Technik servisu Manuální zručnost a ochota učit se novým věcem. Toto jsou základní kameny pro to, abyste se mohli stát pracovníkem do výroby u nás v Hagemannu. Nemusíte mít žádné speciální vzdělání ani zkušenosti. Bohatě vám postačí vaše pracovitost a zodpovědnost. Čeká na vás přátelské prostředí, které si vás bude vážit. Ohodnotíme vás tak, jak si zasloužíte a odměníme vás spoustou firemních benefitů, které vám určitě udělají radost. Jak si představujeme ideálního kandidáta? Náplň práce Přijímání objednávek k opravě a servisní kontrole motorových vozidel Stanovení rozsahu a termínu opravy včetně předpokládaných nákladů na opravu Řízení opravárenských akcí Zpracování podkladů materiálů pro fakturaci za provedení oprav a servisní kontrolu Předávání vozidla zákazníkovi Požadujeme ŘP sk. B, C Praxe v oboru autoopravárenství nákladních a užitkových vozidel aspoň 3 roky Technické znalosti v oboru oprav vozidel Aktivní přístup k práci Organizační a komunikativní dovednosti Schopnost řešit situace operativně Uživatelskou znalost práce na PC Znalost anglického jazyka výhodou S čím můžete počítat hned ze startu Smlouva na hlavní pracovní poměr Nástupní mzda pro vás bude od 27 000,- do 30 000,- podle vašich zkušeností Pouze ranní směny od 6:00 do 14:30 Nastoupit můžete ihned nebo po domluvě Pracovat budete v přátelském prostředí na adrese Krnovská 117, 747 07 Opava Na co se můžete těšit? Práci na atraktivních projektech, hotové výrobky vidíte na cestách Zázemí stabilní firmy Výborná dopravní dostupnost, soukromé parkoviště Motivační ohodnocení finanční bonus za vzornou docházku Příspěvek na stravování Chtěli byste se dozvědět víc nebo se rovnou přihlásit? Stačí jen poslat váš životopis na e-mail [email protected] nebo rovnou zavolat na tel.: + 420 601 305 154. Zodpovíme vám veškeré vaše dotazy a dáme vám co nejdříve vědět, zda vás zařadíme do výběrového řízení. The post Technik servisu first appeared on Hagemann.
Vážení zákazníci, s potěšením si vás dovolujeme informovat, že od 20. 9. 2021 opět fungujeme v nově zrekonstruovaných prostorách našeho servisu. Věříme, že nové prostory dále zkvalitní služby, které BMW BYCHL poskytuje svým zákazníkům. Těšíme se na vaši
projít na článekCo Vás čeká: informační a poradenská činnost k provozu autobusů a k odstraňování jejich závad periodické školení pracovníků smluvních servisů o způsobech seřizování a oprav autobusů SOR a jejich agregátů školení zákazníkových řidičů z obsluhy a údržby au
projít na článekV dnešním digitálním věku je online propagace klíčovým prvkem úspěšného marketingového plánu pro většinu podniků. Efektivní online propagace může zvýšit viditelnost značky, přilákat nové zákazníky a zvýšit prodej. Zde je 10 osvědčených technik, které vám
projít na článekVážení zákazníci spustili jsme nový web našeho autoservisu. Na těchto stránkách se dozvíte nejen běžné informace o našem servisu, ale také budete informovani o akcích a slevách, které pro Vás budeme pravidelně připravovat. The post Nový web first appeare
projít na článekŽádáme zákazníky, kteří k nám jedou na servis aby svá vozidla očistili od sněhové nadílky. Naše garáž je vytápěná a sníh postupně z vozidel taje a my se pak potýkáme s neustále vytopenou garáží. Pokud vozidlo nemůžete očistit, zavolejte si o přeobjedná