ŠKODA AUTO DigiLab a izraelský IT startup Matter vyvinuli virtuální showroom pro prodejní partnery české automobilky. Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam byli osobně.
V situaci, kdy jsou kamenné showroomy kvůli koronavirové epidemii z nařízení vlády zavřené, bude Toyota vozy prezentovat on-line prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem.
projít na článekOsm měsíců po armádě spouští virtuální náborové centrum i česká policie. Má pomoci zájemcům o práci u policie lépe porozumět procesu přijímacího řízení a odstranit obavy spojené s fyzickými a psychologickými testy. Bude je provázet virtuální František.
projít na článekNa ploše 1 200 metrů čtverečních nabízí místo pro 40 vystavených vozů, jedná se tak o největší showroom české automobilky na světě. Portfolio modelů značky ŠKODA ve Spojený
projít na článekPles nebo party? Asi vše v jednom. Maturitní ples je jeden s důležitých okamžiků v životě. A takové chvíle si zaslouží oslavit s náležitou grácií. K tomu dokonalé prostředí muzea Škoda Auto v Mladé Boleslavi. https://www.instagram.com/cpromo.cz The pos
projít na článekPrvní digitální showroom značky Škoda v ČR vyrostl v Plzni, co do rozlohy prodejní plochy je největší tohoto typu v Evropě.
projít na článek