Škoda Octavia prošla faceliftem. Čím se snaží zalíbit?

Škoda Octavia je ikonou nižší střední třídy, tedy alespoň na českých silnicích. Rozhodně jde o jeden z vůbec nejoblíbenějších modelů značky a nedávno se navíc dočkala modernizace. Co facelift přinesl? Jako obvykle svěžejší design a několik technických vylepšení, které posouvají čtvrtou generaci „oktávky“ zase o stupínek výše. Zvenku nenápadná, uvnitř plná novinek Na první pohled se Octavia po faceliftu nijak dramaticky nezměnila. Lehké změny jsou samozřejmě vidět – konkrétně dostala do vínku nové nárazníky a přepracovanou masku chladiče. Díky tomu vůz působí o něco moderněji a dynamičtěji, ovšem celkový design si zachovává původní linii. V interiéru se však objevilo hned několik zajímavých vylepšení. Dominantou je nový, až 13palcový dotykový displej infotainmentu, který je k vidění také v modernizovaném VW Golf. Došlo také k vyladění digitálního kokpitu a interiér nyní celkově působí kvalitnějším a luxusnějším dojmem. Ohromující světla a vylepšení asistentů Octavia se po faceliftu chlubí Matrix-LED světlomety druhé generace, které umí automaticky reagovat na protijedoucí vozidla a chodce a vyřezávat z paprsku světla takové oblasti, aby nikoho neoslňovaly. Zadní světla Top LED s animovanými ukazateli směru pak dodávají vozu vskutku osobitý vzhled. Na seznamu inovovaných prvků se nachází také systémy integrované do Asistované jízdy 2.0. Díky vylepšeným asistentům je jízda s Octavií zase o něco bezpečnější a komfortnější. Šetrnější a úspornější motory Paleta motorů byla také modernizována. Základní benzinovou jednotkou je nyní motor 1,5 TSI s výkonem 85 kW (115 k). Následuje varianta 1,5 TSI s 110 kW (150 k). Oba motory mohou být vybaveny mild-hybridní technologií, která snižuje spotřebu paliva a emise. Nabídku vznětových motorů reprezentuje 2,0 TDI ve výkonových variantách 85 kW (115 k) a 110 kW (150 k). Pro milovníky sportovně laděné jízdy je tu varianta RS. O tu se stará zážehový motor 2,0 TSI s výkonem 265 koní. Octavia RS se chlubí nejen sportovním designem a specifickým nastavením, ale také bohatou výbavou a vyladěnými jízdními vlastnostmi. Faktem je, že cenovka 799.900 za verze First Edition a First Edition Ultimate může mnoho potenciálních zájemců odradit. Pokud si ale na nejnovější modely nepotrpíte, a přesto toužíte po „oktávce“, přeorientujte se na cenově dostupnější skladové vozy Škoda.The post Škoda Octavia prošla faceliftem. Čím se snaží zalíbit? first appeared on Zprávy Aktuálně.cz.

projít na článek

Nová ŠKODA Octavia

Nová Škoda Octavia Nová generace vozu OCTAVIA je větší a díky siluetě evokující elegantní coupé také ještě emotivnější a dynamičtější než kdy dřív. Z celého vozu vyzařuje sebevědomí, nadčasovost a kvalita, takže vás bude perfektně reprezentovat, ať už se

projít na článek

ŠKODA Octavia iV

ŠKODA Octavia iV Zažijte novou éru cestování po městě. Nabijte baterii a jezděte ulicemi v dokonalém tichu a pohodlí. O vše se stará elektrický pohon, který do ovzduší nevypouští žádné emise. Pro delší služební cesty, výlety mimo město nebo na dovolenou o

projít na článek

Akční model Škoda Enyaq Tour

Akční model Škoda Enyaq Tour Pořízení elektromobilu Škoda nebylo nikdy snazší. Právě teď můžete získat akční model Škoda Enyaq Tour s nejmodernějšími technologiemi a bohatou výbavou již od 899 000 Kč včetně DPH. Financování vozu vám navíc usnadníme atrakt

projít na článek

ŠKODA MUZEUM

Oficiální muzeum Škoda-Auto v Mladé Boleslavi se rozhodla omladit vybavení osvětlení podia a řízení osvětlení v eventovém sálu. Je to místo, kde jsou představovány novinky Škoda-Auto a zároveň je to kulturní centrum Mladé Boleslavi.  Naše společnost je hr

projít na článek

Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu

Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil při testech na českých silnicích známý automobilový paparazzi Stefan Baldauf. Pro iDNES.cz uvádí, že menší bratr Škody Enyaq dorazí na trh v roce 2025. Pre

projít na článek