RTB specialist(k)a

Máte zkušenosti s programatickou reklamou? I kdyby ne a zajímá Vás odvětví online reklamy, čtěte dál. CPEx je leader českého trhu na poli automatizovaného obchodování s online reklamou (kterému se také někdy říká RTB nebo programmatic) a hledáme schopnou posilu na pozici RTB specialist(k)a. U nás si zdokonalíte to, co umíte a naučíte se to, co neznáte. Co nabízíme: Ať už jsou Vaše zkušenosti s RTB jakékoliv, u nás porostou do nebývalých rozměrů. Jsme malá firma bez zbytečné byrokracie. Nemáme směrnice, výkazy, píchačky a ani tři linie reportingu. Máme příjemnou kancelář v Karlíně. Nebo pracujeme z domu. Panuje u nás přátelská atmosféra. Budete mít kolegy, na které se můžete obrátit. K práci dostanete pracovní pomůcky – notebook a telefon. Práce na plný úvazek. Koho hledáme: Rychle se učíte novým věcem. Umíte systematicky pracovat podle zadání, ale dokážete i samostatně řešit problémy. Umíte pracovat s MS Excel a nebojíte se čísel. Zvládnete konverzaci v angličtině. Samostatnost, odpovědnost a pečlivost jsou Vaše druhé já. Uvítáme zkušenosti s programatickou reklamou. Pokud vám něco říkají pojmy jako je SSP, DSP, DMP, requesty a imprese, budete mít výhodu. Co budete dělat: Poskytovat podporu pro vydavatele a inzerenty. Spravovat různé reklamní systémy tak, aby vše šlapalo jako hodinky. Analyzovat data, hledat možnosti pro rozvoj a řešit problémy. Komunikovat s klienty, s interním vývojovým teamem a technologickými partnery. Sledovat nové trendy v oboru a uvádět je do praxe. Říkáte si, „To zní dobře“? Pošlete nám na [email protected] svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn profil a pár řádek o tom, proč právě vy.

projít na článek

Office specialist

Požadavky: Zkušenosti s prací v systému SAP B1 vítána, ale není podmínkou. Vystavování faktur. Personalistika (podklady pro mzdy, správa docházky, správa dokumentace, komunikace se závodním lékařem, ). Administrativní a procesní podpora všech oddělení. O

projít na článek

3 marketingové profese, které ChatGPT nejvíc ovlivní?

Marketing se jako oblast trhu stále více digitalizuje a personalizuje. Digitalizace a personalizace jsou dva trendy, které vedou k rostoucímu využívání technologií v oblasti marketingu. Tento vývoj umožňuje marketingovým profesionálům získat hlubší a přes

projít na článek