Čelní silniční zametač zimní na vozidle Multicar je určen pro zimní údržbu vozovek, místních komunikací, chodníků a pěších zón. Je vyráběn ve třech pracovních šířkách kartáče. Pomocí hydraulického obvodu můžeme silniční zametač oboustranně přetáčet vlevo i vpravo v úhlu 30°. Kartáč je vybaven středovým hydromotorem s převodovkou, zajišťuje úzký průjezdní profil . Silniční zametač je veden v pracovní poloze pojezdnými koly. Nástavba se na nosič zavěšuje pomocí čelního upínacího zařízení nebo tříbodového závěsu a hydraulických rychlospojek. Pohon kartáče je hydraulický od nosiče. Potřebný průtok hydraulického oleje 50l/min. maximální tlak 200 bar. hydraulické přetáčení hydraulický středový pohon výškově nastavitelná pojezdová kola odstavná noha čelní sklopná ochrana proti odletu výstražné reflexní červeno-bílé šrafy úprava pro montáž na upínací desku SWV 500-Multicar hydraulické rychlospojky standardní barva – oranžová (RAL 2011) Příspěvek Silniční zametač pochází z Multicar Morava
V sobotu 19.8. se cyklisté postavili na start silničního závodu. Závod byl vypsán na 12 kol, celkem na 63 km. Závod se konal na stejném okruhu, jako silniční časovka, tzn. jelo se opět kolem veslařského kanálu za podmračeného a velmi Celý příspěvek The
projít na článekV pátek 18.8. se nejlepší evropští cyklisté postavili na start silniční časovky, jejíž trať byla vytyčena na asfaltových cestách kolem místní veslařské dráhy. V místních podmínkách to znamenalo se připravit na úplně rovný profil a na větrné počasí. Ivo do
projít na článekJak upevnit náklad podle současných pravidel? Kdo je zodpovědný za správné zajištění? Jak postupují dozorové orgány při kontrole uložení nákladu? Na tyto a další otázky dostanete odpověď na praktickém semináři.
projít na článekPráce na zahradě většinou bývají spíše relaxačního rázu, ovšem do té doby, než přijde podzim. Ano ještě si zasadíte nějaké růže nebo česnek, seberete poslední jablka a ostříháte nějaké suché květenství, ale poté už to bude hlavně o úklidu. Rozčiluje v
projít na článekNejčastějším generátorem ochranných a bezpečnostních pásem bývají vlastníci technické infrastruktury (vodovod, kanalizace, elektřina, plyn, sdělovací kabely a jiné). Dále pak stavby dopravní (komunikace silniční, drážní a letecká), stavby kulturní (památk
projít na článek