Dnes na mně vyskočila hláška risk of particle filter blocking a hodil se nouzový režim, takže výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A když na to šlápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám že bude FAP asi v háji. Mám najeto cca 340tis (filtr je původní a 1x se vyplachoval - tak 4-5let zpátky a doplnily se i aditiva). Než to vyhodilo hlášku tak regenerace byla každých cca 800km a bez problému - ale náhodně se dělo že bylo auto bez výkonu a já myslel že to dělá turbo což možná byla předzvěst filtru. Teď to vypadalo že chce regenerovat ale už to nevyšlo. Na jaké hodnoty se podívat diagnostikou - lexiíí? a jak se dá otestovat víčko nádrže že funguje - v lexii ukazuje nepřítomno i když tak je, magnety taky má a dráty od toho magnetického spínače u nádrže jsou taky OK - a to až do konektoru toho pc aditivace? díky Jinak u filtru je zalogovaná chyba P1447 - a hodnoty diferenciální tlak: 652mbar, naplnění filtru sazemi 0%, stav regenerace: dovstřik Dnes jsem si ještě všimnul že je prasklá hadice od intercooleru do klapky, ale to nevím zda se stalo tím že praskla a pak se snížil výkon a ucpal filtr, nebo je to až důsledek toho že se ucpal filtr a proto tlakem praskla? díky
scratcher napsal: Dnes na mně vyskočila hláška risk of particle filter blocking a hodil se nouzový režim, takže výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A když na to šlápnu tak oblak kouře od sazí. Po
projít na článekCena: 140,00 Kč vč. DPH 21 % Palivový filtr Průhledný palivový filtr s filtrační sítí pro přímou montáž.
projít na článekCena: 120,00 Kč vč. DPH 21 % Palivový filtr Průhledný palivový filtr s filtrační sítí pro přímou montáž.
projít na článekFiltr do masky plynové Šroubovací filtr do vojenské plynové masky. Filtry jsou univerzální.
projít na článekFiltr do masky plynové Šroubovací filtr do vojenské plynové masky. Filtry jsou univerzální.
projít na článek