Spoření pro děti

Možná chcete i vy zajistit svému dítěti lepší start do života s nějakou tou korunou navíc. Standardní spoření pro děti počítá s délkou 15-20 let, spoříte-li od plenek a výslednou částku svému potomkovi předáte teprve ve chvíli, kdy s ní bude umět rozumně naložit. A jak si vybrat vhodný produkt, aby po této době byla uspořená částka co největší? Spoření pro dítě je vždycky dlouhodobé nebo ne? Ovšem pokud se obáváte příliš dlouhé doby, po níž byste se museli uskrovňovat, zapamatujte si, že dlouhodobé spoření není jedinou možností. I když zdaleka nejlepší je pravidelná investice v dlouhodobém horizontu, neplatí to bez výjimky. The post Spoření pro děti first appeared on Škrtílek.cz.

projít na článek

Chcete si zakládat důchodové spoření?

Asi každý pracující už stihl zaznamenat, že od ledna 2013 má možnost sjednat si důchodové spoření takzvaný druhý pilíř. O druhém pilíři se píše každý den v každém periodiku. Na některé záležitosti se však zapomíná. Jen málokdo se vlastně pracujících ptá,

projít na článek

Peníze pro děti

Na začátek si řekněme že dětem bychom měli spořit všichni. Je jedno, zda jde o malou částku, nebo větší sumu. Nějaké peníze je dobré mít v zásobě. Dříve nebo později dítě bude potřebovat na školu, výlety, nebo se mu peníze hodí jako start, když se bude ch

projít na článek

Důchodové spoření 2013

Důchodové spoření 2013 je novinkou systému sociálního zabezpečení, jež schválila Vláda ČR v roce 2012 v rámci důchodové reformy. Ačkoliv ambice důchodového spoření 2013 – druhého pilíře nejsou tak vysoké, jako tomu bylo v sousedním Polsku nebo Maďarsku,

projít na článek

Přinášíme první srovnání penzijních společností

Penzijní reforma 2013 je definitivní realitou a Asociace penzijních fondů zveřejnila první srovnání penzijních společností. Je velmi zajímavé, jakým způsobem se prosazují nové penzijní společnosti na úkor ostřílených penzijních společností. Ve srovnání dů

projít na článek

Dědí se druhý pilíř?

Důchodové spoření, druhý pilíř, se od začátku ledna rozjelo po celé České republice. Banky a pojišťovny pomalu rozjíždí informační kampaně, které mají za cíl nalákat co největší počet klientů do důchodového spoření. Ovšem v průběhu prodejních rozhovorů vy

projít na článek