Servis přístrojů Lympha Press® a Ballancer®

BS Systems s.r.o.  od roku 2010  dodává výrobky značek Ballancer®, Lympha Press® a DVT ® na český, slovenský, slovinský a srbský trh. Naše firma je řádně registrovaná jako dovozce a distributor obecných zdravotnických prostředků a také jako osoba provádějící servis obecných zdravotnických prostředků v registru zdravotnických prostředků (RZPRO) Ministerstva zdravotnictví. V roce 2014 jsme se stali výhradním servisním centrem pro tyto přístroje.  Servis probíhá přímo v prostorách naší firmy v Konstantinových Lázních, kde naši technici, kteří byli důkladně vyškoleni přímo u výrobce, zajišťují zákazníkům plný záruční i pozáruční servis. Jaké servisní  služby nabízíme: záruční a pozáruční servis na všechny přístroje produktových řad: Lympha Press®, Ballancer®, DVT testování správné funkce přístrojů kalibrace přístrojů měření výkonu přístrojů (přesné měření tlaků) čištění vnitřních prostor a součástek přístrojů pravidelné technické kontroly – preventivní servis posouzení technického stavu (vypracování technických zpráv o stavu stroje) BTK (bezpečnostně technické kontrola) – zdravotně certifikovaných přístrojů Lympha Press®. Provozovatelé těchto přístrojů mají povinnost, podle § 65 tohoto zákona, zajišťovat jeho pravidelnou údržbu a servis formou tzv. periodické bezpečnostně technické kontroly (BTK). Termín kontrol přístrojů u organizací poskytujících zdravotnické služby je jedenkrát za rok. Co znamená preventivní servis a musím ho provádět? Preventivní servis nebo-li pravidelná technická kontrola není žádnou povinností jak provozovatele tak ani uživatele, který má přístroj pouze na svou osobní péči. Z  našich dlouholetých zkušeností v oblasti servisu ovšem víme, že pravidelná údržba přístroje mu mnohonásobně prodlouží jeho životnost. Také cena pravidelných kontrol je mnohonásobně nižší, než poté oprava závady, které by se dalo předejít. I takhle může vypadat zařízení, pokud se na něm neprovádí pravidelný servis a čištění. Přístroj se pak správně nechladí, přehřívá a může dojít až k poškození celé soustavy, jehož oprava pak přijde zbytečně na několik tisíc korun. .fusion-body .fusion-builder-column-46{width:100% !important;margin-top : 0px;margin-bottom : 20px;}.fusion-builder-column-46 > .fusion-column-wrapper {padding-top : 0px !important;padding-right : 0px !important;margin-right : 1.92%;padding-bottom : 0px !important;padding-left : 0px !important;margin-left : 1.92%;}@media only screen and (max-width:1024px) {.fusion-body .fusion-builder-column-46{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-46 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}@media only screen and (max-width:640px) {.fusion-body .fusion-builder-column-46{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-46 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}.fusion-body .fusion-flex-container.fusion-builder-row-36{ padding-top : 0px;margin-top : 0px;padding-right : 20px;padding-bottom : 0px;margin-bottom : 0px;padding-left : 20px;} Kolik preventivní servis stojí? Přístroje 8/16 komorové  – 1.900,- Kč bez DPH Přístroje 24 komorové – 2.900,- Kč bez DPH Preventivní servis zahrnuje zejména: diagnostiku, vizuální kontrolu přístroje, vyčištění vnitřních prostor přístroje od prachu a nečistot, kalibrace tlaků – vystavení grafu o seřízení (u přístrojů, které mají 24komor). Preventivní servis nezahrnuje náklady na dopravu a případnou opravu zjištěné závady. V takovémto případě vás budeme nejprve kontaktovat a informovat vás o zjištěné závadě a nákladech na opravu. Jak často by se preventivní servis měl provádět? Interval by se měl odvíjet zejména od počtu provedených procedur. Zjednodušeně lze tedy říci: pokud přístroj v provozu pracuje příležitostně, nebo ho má jeho uživatel doma pro svou osobní péči, postačí mu prevence jedenkrát za 2 roky. Jestliže je přístroj umístěn v provozu a pracuje každý den několik hodin, je vhodné mu údržbu dopřát jedenkrát za rok. Jak dlouho budu bez přístroje po dobu servisu? Je nám jasné, že přístroje v provozu ale i ty, které slouží svým uživatelům na osobní péči, nemohou být dlouho mimo své „pracoviště“.  Snažíme se tedy, aby vás tento zásah omezil jen na nezbytně nutnou dobu. Servis, ať už záruční, pozáruční, nebo preventivní z více než 90% řešíme včetně doby na dopravu do týdne. Provozovatelům doporučujeme si preventivní servis naplánovat např. na dobu své dovolené, nebo na období, kdy je pro ně tzv. okurková sezóna a přístroj v provozu nemá takové využití. Jak probíhá objednání servisu? Vyplníte formulář na našich webových stránkách: Servis Když servisní formulář odešlete, někdo z naší firmy se vám ozve, aby se s vámi domluvil na detailech. Vy zařízení nikam neposíláte. My sami na vámi uvedené adrese zajistíme nakládku, a jakmile řádně zabalený balík předáte řidiči, zbytek už je na nás a vy se nemusíte o nic víc starat. Servis bývá hotový v řádu pár dnů. V případě, že je na vašem přístroji zjištěna nějaká závada, ozve se vám náš  technik, aby vám sdělil, co je s vaším zařízením špatně a kolik bude případná oprava stát. Až po schválení částky provádíme opravu. Po servisním zásahu vám zařízení dopravcem opět zasíláme zpět. Dostáváte od nás informaci, že je vaše zařízení na cestě k vám a taktéž se s vámi spojí dopravce, aby se s vámi domluvil na času dodání. Jak vidíte, je to velmi jednoduché a vy nemáte žádné další starosti. Přesto, kdybyste měli jakékoli dotazy nebo připomínky, můžete nás kontaktovat níže skrze kontaktní formulář a my se vám budeme rádi věnovat. Servisní formulář zde .fusion-body .fusion-builder-column-47{width:100% !important;margin-top : 0px;margin-bottom : 20px;}.fusion-builder-column-47 > .fusion-column-wrapper {padding-top : 0px !important;padding-right : 0px !important;margin-right : 1.92%;padding-bottom : 0px !important;padding-left : 0px !important;margin-left : 1.92%;}@media only screen and (max-width:1024px) {.fusion-body .fusion-builder-column-47{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-47 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}@media only screen and (max-width:640px) {.fusion-body .fusion-builder-column-47{width:100% !important;order : 0;}.fusion-builder-column-47 > .fusion-column-wrapper {margin-right : 1.92%;margin-left : 1.92%;}}.fusion-body .fusion-flex-container.fusion-builder-row-37{ padding-top : 0px;margin-top : 0px;padding-right : 20px;padding-bottom : 0px;margin-bottom : 0px;padding-left : 20px;} The post Servis přístrojů Lympha Press® a Ballancer® appeared first on Prémiové lymfodrenážní přístroje .

