Úspěšný příběh kategorie SUV pokračuje. Automobily SUV (Sports Utility Vehicle) si každoročně ukrojují stále větší část trhu. V roce 2021 na ně připadalo 46 % registrací nových vozů v Evropě, což je o 5 procentních bodů více než v předchozím roce. Skvělým příkladem této růstové evoluce je produktová řada SUV značky SEAT. Ta v roce 2022 přesáhla hranici jednoho milionu prodaných vozů všech tří modelů, tedy pouhých šest let po uvedení prvního z nich na trh. Loni se již modely Arona, Ateca a Tarraco podílely na globálním prodeji značky SEAT 49 procenty, resp. 192 100 vozy. Mezi hlavní důvody jejich popularity patří design, všestrannost a sportovní jízda.
Globální prodeje značky SEAT vzrostly v období od ledna do dubna 2019 meziročně o 7 %.
projít na článekSEAT Tarraco e-HYBRID je třetím elektrifikovaným modelem v produktové řadě značky po modelu SEAT Leon e-HYBRID – dodávaném jako 5dveřový hatchback nebo Sportstourer – a elektromobilu SEAT Mii elec
projít na článekMimořádně výhodná nabídka skladových vozů SEAT Leon a modelů SUV: „Rozjeď to v novém voze SEAT“.
projít na článekLuca de Meo, předseda představenstva společnosti SEAT, představil několik dní před otevřením Ženevského autosalonu 2018 během webové videokonference připravované novinky značek SEAT a CUPRA. Video je nyní k dispoz
projít na článekSEAT je již 18 let spojován s českou atletikou.
projít na článek