Štěrkolet koloběžkový: Kostka Trip Max (G7) ve velkém testu

Slovo gravel je v poslední době velmi často skloňované v cyklobranži, není tedy divu, že se dostalo i mezi koloběžky. Hezky česky řečeno „štěrkolety“ představují jakési univerzální stroje, vhodné jak na silnici, tak i do lehkého terénu. Tomu je přizpůsobený jak samotný rám ve smyslu geometrie a v našem případě i výšky stupátka, tak i například brzd a obutí. Český výrobce Kostka - kolobka vstoupil do kategorie gravelových koloběžek nedávno – modelem Kostka Trip Max (G7). A ne, že by se mu to nepovedlo… Příspěvek Štěrkolet koloběžkový: Kostka Trip Max (G7) ve velkém testu pochází z Priblizovadla.cz

projít na článek

Kostka Trip Max (G7) – přezouvání: Od gravelu kteréňáku

Možná se pletu, ale nemůžu se zbavit dojmu, že s dominancí velkých koloběžek vznikl jakýsi nový fenomén. Jak ho jen nazvat… asi univerzalita. Kdejaký model rozličné značky se dá provozovat jako silniční speciál, krosový štěrkolet nebo i terénní koloběžka.

projít na článek

Kostka Tour Fun (G6) – nejlevnější zTourek vpodrobném testu

Ačkoliv je nyní na trhu už několik modelů koloběžek Kostka sedmé generace (G7), výrobce si vcelku pochopitelně ponechává širší prostor pro inovaci, tím, že nejnovější vychytávky do nejlevnějších modelových řad implementuje o něco později. Samozřejmě je za

projít na článek

RW kostka 2,5x2,5 vč. sádbovače

Grodan sadbovací kostka, rockwool - čedičová vata nejvyšší kvality, skvělá absorpční schopnost (vyvážený poměr vody a vzduchu), rozměry: 25x25x40 mm, bez díry Jedno kompletní plato je po 150ks. Ale individuálně Vám je nastříháme podle počtu zakoupených ks

projít na článek

Test Přibližovadel: Kostka Travel Max (G7) – větší brácha Tourky

U koloběžek neznáme to, co mají běžně kola čili bicykly – možnost výběru velikosti rámu u konkrétního modelu. Ale máme mnohem větší škálu kombinací velikostí kol, z čehož se dá mnohdy poskládat něco podobného. Zkrátka ani koloběžkáři nejsou ochuzení o výb

projít na článek

ZLATO A STŘÍBRO PRO BRT

Druhý mostecký sprint dopadl pro Bohemia Racing Team výborně Tomáš Kostka a Michal Matějovský obsadili první a druhý stupínek na podiu, Kostka navíc po startu až ze samého konce startovního roštu, protože po pátečním karambolu startoval s jiným vozem. Mic

projít na článek