Shrnutí měsíce duben 2024

Bláznivý duben si letos obhájil svou pověst – slunečné dny se střídali s těmi deštivými. Přestože nás nepotěšil pěkným počasím, potěšil nás dobrými výsledky. V dubnu si publisheři na provizích meziměsíčně vydělali o 9 % více a meziročně více až o 30,5 %. Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě: Výsledky měsíce duben 2024 Počet konverzí: 73 263 Provize publisherů: 372 933 € Celkový obrat e-shopů: 5 521 022 € Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu. Zastoupení segmentů v dubnu 2024 Top 6 segmentů       Ostatní segmenty Porovnání segmentů v měsících březen vs. duben 2024 Podle počtu konverzí TOP 6 segmentů Ostatní segmenty Proměnlivé počasí vedlo k nákupům oblečení a doplňků. Nejvíce se dařilo kampaním ze segmentu Móda a doplňky, kde vidíme nárůst o 15 %. O ten se zasloužil zejména výrazný nárůst konverzí v kampaních eyerim.ro a chorvatské Sinsay.com. Mezi nejvýkonnější kampaně v tomto segmentu nadále patří i eyerim.sk, eyerim.cz, eyerim.pl, DobrýTextil.cz a Blancheporte.cz. Segment Multishop si zažil 43 % pokles v počtu konverzí po ukončení kampaně Mall.sk, kterou však v síti nahradila kampaň Allegro.sk.  Více než 10 % poklesy vidíme i v segmentech Erotika, Zdraví a krása, Dětské zboží a hry a Finance a služby. Podle průměrné hodnoty objednávky TOP 6 segmentů Ostatní segmenty Průměrná hodnota objednávky rostla téměř ve všech segmentech. Největší nárůst vidíme v segmentu Dětské zboží a hry o 15 eur, v segmentu Auto-moto o 12 eur a Sport o 11 eur. V rámci těchto segmentů si publisheři nejlépe vydělali v kampaních Regiojatek.hu, Pneumatiky.cz, Autohotarek.cz, Decathlon.sk, EXISport.com/sk, Exisport.cz, Sportby.sk a Proteinaco.sk. Naopak, o 16 eur poklesla průměrná hodnota objednávky v segmentu Finance a služby a o 10 eur v segmentu Elektronika a světla. Podle průměrné výše provize TOP 6 segmentů Ostatní segmenty V segmentu Hobby a cestování významně vzrostla průměrná výše provize, a to až o 3,20 eur. V rámci tohoto segmentu si publisheři nejvíce vydělali v kampaních Shop.rukahore.sk, Voyo.cz a Voyo.sk. O více než 1 euro narostla průměrná výše provize i v segmentu Multishop a Dětské zboží a hry. Skokani dubna Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání března s dubnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v březnu alespoň 50 a více konverzí. Allegro.sk +292 % Born2Be.com.ro +242 % ProVysavace.cz +194 % eyerim.ro +158 % Roy.sk +122 % Žebříčku dubnových skokanů kraluje kampaň Allegro.sk, která nahradila ukončenou kampaň Mall.sk. Věříme, že bude stejně oblíbená a přinese publisherům takové výdělky, jaké jim dlouhodobě přinášel její předchůdce. Nejlepší výdělky publisherů v dubnu 2024 Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů Shop.rukahore.sk Moebelix.cz Moebelix.sk Árukereső.hu Voyo.cz Planeo.sk eyerim.cz 4Home.cz Zdravestravovani.cz Wolt.com/cs/cze V dubnu přinesla publisherům nejvyšší výdělky kampaň Shop.rukahore.sk, která tento měsíc předběhla i stálice tohoto žebříčku. Mimořádně se v ní daří zejména CSS partnerům. V žebříčku se drží kampaň Voyo.cz, která se zde objevila minulý měsíc, a opět se do něj vrátila také kampaň Zdravestravovani.cz. Publisheři s nejvyššími výdělky Typ Provize Ostatní 44 632 € Ostatní 21 127 € Obsah 17 879 € Ostatní ‎15 657 € Ostatní 15 618 € Ostatní 10 566 € Ostatní 9 293 € Obsah 8 833 € Ostatní 8 815 € Ostatní ‎7 844 € Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery. Kampaně Sizeer: Jaro je ten správný čas na nové tenisky! V kampaních Sizeer najdete širokou nabídku značkového streetwear oblečení, doplňků a obuvi pro muže, ženy a děti. Zákazníci si zde mohou nakoupit značky, jako Nike, Adidas, Puma, Reebok, Vans, New Balance, New Era nebo Jordan. Kromě e-shopu má značka k dispozici také aplikaci SizeerApp, která díky využití funkcí založených na AI a AR dostává svět streetwearu zákazníkům blíže než kdykoli předtím. Zapojte se do slovenské, české nebo maďarské kampaně, ve kterých pravidelně probíhají zajímavé promo akce, slevy a představení nových kolekcí. Navíc je inzerent ochoten diskutovat o různé podpoře partnerů. The post Shrnutí měsíce duben 2024 first appeared on Affiliate síť zaměřená na obsahové publishery.

projít na článek

Duben 2024 Čarodějnický slet

POZOR HLÁŠENÍ!!! Dne 30. 4. 2024 na půdě CSS Český Těšín, proběhl přípravný slet velkých i malých čarodějů. Všichni obdrželi letecký průkaz, aby mohli večer bezpečně doletět na Lysou horu. Článek Duben 2024 Čarodějnický slet se nejdříve objevil

projít na článek

Duben 2024 ČESKO – POLSKÝ slovní souboj

W SZCZEBRZESZYNIE CHRZĄSZCZ BRZMI W TRZCINIE nebo STRČ PRST SKRZ KRK, to jeden z mála jazykolamů, které jsme připravili, jak pro naše uživatele, tak pro spřátelené Domovy pro seniory z polského Cieszyna. Obě skupiny hádaly význam slov, které zní stejně, a

projít na článek

BOREC na duben 09

V březnu se opět nic neudálo ( kovbojové, měli by jste se více činit ) a tak tu máme hned borce na duben . Borcem na duben se s velkou slávou stává náš čím dál úspěšnější český střelec Stanislav "Shadows" Šedivec . Poprvé ve své střelecké historii vystříl

projít na článek

Duben 2024 Bál u popelky!

Přestože naše klienty a personál postihly v době plánovaných masopustních veselic různá nachlazení a mnozí tak museli kostýmy vyměnit doslova za balíky kapesníků a panadol, plánovaný pohádkový rej jsme si vzít nenechali. Jen jsme si ho netradičně naplánov

projít na článek

Shrnutí roku 2015 a výzvy pro rok 2016

Již skoro 2 roky jsem na blogu nenapsal žádný článek a tak jsem se rozhodl, že s příchodem roku 2016 je na čase, abych to změnil a opět se začal blogu aspoň trochu věnovat. Nejen kvůli možné inspiraci pro začínající i pokročilé online podnikatelé, ale tak

projít na článek