Používání podkladů reklam by nemělo být v PPC kampaních opomíjeno. Proč? Jaké typy podkladů máme v PPC platformách k dispozici? Pojďme se na to podívat. Co jsou rozšíření reklam? Rozšíření reklam jsou nabízena v Google Ads i Sklik a obohacují reklamu o další obsah jako např. adresu, telefonní číslo, slevovou akci atd. V Google Ads [] Kompletní článek Rozšíření reklam (podklady) v Google Ads a Sklik je publikován na webu Hana Kobzová, PPC Specialista.
1. Klikneme na správu reklam 2. Vybereme účet, který chceme spravovat 3. Roz-klikneme velké menu a vybereme: Nastavení účtu 4. Příspěvek Jak přidat nového správce reklam na Facebooku pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článekZačněte pracovat s feedy a strategií cen a zviditelněte své produkty v Nákupech a Dynamickém remarketingu pomocí štítků. Ty jsou dostupné v Google Ads i Sklik. Jak na ně? Co jsou štítky u produktů? Určitě už jste si v produktových reklamách založených na
projít na článekGoogle Ads Registrujte se na Google Marketing Live 24. května 2023 se online uskuteční každoroční Google Marketing Live. Pokud ještě nejste přihlášení, zde je registrace. Končí 4 atribuční modely Google oznámil, že v Google Ads i Google Analytics ukončí n
projít na článekPříspěvek Tajemství frekvence Facebook reklam pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článekPříspěvek Skóre kvality Facebook reklam pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článek