Doby, kdy bylo nejdůležitější optimalizovat webovou stránku pro klíčová slova, jsou již dávno pryč a s mnoha změnami, které Google představil, se proměnila i tvář tohoto odvětví a postupy, které se v praxi využívají. I B2B společnosti by se tak měly posunout a zvolit nové strategie, které je přivedou k vytyčeným cílům. Jak toho ale dosáhnout? Možností je hned několik. My si však představíme jednu z těch, které může provést jakákoli firma a které nesou zaručené výsledky. Začněme nejdřív s několika statistickými údaji. Podle studií je průměrná míra prokliknutí u B2B společností 2,55 %. Nejlépe umístěná stránka v organickém vyhledávání má pak 29,87 %. Otázka, kterou je třeba si položit je, kde je zbylých 67,58 % a jak je využít pro svůj vlastní prospěch. SERP analýza Prvním krokem, který je třeba provést, je analýza nejhodnotnějších klíčových slov, díky kterým zjistíme, kam se vydat a jak Google s těmito klíčovými slovy pracuje. Například se můžeme podívat na neúspěšnější klíčová slova, která u B2B společností nalezneme. Z rychlého přehledu zjistíme, že nejlepší výsledky přináší kombinace slov nejlepší , top nebo recenze a klíčové slovo. To ale není vše, co lze z analýzy zjistit. Dalším důležitým poznatkem je to, že mezi nejlépe umístěnými webovými stránkami jsou i blogy a jiná média, která přináší porovnání, recenze a jiné informace o systémech a produktech hned několika společnosti. Z toho vyplývá, že doba, kdy se společnosti zaměřovaly pouze na vlastní web je již pryč a nyní je třeba zaměřit se i na jiné kanály, které uživatelé Googlu navštěvují. Dobrá recenze je totiž vždy lepší, nežli 10 webových stránek zvolené společnosti. Přehodnocení přístupu Všechny B2B společnosti, které chtějí být v SEO úspěšné, zkrátka musí přehodnotit svůj přístup a přesunout se z technické SEO optimalizace do nového věku. Věku obsahu, sociálních sítí a přehledného a zajímavého UX prostředí. Technické provedení SEO je stále důležité, ale pomalu ztrácí svoji sílu a do popředí se dostávají nové techniky, které přináší lepší výsledky s nižšími náklady. Neznamená to, že SEO optimalizace umírá. Jen se postupně vyvíjí stejně jako jiné oblasti a kvůli svému technickému původu jsou tyto změny razantní, rychlé a ne vždy příjemné. Článek SEO optimalizace pro B2B společnosti se nejdříve objevil na SEO-asociace.cz.
Konsolidace půjček je mezi Čechy stále oblíbenějším způsobem optimalizace dluhů. Aktuálně ji zvažuje téměř 60 % lidí s dvěma a více finančními závazky. Klasická konsolidace individuálních dluhů ale naráží na své limity, protože většina Čechů nemá více půj
projít na článekJak mnozí z Vás již ví, k 1.1.2024 připravujeme fúzi společností O.K.Trans Praha a RODOS. Toto sloučení zahrnuje servisní činnosti, které jsou součástí portfolia RODOS, avšak nejsou pokryty službami společnosti O.K. Trans Praha. V důsledku toho jsme se ro
projít na článekiShares US Equity Buyback Achievers UCITS ETF je další z fondů, který se zaměřuje na akcie společností, jež nakupují zpět své akcie. V portfoliu ETF najdete pouze akcie amerických společností. Nejvyšší váhu v portfoliu fondu mají firmy podnikající v oblas
projít na článekDigitální transformace společnosti SEFIMA, s.r.o.Společnost SEFIMA s.r.o. uspěla se svojí žádostí v I. výzvě Digitální podnik z komponenty 1.5 Národního plánu obnovy. Projekt je digitalizace je průběžně realizován v období 2022-2023 Digitální transformace
projít na článekV dnešní době je téměř nemožné úspěšně podnikat bez toho, abychom své zboží či si služby prezentovali na internetu. Reklama v tisku, na billboardech, v rozhlase, nebo dokonce v televizi nám samozřejmě může přivést zákazníky, nicméně webové stránky rozhodn
projít na článek