Slavnostní křest knihy Moderní marketingové trendy z nakladatelství Vysoké školy finanční a správní a.s., který proběhl dne 27.6.2023, byl skvělou tečkou za právě končícím semestrem. Spolupráce Katedry marketingové komunikace VŠFS pod vedením doc. Aleše Hese, CSc. a Magenta Experience Center společnosti T-Mobile, kterou reprezentuje Ing. Radek Janíček, je dokladem excelentního propojení akademického a firemního prostředí. Děkujeme všem 12 spoluautorům odborné monografie a věříme, že setkání představitelů několika univerzit, čerstvých absolventů VŠFS, marketérů z praxe a nejvyšších představitelů České marketingové společnosti je začátkem pro nová přátelství osobního a profesního charakteru. Knihu opatřil předmluvou odborník na PR pan Bob Little #boblittle. Poděkování patří i doc. Ing. Dagmar Jakubíkové, Ph.D. a doc. Ing. Naděždě Petrů, Ph.D. za jejich nesporný přínos ke zvýšení kvality odborné monografie v roli recenzentek. Nelehkého úkolu editace odborné monografie se zhostili doc. Ing. Aleš Hes, CSc. a PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA. z Katedry marketingu FES VŠFS Odbornou knihu Moderní marketingové trendy je možné získat v e-shopu vydavatelství Vysoké školy finanční a správní, a.s. na adrese https://eshop.vsfs.cz/moderni-marketingove-trendy/ A na jaké kapitoly a autory se můžete těšit? 1 Dušan PAVLŮ Komunikace státu v historickém ohlédnutí 2 Lubomír CIVÍN Globální souvislosti marketingového chování účastníků trhu 3 Radim VALENČÍK Setrvačné tendence a perspektivní změny v chování spotřebitelů 4 Aleš HES Trendy v globální marketingové komunikaci 5 Ladislava KNIHOVÁ Edukační marketing: nový trend v marketingové komunikaci 6 Martina ŠVECOVÁ Obsahový marketing jako win-win strategie vhodná jak pro výuku, tak pro marketing vysokých škol 7 Vilém KUNZ Inovativní přístupy k CSR v marketingové komunikaci profesionálních fotbalových klubů v ČR 8 Olga KUTNOHORSKÁ Přijímání mobilní aplikace Facebook uživateli – aplikace rozšířeného modelu UTAUT 9 Pavel ROSENLACHER Celebrity marketing jako marketingový trend a jeho efektivita 10 Daniela Šálková Etické hodnoty jako součást moderní komunikace a udržitelnost 11 Petra Jílková Service design a vývoj digitálních služeb v agilním prostředí 12 Petra Králová & Ladislava Knihová Aktuální trendy v nákupním chování Bylo nám ctí a potěšením přivítat více než 35 hostů z různých univerzit, firemní praxe a čerstvých absolventů magisterského studia na VŠFS na zajímavě pojatém křtu odborné knihy Moderní marketingové trendy u našeho firemního partnera v inspirativních prostorách Magenta Experience Center. Věříme, že si všichni účastníci marketingový podvečer v příjemné přátelské atmosféře náležitě užili. Naším hlavním přáním jako organizátorů však bylo, aby všichni účastníci navázali nová osobní přátelství, která se následně mnohem snáze proměňují v profesní spolupráci. Novou knihu pokřtila paní docenka Jitka Vysekalová dotekem růže. Že nevíte, jak se to dělá? Video napoví… https://www.educationonline.cz/wp-content/uploads/2023/07/Krest-MMT_video_01.mp4The post Slavnostní křest knihy Moderní marketingové trendy first appeared on Education on line.
Proměna ženy – trendy ve stylistice (2. část) Lenka Všetíčková, vizážistka z TV Prima jízdy
projít na článekOsm osobností CNN Prima NEWS pokřtilo v Krokodýlí ZOO Protivín mláďata krokodýlů a vybralo jim krásná jména...více na www.krokodyli.cz The post Křest krokodýlů a oslava 15. výročí ZOO s tvářemi CNN Prima NEWS appeared first on krokodylizoo.
projít na článekDne 26. dubna 2023 proběhlo, za účasti vedení města Havířova, slavnostní otevření nově zrekonstruované budovy na ul. U Jeslí, Havířov – Šumbark .
projít na článekNadčasové vybavení interiéru je takové, které je moderní a vydrží i zkoušku času. Je to design, který není vázán na žádné konkrétní desetiletí nebo trend. Nákup nadčasového nábytku znamená, že nemusíte každých pár let vyměňovat hlavní předměty, protože ty
projít na článekNový rok se blíží, a proto jsem se rozhodl sepsat trendy, které považuji za aktuální jak pro současné období, tak i pro to nadcházející.
projít na článek