Značka zdůrazňuje lidský a progresivní přístup společnosti Securitas a pozitivní dopad jejích inovací a technologií Novou identitu doprovází slogan See a different world Logo Securitas podstoupilo redesign téměř po 50 letech Společnost Securitas, světový leader v oblasti inteligentního zabezpečení a ostrahy, představila zásadní změnu vizuální identity a positioningu značky. Logo Securitas podstoupilo redesign naposledy roku 1972, jedná se tak o první velkou aktualizaci značky takřka po 50 letech. Nový design doprovází slogan See a different world, celek tak odráží lidský a progresivní přístup společnosti k bezpečnosti i snahu o pozitivní dopad jejích inovací a technologií. „Novou identitu vnímám jako milník pro naši společnost a naše odvětví. Zamysleli jsme se nad naší strategií, současným světem a tím, co od nás dnes klienti očekávají – a viděli jsme příležitost, jak se odlišit. Securitas je společnost založená na znalostech, kde se proaktivní a talentovaní lidé každý den snaží o pozitivní změny. Nová značka vyjadřuje naši důvěru v budoucnost, ale zároveň zůstává věrná našemu dědictví a zaměstnancům,“ popisuje Mauro Silva, VP Brand and Strategic Marketing společnosti Securitas. Ikonické tři tečky v moderním designu Novou identitu Securitas pomohla vytvořit mezinárodní agentura Kurppa Hosk a postupně se inovovaná podoba značky objeví na zaměstnaneckých uniformách, vozidlech, vybavení pracovníků, zařízení společnosti, na jejích digitálních nástrojích i v rámci online komunikačních kanálů všech světových poboček Securitas. Změnou prošel krom vizuální identity i tón komunikace. Slogan See a different world zdůrazňuje odbornost a rozmanitost lidí v Securitas a také inovativnost a relevanci, jež chce společnost nabízet. Jeho smyslem je oslovit publikum v bezpečnostním oboru i mimo něj a umožnit Securitas zapojit se do konverzací se širším spektrem zúčastněných stran. Cesta směrem k digitalizaci Securitas má 355 000 zaměstnanců, kteří obsluhují 150 globálních klientů a více než 150 000 zákazníků na 48 trzích světa. Společnost soustavně pracuje na své digitální transformaci, a to prostřednictvím investic do datových nástrojů i analytiky a inovativních způsobů spolupráce s klienty. Do roku 2023 si Securitas klade za cíl zdvojnásobit prodej elektronického zabezpečení a technologických bezpečnostních řešení. „Naše nová značka ukazuje světu, kdo jsme a kam směřujeme. Staví na kontinuitě a dědictví společnosti Securitas a jejích hodnotách: integritě, vstřícnosti a potenciálu lidí i moderních technologií. Spolupracujeme s nejuznávanějšími společnostmi na světě a věříme, že nám naše nová identita pomůže zřetelněji komunikovat společnou snahu o udržitelnost a inkluzivní budoucnost, a tím pádem přinese také nové obchodní příležitosti a urychlí realizaci naší dlouhodobé strategie,“ říká Magnus Ahlqvist, prezident a CEO společnosti Securitas.
Společnost SECURITAS ČR oznámila, že na pozici Chief Technical Officer (CTO) nově nastoupí Jan Huml (31). Jeho odpovědností bude strategie společnosti v oblasti bezpečnostních technologií včetně jejich výběru a provozní vedení Area Technology. „Mým cíl
projít na článekGlobální technologická společnost Renishaw představila novou nástrojovou sondu Primo™ LTS (length tool setter). Primo LTS je jednoosá nástrojová sonda, která uživatelům umožňuje nastavit délku nástroje, zkontrolovat poškození nástroje a kompenzovat teplot
projít na článekNejvětší česká bezpečnostní agentura SECURITAS ČR vstupuje do ekologického programu Zelená firma® společnosti REMA, který se specializuje na firemní sběr odpadních elektrozařízení, baterií a akumulátorů. SECURITAS ČR tím rozšiřuje svou stávající environme
projít na článekBioveta představila svoji novou vakcínu pro prasata na nizozemské konferenci „The Meat Next Generation“.
Aqara představila na veletrhu IFA hned 5 nových produktů chytré domácnosti Nechybí kamera, chytrý zámek, relé nebo zásuvka Bohužel zatím neznáme oficiální ceny Společnost Aqara se rozhodla rozšířit své portfolio chytrých produktů a na letošním veletrhu IF