Značka zdůrazňuje lidský a progresivní přístup společnosti Securitas a pozitivní dopad jejích inovací a technologií Novou identitu doprovází slogan See a different world Logo Securitas podstoupilo redesign téměř po 50 letech Společnost Securitas, světový leader v oblasti inteligentního zabezpečení a ostrahy, představila zásadní změnu vizuální identity a positioningu značky. Logo Securitas podstoupilo redesign naposledy roku 1972, jedná se tak o první velkou aktualizaci značky takřka po 50 letech. Nový design doprovází slogan See a different world, celek tak odráží lidský a progresivní přístup společnosti k bezpečnosti i snahu o pozitivní dopad jejích inovací a technologií. „Novou identitu vnímám jako milník pro naši společnost a naše odvětví. Zamysleli jsme se nad naší strategií, současným světem a tím, co od nás dnes klienti očekávají – a viděli jsme příležitost, jak se odlišit. Securitas je společnost založená na znalostech, kde se proaktivní a talentovaní lidé každý den snaží o pozitivní změny. Nová značka vyjadřuje naši důvěru v budoucnost, ale zároveň zůstává věrná našemu dědictví a zaměstnancům,“ popisuje Mauro Silva, VP Brand and Strategic Marketing společnosti Securitas. Ikonické tři tečky v moderním designu Novou identitu Securitas pomohla vytvořit mezinárodní agentura Kurppa Hosk a postupně se inovovaná podoba značky objeví na zaměstnaneckých uniformách, vozidlech, vybavení pracovníků, zařízení společnosti, na jejích digitálních nástrojích i v rámci online komunikačních kanálů všech světových poboček Securitas. Změnou prošel krom vizuální identity i tón komunikace. Slogan See a different world zdůrazňuje odbornost a rozmanitost lidí v Securitas a také inovativnost a relevanci, jež chce společnost nabízet. Jeho smyslem je oslovit publikum v bezpečnostním oboru i mimo něj a umožnit Securitas zapojit se do konverzací se širším spektrem zúčastněných stran. Cesta směrem k digitalizaci Securitas má 355 000 zaměstnanců, kteří obsluhují 150 globálních klientů a více než 150 000 zákazníků na 48 trzích světa. Společnost soustavně pracuje na své digitální transformaci, a to prostřednictvím investic do datových nástrojů i analytiky a inovativních způsobů spolupráce s klienty. Do roku 2023 si Securitas klade za cíl zdvojnásobit prodej elektronického zabezpečení a technologických bezpečnostních řešení. „Naše nová značka ukazuje světu, kdo jsme a kam směřujeme. Staví na kontinuitě a dědictví společnosti Securitas a jejích hodnotách: integritě, vstřícnosti a potenciálu lidí i moderních technologií. Spolupracujeme s nejuznávanějšími společnostmi na světě a věříme, že nám naše nová identita pomůže zřetelněji komunikovat společnou snahu o udržitelnost a inkluzivní budoucnost, a tím pádem přinese také nové obchodní příležitosti a urychlí realizaci naší dlouhodobé strategie,“ říká Magnus Ahlqvist, prezident a CEO společnosti Securitas.
Společnost SECURITAS ČR oznámila, že na pozici Chief Technical Officer (CTO) nově nastoupí Jan Huml (31). Jeho odpovědností bude strategie společnosti v oblasti bezpečnostních technologií včetně jejich výběru a provozní vedení Area Technology. „Mým cíl
projít na článekGlobální technologická společnost Renishaw představila novou nástrojovou sondu Primo™ LTS (length tool setter). Primo LTS je jednoosá nástrojová sonda, která uživatelům umožňuje nastavit délku nástroje, zkontrolovat poškození nástroje a kompenzovat teplot
projít na článekNejvětší česká bezpečnostní agentura SECURITAS ČR vstupuje do ekologického programu Zelená firma® společnosti REMA, který se specializuje na firemní sběr odpadních elektrozařízení, baterií a akumulátorů. SECURITAS ČR tím rozšiřuje svou stávající environme
projít na článekBioveta představila svoji novou vakcínu pro prasata na nizozemské konferenci „The Meat Next Generation“.
Lamborghini je nejnovějším výrobcem automobilů, který obnovil svou firemní identitu jemně aktualizovaným logem. Nenápadně přepracovaného zuřícího býka uvidíme nejen na digitálních kanálech společnosti, ale také na skutečných autech. Je pravděpodobné, že n