. D se ct, jak funkcionalita nebo sluba na eho n stroje v s pesvdila o tom, e BiddingTools stoj za to vyzkou et? Nechci zde prozrazovat parametry na spolupr ce, nicm n to, pro si vybrat BiddingTools je jednoznan jejich flexibilita a proaktivn p stup. 10. V nab dce m te pes 200 000 titul. Jak n ron byla manu ln spr va tolika poloek na zbo c ch a jakou mrou v m BiddingTools v tomto ohledu usnaduje pr ci? Manu ln spr va je nco, co se n s re ln nikdy net kalo. BiddingTools nepinesli pln nov postupy, ale optimalizovan postupy. Je rozd l v tom, dlat nco dobe nebo perfektn. 11. V em v m sluba BiddingTools aktu ln nejv ce pom h ? Asi v tom, e mohu mou marketingovou strategii na srovn va ch e it na jednom m st, ucelen m a komplexn m zpsobem. 12. Jak je podle V s budoucnost zboov ch porovn va? Zboov srovn vae jsou z m ho pohledu obsolentn m n strojem marketingov ho boje, ale mohou pin st jednu neekanou funkcionalitu, kterou konen pochopili i na Zbo , a t m jsou recenze. Podle m je recenze produktu dleitj , ne to, e na knize mete u etit deset korun. Dkujeme panu Slav kovi za rozhovor! Velmi si v me asu, kter si vyhradil pro zodpovzen na ich ot zek. O tom, e e-shopu levneucebnice.cz na porovn va ch opravdu pom h me, svd ned vn p padov studie od Zbo .cz. Pette si ji v piloen m PDF souboru. Článek ROZHOVOR: Zaráželo mě, jak nevlídný je knižní byznys k zákazníkovi se nejdříve objevil na Trayto.
3. třída si zavedla pravidelnou úterní knižní čajovnu. Pro podpoření lásky k čtení si k tomu žáci s paní učitelkou udělají čaj a něco dobrého The post Knižní čajovna appeared first on ZŠ a MŠ Lingua.
projít na článekPatříte mezi lidi, kteří rádi tráví čas nad dobrou knihou? Výborně! V tomto článku se s vámi podělíme o horké knižní novinky a navíc se dozvíte, v jakých knihkupectvích koupíte knihy nejvýhodněji.
projít na článekPo delsi dobe jsem se dostal do letni Prahy a mimo jine jsem si tam u kavy prijemne popovidal s magazinem Luxury Prague Life. Vznikly rozhovor o me praci a zivote ve Spanelsku si muzete precist na jejich webu. The post Rozhovor na LP-Life.cz first appeare
projít na článekPůlení letních prázdnin: Přinášíme vám rozhovor, který nám laskavě poskytl Mgr. Vít Rakušan.
projít na článekPožádali jsme o rozhovor trojnásobného vítěze MFB Martina Kučeru, který se tak nesmazatelně zaryl do historie MFB a na podstavec originální putovní trofeje od českých sklářů.
projít na článek