Tak to vypadá že podpory na prodej nových nebo zánovních vozidel se v dohledné době nedočkáme. Předchozí vláda šla uplně jiným směrem, než je podpora prodeje nových a zánovních vozů.Vláda zavedla takzvané EKO POPLATKY u starších vozů. Výběr těchto EKO POPLATKU, však neměl valný efekt.Lidé kteří měli auta, kde se musel platit EKO POPLATEK, se většinou těchto aut zbavila. Tyto auta ve valné většině skončila v polopřevodu. Takže žádný EKO POPLATEK se za ně nevybral. 30.7.2015 končí přechodné období, kdy lze tyto auta dohlásit. Ty, které nebudou do 30.7.2015 dohlášeny na majitele, budou automaticky vyřazeny z registru a nebudou se moct provozovat na pozemních komunikacích.
Americká vláda schválila podle posledních informací šrotovné na auta. Šrotovné ve výši až 4.500,-$ může získat zakazník který si koupí nový vůz a zárověň odevzdá své staré vozidlo. Vozidlo musí mít klient na sebe přihlášené déle než 12 měsícu. Při odevzd
Sněmovna schválila zákon o podpoře hospodářského růstu. Znamená to tedy že konečně bude šrotovné platit i V ČR? Zřejmě ano, neboť zákon neobsahuje jen šrotovné, ale i další protikrizová opatření. Nyní musí ještě podepsat zákon vláda. V případě podpisu z
Ve středu 2.9.2009 došly peníze na šrotovné v Německu. Šrotovné v Německu vydrželo tedy osm měsíců. Celkem uvolnilo Německo 5 miliard EUR. Celkem bylo nakoupeno přes šrotovné přibližně 2 mil. aut. Nedostalo se na asi 15 tisíc lidí kteří nechali sešrotova
Ruské šrotovné by mělo být cca 28000 Kč. Je otázkou zda ruské šrotovné může pomoci ruskému trhu. Šrotovné má být na vozy vyrobené v Rusku. Většina automobilek má v zemi již svou továrnu na výrobu vozů např. VW, Škoda, Chevrolet. Automobilky tvořily tyto
Čeští motoristé se po vzoru okolních zemí dočkají šrotovného. Jeho zavedení, které je součástí sociálnědemokratického protikrizového návrhu, dnes schválila Poslanecká sněmovna. Odsouhlasila také návrhy ODS, tedy slevy na sociálním pojištění, novelu o daní