projít na článek

Přehledné porovnání přístrojů Lympha Press® a Ballancer®

Naše firma BS Systems s.r.o. je na trhu již od roku 2010. Jsme výrobci světoznámého masážního stroje Rolletic® Original a také výhradními dovozci lymfodrenážních systémů Ballancer® a Lympha Press® a Revive® pro Česko a Slovensko. Lymfatický systém člověka

projít na článek

16 komorové kalhoty na domácí péči k přístroji Lympha Press PCD

Výrobce lymfodrenážních systémů Lympha Press firma Mego Afek uvedla na začátku roku 2017 na světový trh novinku lymfodrenážní kalhoty na domácí péči k přístroji Lympha Press PCD tzv. PCD Pants. Obsahují 16 navzájem se překrývajících komor, jejich precizn

projít na článek

10 nejčastějších otázek před zakoupením lymfodrenážního přístroje

1. Čeho chci dosáhnout přístrojovou lymfodrenáží? Správná funkce lymfatického systému je stále více odborníky považována za jeden ze základních předpokladů pro rovnovážný stav našeho organizmu. Jinými slovy komu nefunguje lymfatický systém, nemůže být zd

projít na článek

lymfodrenážní kalhoty Lympha Pants® v nabídce i nadrozměrná velikost

Teprve v posledních letech se konečně do většího povědomí veřejnosti dostávají pojmy jako lymfedém a lipedém a lidé se začínají více zajímat o stav svého lymfatického systému. Díky snadněji dostupným informacím na internetu se dozvídají, že jejich problé

projít na článek

Opravy a servis plynových spotřebičů

SERVIS PLYNOVÝCH SPOTŘEBIČŮ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODU DO ODVOLÁNÍ POZASTAVEN V tuto chvíli nepříjímáme žádné objednávky.   Děkujeme za pochopení

projít na článek