Rozšíření reklam (podklady) v Google Ads a Sklik

Používání podkladů reklam by nemělo být v PPC kampaních opomíjeno. Proč? Jaké typy podkladů máme v PPC platformách k dispozici? Pojďme se na to podívat. Co jsou rozšíření reklam? Rozšíření reklam jsou nabízena v Google Ads i Sklik a obohacují reklamu o další obsah jako např. adresu, telefonní číslo, slevovou akci atd. V Google Ads [] Kompletní článek Rozšíření reklam (podklady) v Google Ads a Sklik je publikován na webu Hana Kobzová, PPC Specialista.

projít na článek

Jak přidat nového správce reklam na Facebooku

1. Klikneme na správu reklam 2. Vybereme účet, který chceme spravovat 3. Roz-klikneme velké menu a vybereme: Nastavení účtu 4. Příspěvek Jak přidat nového správce reklam na Facebooku pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek

Štítky: Vymáčkněte z PPC feedů co nejvíce

Začněte pracovat s feedy a strategií cen a zviditelněte své produkty v Nákupech a Dynamickém remarketingu pomocí štítků. Ty jsou dostupné v Google Ads i Sklik. Jak na ně? Co jsou štítky u produktů? Určitě už jste si v produktových reklamách založených na

projít na článek

PPC Novinky Duben 2023

Google Ads Registrujte se na Google Marketing Live 24. května 2023 se online uskuteční každoroční Google Marketing Live. Pokud ještě nejste přihlášení, zde je registrace. Končí 4 atribuční modely Google oznámil, že v Google Ads i Google Analytics ukončí n

projít na článek

Tajemství frekvence Facebook reklam

Příspěvek Tajemství frekvence Facebook reklam pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek

Skóre kvality Facebook reklam

Příspěvek Skóre kvality Facebook reklam pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek