Stereotypní přístup nemá u nás ani u našich dodavatelů uplatnění

DŘEVO TRUST, a.s. je dodavatel materiálu pro výrobu nábytku s největší sítí prodejen v ČR a více než dvacetiletou tradicí. Nabízí nejrůznější typy plošných materiálů, hran, nábytkového kování a dalších 20 000 produktů. Jako jediný dodavatel v ČR má skladem všech 228 dekorů laminovaných desek EGGER a to včetně kompletní výrobní kolekce. Jejími hlavními [...] Příspěvek Stereotypní přístup nemá u nás ani u našich dodavatelů uplatnění pochází z Haly LLENTAB

projít na článek

Na prvním místě je flexibilita a tu požadujeme i od dodavatelů

Společnost MATRIX a.s. byla založena jako dřevařská firma se zaměřením na truhlářství, dřevovýrobu, lesní práce, těžbu a zpracování dřeva a ostatních surovin. Tyto aktivity byly koncentrovány do divize WOOD. Postupem času se předmět podnikání rozšiřoval o

projít na článek

Trh vzdělávání a uplatnění

Dne 4. října 2018 se konal ve Frýdku-Místku Trh vzdělávání a uplatnění pro všechny žáky devátých tříd základních škol. Součástí trhu byly zároveň vzdělávací nabídky pro dospělé s prezentací povolání a zaměstnavatelů. Také naše jazykové gymnázium mělo na t

projít na článek

Auto v podnikání OSVČ - vše co potřebujete vědět

Pokud auto používáte k výkonu své podnikatelské činnosti, nabízí se vám několik způsobů, jak si můžete uplatnit výdaje. První možností je uplatnění výdajů dle jejich skutečné výše, tedy podle dokladů, druhou možností je uplatnění podle počtu ujetých kilom

projít na článek

Tieto gymnazistům

V minulém týdnu se v rámci školního akčního plánu, který obsahuje aktivní podporu profesní profilace našich studentů, uskutečnila exkurze do jedné z největších IT firem v republice. Zajímavou přednášku o historii, současných a budoucích strategiích rozvoj

projít na článek

Vyjádření k plánované stávce učitelů

S ohledem na aktuální situaci v českém školství, kde se projevuje nespokojenost pedagogické veřejnosti s postojem vlády k financování škol, se obracíme na Vás s vyjádřením postoje našich škol. Rozumíme a sdílíme obavy a potřeby pedagogů a nepedagogů ohled

projít na článek