Pod názvem Pustit k vodě dnes představila Středočeská centrála cestovního ruchu nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. Zároveň odstartovala kampaň, jejíž hlavním symbolem jsou růžové brýle a vtipné dvojsmysly. Středočeský kraj současně při této příležitosti zhodnotil návštěvnost kraje v minulém roce a symbolicky zahájil novou turistickou sezónu. ...
Pod názvem Pustit k vodě dnes představila Středočeská centrála cestovního ruchu nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. Zároveň odstartovala kampaň, jejíž hlavním symbolem jsou růžové brýle a vtipné dvojsmy
projít na článekStřední Čechy zaznamenávají nejvyšší návštěvnost za posledních 12 let v každém čtvrtletí loňského roku. Podle údajů Českého statistického úřadu, který zveřejnil počty návštěvníků hromadných ubytovacích zařízení (HUZ) ve Středočeském kraji, přijelo do regi
projít na článekStřední Čechy zaznamenávají nejvyšší návštěvnost za posledních 12 let v každém čtvrtletí loňského roku. Podle údajů Českého statistického úřadu, který zveřejnil počty návštěvníků hromadných ubytovacích zařízení (HUZ) ve Středočeském kraji, přijelo do regi
projít na článekStřední Čechy zaznamenávají nejvyšší návštěvnost za posledních 12 let v každém čtvrtletí loňského roku. Podle údajů Českého statistického úřadu, který zveřejnil počty návštěvníků hromadných ubytovacích zařízení (HUZ) ve Středočeském kraji, přijelo do regi
Střední Čechy zaznamenávají nejvyšší návštěvnost za posledních 12 let v každém čtvrtletí loňského roku. Podle údajů Českého statistického úřadu, který zveřejnil počty návštěvníků hromadných ubytovacích zařízení (HUZ) ve Středočeském kraji, přijelo do regi
projít na článek