Mountain Path, Sádhu Óm 11. díl, viz přehled všech dílů ... Ten, jehož mysl lpí na jakémkoli jméně či tvaru, nemůže být schopen ani rozumově pochopit, co praxe věnování pozornosti Já ve skutečnosti znamená. I kdyby se těšil společnosti jména a tvaru jeho milovaného Boha, jak by mu to mohlo pomoci? Rámakrišna jednou řekl, že i kdyby nás Bůh chtěl přivést k sobě, nemůže tak učinit, pokud my sami nechceme. Pouze skrze naši lásku a naši vlastní snahu provádět praxi věnování pozornosti Já můžeme dosáhnout stavu pravého sebepoznání...
Mountain Path, Sádhu Óm 22. díl, viz přehled všech dílů ... Proto, i když začneme provádět pradakšinu kolem Arunačály z jakéhokoli důvodu jiného, než je naprosté vyhlazení našeho ega, Arunačála pozvolna očistí naši mysl a tím nám dá schopnost porozu
projít na článekMountain Path, Sádhu Óm 19. díl, viz přehled všech dílů ... Podobně ani my nedosahujeme pomocí satsangu ničeho, co bychom již neměli. Jen nám je odhalena naše pravá podstata. Právě tak, jako se přirozený magnetismus jehly projeví po opakovaném spoje
projít na článekMountain Path, Sádhu Óm 16. díl, viz přehled všech dílů ... Přemýšlejte pečlivě nad skutečností, že sebepoznání je základem všeho dalšího poznání, a že to nejdůležitější je získat pravé poznání toho, kdo jste vy sami. Čím více budete nad těmito slov
projít na článekMountain Path, Sádhu Óm 8. díl, viz přehled všech dílů ... Udržujte myšlenku nedvojnosti (advaita) , avšak nejednejte podle ní. Postoj nedvojnosti lze uplatňovat ke třem světům, avšak nikoliv ve vztahu k mistrovi. Když se mě lidé táží, proč prová
projít na článekMountain Path, Sádhu Óm 21. díl, viz přehled všech dílů ... Lidé, jejichž pozornost směřuje zpravidla zevně, mají sklon přikládat přílišnou důležitost zevnímu spojení, jelikož nejsou schopni nahlédnout, co se děje v jejich nitru. Ta nejdůležitější p
projít na článek