V rámci projektu I-KAPII pokračujeme jako partneři v aktivitě, která si klade za cíl rozvíjet matematickou a čtenářskou gramotnost nejen v hodinách matematiky a českého jazyka. Nově jsme v navazujícím projektu ke gramotnostem přidali i digitální. Na pilotních školách budou opět působit interní mentoři, jeden pro každou gramotnost, kteří budou své kolegy vést k tomu, aby ve svých hodinách rozvíjeli výše zmíněné gramotnosti. Mentoři i členové školního týmu absolvují vzdělávání v oblasti gramotností i v oblasti aktivizujících výukových metod. Podle zpětné vazby od mentorů bylo přidanou hodnotou minulého projektu to, že si žáci uvědomili, jak matematickou i čtenářskou gramotnost potřebují i v běžném životě. V aktivitě máme zapojených 20 škol, 12 středních a 8 základních. Tyto školy budou v rámci podpory vybaveny učebnami, které využijí pro rozvoj digitální gramotnosti. The post Rozvoj čtenářské, matematické a digitální gramotnosti appeared first on CUCU.
Dovolujeme si vás vyzvat k podání nabídky ve vyhlášeném výběrovém řízení „Testování úrovně gramotností žáků ZŠ a SŠ“. Zadavatelem je Centrum uznávání a celoživotního učení Pardubického kraje o.p.s., se sídlem Náměstí Republiky 116, 530 02 Pardubice, IČO:
projít na článekV prosinci 2020 skončila realizace tříletého projektu Implementace krajského akčního plánu Pardubického kraje. Díky realizaci projektu došlo ke zkvalitnění polytechnického vzdělávání, výuky čtenářské a matematické gramotnosti, rozvoji kariérového poradens
projít na článekJelikož se digitální technologie rychle rozvíjejí, mění a využívají se všude, je potřeba se umět přizpůsobovat a učit se, jak s nimi pracovat. Proto se žáci prvních tříd a jejich paní učitelky zapojili do programu pro rozvoj informatického myšlení a digit
projít na článekV rámci projektu I-KAP připravujeme klíčovou aktivitu zaměřenou na čtenářskou a matematickou gramotnost. V této aktivitě bude vytvořena síť vyučujících z vybraných ZŠ a SŠ v kraji. Síť bude představovat zázemí pro výměnu zkušeností s používáním inovativní
projít na článek73. ročník matematické olympiády – Kategorie Z5 A Z9 Žáci, kteří rádi řeší zajímavé matematické úlohy, se již na podzim pustili ve svém volném čase do řešení 6 neobvyklých příkladů, které měly různou obtížnost. V tomto domácím kole se se všemi příklady p
projít na článek