Prostřednictvím studie Škoda VISION iV představuje automobilka na autosalonu v Ženevě (5. až 17. března) další krok k elektromobilitě.
Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu.
projít na článekStudie Škoda VISION RS spojuje sportovní tradici české značky s ekologickou budoucností.
projít na článekElektromobily jsou na silnicích čím dál běžnější a z pár pionýrů, kteří platili spíš za nadšence už se stala auta na baterky běžnou součástí provozu. Svou roli v tom má samozřejmě vývoj a dostupnost elektrických aut včetně kategorie SUV. No a jedním z nej
V pondělí se v sídle společnosti Škoda AUTO v Mladé Boleslavi konalo druhé kolokvium na téma „Budoucnost automobilového průmyslu v ČR“.
projít na článekZahájen předprodej elektrifikovaných modelů CITIGOe iV a SUPERB iV.
projít na článek