Na základě chování zákazníků můžete jedním kliknutím vytvořit automatický segment pro příští rozesílku. Segmenty lze tvořit podle typu a četnosti aktivity. Příkladem mohou být např. zákazníci, kteří klikli nejméně dvakrát nebo ti, kteří kampaň ani neotevřeli.
Logo Elpida, o.p.s.Dynamika a pestrost je klíčová pro aktivity Elpidy i seniorský život — proto jsme zvolili výraznou barevnost a hravě dynamické řešení. Logo představuje uzel i pramen, Elpidu vnímáme jako styčný bod bod a také zdroj aktivního života seni
30. listopadu 2017 představilo evropské konsorcium EU-LIVE nové řešení elektromobility – kategorii lehkých vozidel L5e , která se pohybuje mezi segmenty dvoukolových a čtyřkolových vozidel.
projít na článekPrávě vyšla první verze WIX marketingového plánovače. Planner zobrazuje všechny vaše marketingové aktivity (e-mailové kampaně, sociální příspěvky, příspěvky na blogu) v týdenním zobrazení kalendáře a přichází s návrhy na hotové marketingové šablony, které
projít na článekV době pandemie koronaviru využíváme výhody online businessu v maximální možné míře. Spustili jsme intuitivní verzi online katalogu reklamního textilu a reklamních předmětů, které jsou pro zákazníky velmi jednoduché a uživatelsky přístupné z pohodlí domov
projít na článekVzdělávací aktivity pro zaměstnance POVEZ II je zkratkou názvu projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ Projekt je realizován Úřadem práce ČR a je financován z Operačního programu Zaměstnanost, státního rozpočtu České republiky a Evropského
projít na článek