Systém 4 – Rozšiřovací distanční podložky kol SCC 13133BE s ocelovou vložkou s vystředěním na náboj kola. Rozteč 5×112, středový otvor 66,6 mm. Šíře podložky 30 mm. Upevňují se kolovými šrouby M12x1,5 mm přímo na náboj kola. Kolové šrouby jsou k sadě podložek dodávány zdarma! Litá alu kola se poté montují standardně původními kolovými šrouby. Podložky značky SCC mají homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích. Podložky SCC jsou vyrobeny z lehké, ale vysoce pevné slitiny hliníku a magnesia. Vyrobeno v Německu. Uvedená cena je za sadu 2 ks. Ilustrační obrázek Příspěvek Rozšiřovací podložky SCC 30mm 5/112 66,6 mm (šroub M12x1,5) 13133BE elox šedé, ocelová vložka pochází z SHELLERS
Systém 4 – Rozšiřovací distanční podložky kol SCC 13133BW s ocelovou vložkou s vystředěním na náboj kola. Rozteč 5×112, středový otvor 66,6 mm. Šíře podložky 30 mm. Upevňují se kolovými šrouby M12x1,5 mm přímo na náboj kola. Kolové šrouby jsou k sadě pod
projít na článekSystém 2 – Rozšiřovací distanční podložky kol SCC 12133E rozteč 4108 se středovým otvorem 63,4 mm s vystředěním na náboj kola. Upevňují se kolovými šrouby popřípadě svorníky, které se musí ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových
projít na článekSystém 2D Rozšiřovací podložky kol SCC 12055E rozteč 5/112 mm s vystředěním na náboj kola o průměru 66,6 mm s uzavřenou středovou krytkou. Šíře podložky 15 mm. Upevňují se kolovými šrouby případně svorníky, které se musí ke každé sadě podložek objednat p
projít na článekSystém 3 – Rozšiřovací distanční podložky kol SCC 14506S s vystředěním na náboj kola o průměru 120,1 mm. Rozteč 8165,1. Šíře podložky 30 mm. Upevňují se kolovými maticemi 9/16 UNF přímo na náboj kola. Kolové matice jsou k sadě podložek dodávány zdarma! Li
projít na článekSystém 2 – Rozšiřovací podložky pod kola SCC 12104W rozměr 4×98 mm s vystředěním na náboj kola 58,1 mm. Šíře podložky 10 mm. Upevňují se kolovými šrouby popřípadě svorníky, které se musí ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových š
projít na článek