Satan, SEO a Subdomény – VOL III. – Řízená SEOcida

Dva roky boje se subdoménami značek. Extrémní situace a protiopatření při hromadném odstraňování a přesunu 60.000 subdomén a trilionů duplicit. Jak se to povedlo a co všechno obnášela naše práce se dozvíte v tomto článku. 

projít na článek

Satan, SEO a Subdomény – VOL V. – SEOfirot stromu života

Strom kategorií, který tvoří jádro webu a proudí přes něj životodárná míza. 

projít na článek

Satan, SEO a Subdomény – VOL VI. – Jezdci SEOkalypsy

Po několika trilionech redirectů a zrušení desítek tisíc subdomén zbývá otázka, kterou jsme zatím nezodpověděli. Jak to vlastně je? Jsou subdomény dobré nebo špatn&ea

projít na článek

Satan, SEO a Subdomény – VOL IV. – Jedna vládne MFI

Jedna subdoména. Ovšem naprosto zásadní pro další existenci Heureky. Mobilní subdoména m.heureka.cz. Přes čtyři roky práce na zresponzivnění Heureky s MFI v zádech.

projít na článek

Satan, SEO a Subdomény – VOL II. – Protinádorová SEOterapie

Některé z našich subdomén fungují dobře. O těch tu však řeč nebude. Tento článek je totiž zaměřený na chirurgické vyřezávání cca 1000 subdomén, které

projít na článek

Satan, SEO a Subdomény – VOL I. – Chaos přichází plíživě

Využití subdomén jako základního strukturálního elementu není žádná velká novinka. Heureka díky tomu získala téměř legendární pověst. Od založen&iacut

projít na článek