Na udržitelnost myslíme, kudy jezdíme. Platí to zejména ve městech, která jsou vysokou hustotou dopravy nejvíce ohrožena. Šetrnost vůči životnímu prostředí je důležitá i pro našeho nového klienta Nespresso. Doručování kávy jsme zahájili v roce 2022 a měsíce úspěšné spolupráce prokázaly, že DODO byla ta správná volba. Zákazníkům Nespresso vozíme hlavně oblíbené kapsle do kávovarů. Nákupy doručujeme už v den objednání v Praze, Brně a v Bratislavě pomocí našich ekologicky šetrných vozidel s CNG pohonem. Tím to ale nekončí. Použité kapsle se s námi svezou ještě jednou. Vracíme je zpět do Nespressa, kde je poté recyklují a dávají jim druhý život. Jsme rádi, že svým přispěním napomáháme tomu, aby byl každý šálek kávy Nespresso co největším potěšením pro zákazníka a zároveň co nejmenší zátěží pro planetu. The post Rychlé a ekologicky šetrné doručení pro Nespresso appeared first on DODO.
Segment prodeje spotřební elektroniky je velmi konkurenční prostředí. Prodejci si zákazníky už dávno nezískají jen největší slevou. Proto se napříč trhem neustále předhání v inovacích. Společnost Electro World tak přišla s nápadem, který byl ještě nedávno
projít na článekZPŮSOBY DOPRAVY PPL – bankovním převodem 132 Kč PPL – dobírkou 180 Kč osobní odběr – Dukelská 13, Brno 0 Kč Ceny jsou platné pro doručování zásilek po České Republice. PPL Doručení přímo do vašich rukou na dodací adresu již násled
Vzhled našich SUV je stylový a sebevědomý. Této tradice se drží i ENYAQ iV a přichází s designem, který je důvěrně známý, ale zároveň inovativní a poutavý. Jeho elegantní proporce dávají tušit bohatou nabídku prostoru v interiéru. Prostornost modelu E
projít na článekV DODO neustále hledáme cesty, jak zrychlit a zefektivnit rozvoz zásilek ve městech. Zónová logistika je koncept chytrého sdílení zdrojů, díky němuž zákazník svoji zásilku dostane rychleji, klient za dopravu zaplatí méně a utilizace každého vozidla se zvý
projít na článekObliba tzv. same day delivery mezi Čechy roste. Zatímco v generaci X preferuje doručení do 90 minut nebo ten samý den jen čtvrtina nakupujících, mezi lidmi z Gen Z už je to 35 procent. To však není jediný potenciál, který v rychlém doručení leží. Z našeho
projít na článek